به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
تعداد نظرات: ۹ نظر

حیدری: با ناداوری‌ها سر ورزش خوزستان را می‌برند

حیدری: با ناداوری‌ها سر ورزش خوزستان را می‌برند

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با گله‌مندی نسبت به قضاوت پراشتباه داوران در هفته‌های اخیر برای تیم‌های خوزستانی، گفت: اگر ما فیلم این بازی‌ها را به فیفا نشان دهیم، به فدراسیون فوتبال ایران بابت این قضاوت‌ها می‌خندد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، افشین حیدری با گله مندی از قضاوت های پراشتباه  داوران در لیگ برتر برای تیم های خوزستانی به ویژه در هفته‌های اخیر، اظهار کرد: از فدراسیون فوتبال می خواهم که به موضوع داوری ورود کند زیرا تیم های خوزستانی تاکنون از تصمیمات اشتباه داوری بسیار متضرر شده اند.

وی بیان کرد: استان خوزستان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و درست نیست زمانی که هوادار برای حمایت و تماشای بازی تیم مورد علاقه اش به ورزشگاه می‌رود تا کمی با این ورزش دلش کمی خوش شود، آن گاه با اشتباهات بسیار داوری، هوادار مسابقه زیبایی را شاهد نباشد و بازی خوب تیم های خوزستانی زیر سوال برود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ما تمام تلاش‌مان را برای کنترل هواداران انجام می‌دهیم ولی زمانی که داوران با اشتباهات بسیار خود، جو بازی را بهم می‌زنند این هوادار با مشاهده بی عدالتی و بی تدبیری از خود واکنش نشان می‌دهد.

وی با بیان این که با داوران با قضاوت‌های دور از انتظار خود در حال ضربه زدن به فوتبال خوزستان هستند، ادامه داد: در دیدار اخیر نفت آبادان و پیکان و بازی تیم های استقلال‌ خوزستان و تراکتورسازی شاهد قضاوت نامناسب، پراشتباه و جنجالی داوران بودیم، به صورتی که بازی نفت و پیکان با اعتراض بسیار هواداران نیز همراه بود. همچنین در بازی فولاد و ماشین سازی نیز داور با کم تجربگی خود در روند بازی تاثیر گذاشت تا تیم فولاد به حق خود نرسد. می‌خواهم بدانم بابت این نوع داوری‌ها چه کسی جوابگوی مردم و باشگاه های خوزستانی است؟ ما با این داوری‌ها ناامید شده‌ایم و گویا دیگر نباید به فکر تیم‌داری باشیم. با چنین رفتارهایی انگیزه را از باشگاه‌های خوزستانی می‌گیرند.
 
حیدری عنوان کرد: من در خصوص داوری‌ها با آقای تاج، رییس فدراسیون فوتبال نیز صحبت کرده‌ام و خواستار رسیدگی به این موضوع شدم. همچنین به او گفتم که ما در خوزستان به اندازه کافی مشکل داریم و اگر فدراسیون می‌تواند با این نوع داوری‌های پراشتباه برخورد کند که هیچ، در غیر این صورت ما موضوع را قانونی پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: اگر ما فیلم این بازی‌ها را که توام با اشتباهات بسیار داوران بوده را به فیفا نشان دهیم، به فدراسیون فوتبال ایران می‌خندد. به هر حال با این ناداوری‌ها سر ورزش خوزستان را می‌برند و ما انتظار داریم که فدراسیون و آقای اصفهانیان نظارت لازم را داشته باشند تا بیش از این حق تیم‌های خوزستانی ضایع نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان تاکید کرد: اگر فدراسیون نمی‌تواند فکری به حال این موضوع کند و به وضعیت داوری سر و سامان دهد، بگوید تا ما خودمان پاسخ خوبی برای مردم خوزستان بابت بی توجهی فدراسیون نسبت به این مهم داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
3
بله اقای حیدری حقایق رو گفتند. متاسفانه فدراسیون فوتبال بجای اینکه علت اصلی رو برطرف کنن دنبال معلول میگردند خب وقتی داوران چند بازی پشت سرهم بضرر یک تیم سوت میزنند هواداران عصبی میشند و واکنش نشون میدند اما یه سوال دارم اقای طالقانی چرا حرفی نمیزنه؟ مگر رییس هیات فوتبال نیست چرا از حق فوتبال خوزستان دفاع نمیکنه؟
ناشناس
|
France
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
3
امیدوارم جناب اقای طالقانی پاسخی روشن و شفاف به هواداران فوتبال استان بدن و حتما ایشان از حقانیت فوتبال استان بایستی حمایت کنند که البته شاید ایشان مراتب اعتراض خود را شفاهی یا کتبی به فدراسیون وسازمان لیگ گفته ولی بایستی برای تنویر افکار عمومی هم مصاحبه نمایند
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
3
عجیب است که همه داوری های اخیر به ضرر تیم های خوزستانی سوت زده شده ؟! آیا دلیلش را کسی میدونه ؟
تارار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
2
آقای حیدری چرا بازی سایپا و نفت م رو نگفتید ک داور پنالتی رو نگرفت ک کارشناسم تو برنامه نود هم تایید کرد.
جلو سپاهان هم داور ب سود سپاهان سوت زد.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
4
می خوان کاری کنن از نماینده های خوزستان کم بشه.تو این مملکت بی در و پیکر فوتبالش هم گرفتار رانت شده
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
1
1
تو رو خدا ببینید کی داره از حق خوزستان حرف میزنه.
شاهپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
مدیر کل ورزش خوزستان باید دنبال حل مسایل عمده و اساسی ورزش استان باشد، این دوست جوانمون گویا فقط از مدیریت پرزنت کردن کارهای کوچک و دخالتهای بی مورد و بی فایده در امور جزیی رو بلد هستند که البته تنها فایده ای که دارد برای خودش و صندلی ش است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
1
0
شمایی که از اعتراض آقای حیدری عصبانی هستی معلوم یا طرفدار قرمز و یا آبی پایتختی . درود به شرف آقای حیدری که اینگونه از حق باشگاههای خوزستان دفاع میکنه .
سیاوش
|
United States of America
|
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
1
اقای حیدری/اقای حیدری/اقای حیدری /مدیر کل ورزش جوانان ایا میدونی که ما در همین مقطع اززمان چه فوتبالیستای جوانی دراستان داریم که در عین شایستگی الان بی تیم هستند چون پول ندارند بدهند رشوه به مربیان به اصطلاح بومی وپارتی ولابی هم ندارن شما ایا بعنوان مدیر همین جوانان ایا خبر داری یانه این مربیان به اصطلاح بومی ورزش فوتبال استان رو اول سر بریدن بعد جنازه اش روهم سوزوندن جون من نگو خبر نداری که حتی گنجشکهای سر درخت هم کاملا مثل روز براشون روشنه این قضیه حالا اگه فیلم این اتفاقات رو بدیم فیفا اول یه پرس میخندند بعد چهل روزهم پشتش گریه میکنند انوقت شما از داوری که مال این استان هم نیست چه انتظاری داری وقتی مربیان بومی به فوتبالیستهای جوان وشایسته رحم نمیکنند ومیرن بازیکنان غیرشایسته از لیگ دو استانهای دیگه میارن جناب مدیر ورزش جوانان ازاین جوانان کی باید دفاع کنه جوانی که درعین شایستگی بخاطر اینکه فقط وفقط نداره که صد میلیون یا بیشتر رشوه بده باید به راحتی طرد بشه شما اصل ول کردین رفتین فرع رو چسبیدین درضمن بنده نه قرمز هستم نه ابی فقط وفقط تیمهای خوزستانی یادمون نره خوزستان مهد ومعدن فوتبال ایران بود وهست وخواهد بود بشرط اینکه این زالو ها رو از پیکر خسته فوتبال خوزستان بکنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها