به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

سوت‌های کارمند فدراسیون تاج علیه فولاد خوزستان

نارضایتی فولادی‌ها از داوری کارمند فدراسیون تاج

خوزستان اسپورت- قضاوت ضعیف کارمند فدراسیون فوتبال در جریان بازی فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز نارضایتی تیم میزبان را به دنبال داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، فولادمردان جنوبی در مسابقه‌ای که بر جریان بازی حاکم بودند و چندین موقعیت گلزنی را از دست دادند، برابر ماشین سازی تبریز به نتیجه مساوی قناعت کردند.

نکته تاریک این مسابقه، قضاوت نامتعادل و پر حرف و حدیث علی میرغفاری داور کم‌تجربه‌ای بود که جزو کارمندان فدراسیون فوتبال است. این داور کم‌تجربه متولد دهه 60 شمسی که مشغول تجربه اندوزی در بازی‌های لیگ برتر است، در طول دیدار فولاد و ماشین سازی با نواختن سوت‌های متوالی بازی را از سرعت می‌انداخت و در صحنه‌های 50-50 نیز سوت‌های وی به‌سود تیم میهمان نواخته می‌شد تا فریاد اعتراض بازیکنان، نیمکت نشینان و هواداران فولاد خوزستان را به آسمان بلند کند.

پس از خاتمه بازی فولاد و ماشین سازی، خبری در رسانه‌ها مبنی بر اعتراض باشگاه فولاد خوزستان نسبت به قضاوت ضعیف این کارمند جوان فدراسیون فوتبال منتشر شد و روز گذشته نیز افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مصاحبه‌ای از عملکرد میرغفاری و سایر داورانی که در چند هفته اخیر علیه تیم‌های خوزستانی سوت زده‌اند، انتقاد کرد.

اولین قضاوت میرغفاری در لیگ هجدهم به بازی هفته چهارم بین تیم‌های هم‌استانی نفت آبادان و استقلال خوزستان برمی‌گردد که صدای اعتراض پائولو سرجیو و داریوش یزدی سرمربیان دوتیم را در آورد. فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال روز بعد از آن مسابقه در مصاحبه با سایت رسمی این فدراسیون به اشتباهات مسلم میرغفاری در جریان دربی خوزستان خصوصاً پنالتی‌هایی که نادیده گرفته است، اشاره کرد.

علی میرغفاری چند روز قبل از مسابقه فولاد و ماشین سازی یک بازی جام حذفی را به جنجال کشید و هنگامی که در رسانه‌ها عنوان شد علی میرغفاری مشغول گذراندن دوره سربازی در باشگاه مقاومت تهران است، رضا غیاثی سخنگوی کمیته داوران در مصاحبه‌ای اعلام کرد: "علی میرغفاری سرباز تیم‌های نظامی نیست، بلکه کارمند فدراسیون فوتبال است و در جریان سفر تیم ملی به جام جهانی نیز امور مربوط به بلیت هواپیما را هماهنگ می‌کرد."

میرغفاری احتمالاً با توجه به شاغل بودن در فدراسیون فوتبال، شانس بیشتری برای قضاوت و تجربه اندوزی در لیگ برتر ایران پیدا کرده است و از بخت بد خوزستانی‌ها 2 مسابقه‌‌ی لیگ هجدهم که داوری آن‌ها به میرغفاری سپرده شد، مسابقاتی بودند که تیم‌های خوزستانی در آن‌ها به میدان رفتند و هر 2 بازی با قضاوت ضعیف و نامتعادل این کارمند جوان فدراسیون مهدی تاج همراه گردید.

به گزارش خوزستان اسپورت، گرچه عملکرد تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ هجدهم از لحاظ فنی قابل نقد است، اما نباید از این نکته مهم نیز غافل شد که طی هفته‌های اخیر، سوت‌های اشتباه در چندین مسابقه امتیازات زیادی را از تیم‌های خوزستانی گرفته است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
3
سیاست فدراسیونه میخوان تیمهای خوزستانی رو زمین بزنن طاقت دیدن ابر قدرت شدن خوزستان تو فوتبالو ندارن همین دستهای پشت پرده بسیارن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
3
مشخص است دستهای پنهان درتهران میخواهند تیم های خوزستانی راتاسقوط هدایت کنند. در آینده اگرچنین داوران بی تجربه یا به ضرر تیم های خوزستانی عمل کردند سرمربیان باید تیم خودشان را اززمین بیرون بکشند.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
3
آلوده ترین لیگ جهان لیگ خودمونه. اکثر نتایج بیرون زمین مشخص میشه تمام ابزار در خدمت تیمهای تهران و اصفهانه
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
3
میخوان دوتا از تیمای خوزستانی رو سقوط بدن
چه مسئول های بی غیرتی داریم خدا
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
1
2
ظاهرا بیکاری و بدون تیم موندن به آقای .... فشار اورده و دوباره پول داده به سایتهای دلال تهرانی برای جوسازی علیه فولاد . مسئولین باشگاه برخورد محکمی با این باند دلالی داشته باشن مساله قراردادهای بازیکنان مصدوم و بازیکنان درجه چند خارجی حتما باید جدی گرفته شود. بقول اقای سلطانی مدیرعامل استقلال خوزستان فاجعه جنگی در قراردادها رخ داده!
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
فوتبال لیگ ایران فوتبال کثیفیه.چون هم سیاسیه هم دولتی
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
سرمربیان محترم خوزستانی باید نسبت به داوران کم تجربه اعتراض کنند درغیر اینصورت جایگاه نزدیک به سقوط نصیبشان میشود در حال حاضر داوران خوب واسه سپاهان استقلال .پر سپولیس .تراکتور .دوب اهن سایپا .پیکان هستش .کارتهای زرد بی دلیل .نادیده گرفتن پنالنتیهای تیمهای خوزستانی از مواردی هست که در ابتد ای کار جلو بی عدالتی را گرفت.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها