به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

تمجید سایت فدراسیون جهانی از تیم پتروشیمی

تمجید سایت فدراسیون جهانی از تیم پتروشیمی

خوزستان اسپورت- سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم خوزستانی حاضر در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا پرداخت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم پتروشیمی بندرامام با وجود مشکلات فراوان و در حالی که فقط هفت بازیکن را در اختیار داشت، برای حضور در دوره بیست و هفتم مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا عازم کشور تایلند شد، اما با کسب سه پیروزی متوالی به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

امهران حاتمی سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام در مصاحبه‌ای انتقادات تندی از وضعیت وجود و مشکلات پیش روی تیمش داشت، اما شاگردان این مربی باتجربه با عملکرد درخشانی که در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا ارائه کردند، تحسین همگان را برانگیختند.

تیم پتروشیمی بندرامام فردا (دوشنبه) در بازی نیمه نهایی مقابل تیم مرالکو بولتز فیلیپین قرار خواهد گرفت تا شانس خود را برای رسیدن به فینال آزمایش کند.

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به بررسی تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی مسابقات و تمجید از تیم پتروشیمی بندرامام پرداخت که شرح آن را در زیر می‌خوانید:

"تیم بسکتبال پتروشیمی، سومین حضور متوالی خود را در جام قهرمانان آسیا تجربه می‌کند که حاصل آن، 2 بار رسیدن به نیمه نهایی بوده که سال گذشته با شکست نا امید کننده مقابل تیم «آستانه» به مقام چهارم رسید. بازیکنان پتروشیمی اما امسال، انگیزه زیادی برای رسیدن به قهرمانی دارند.

تیم پتروشیمی در  مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا با پیروزی مقابل الریاضی نشان داد که یک تیم مدعی است. آنها با کسب 4 قهرمانی در 6 فصل گذشته، خود را به عنوان ابرقدرت جدید لیگ ایران مطرح کرده‌اند که به دنبال عناوین آسیایی نیز هست.

پتروشیمی هیچ مشکلی در 3 بازی ابتدایی جام قهرمانان آسیا در تایلند نداشت و به 3 پیروزی متوالی رسید. این تیم به طور میانگین 93.7 امتیاز در هر بازی کسب کرده و در  ریباند و پاس گل، تیم نخست مسابقات است. با این حال این اعداد نمی‌تواند به خوبی نشان دهنده قدرت پتروشیمی باشد.

ترکیب سجاد مشایخی (19 امتیاز، 9 ریباند، ‌6 پاس گل و 3.5 توپ‌ربایی) و بهنام یخچالی (20 امتیاز، 4.7 ریباند،‌ 7.7 پاس گل و 1.7 توپ‌ربایی) می‌تواند برای هر حریفی نا امید کننده باشد. آنها در طول تورنمنت به هماهنگی و پیشرفت بیشتری خواهند رسید."

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها