به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

گردان: برای سه امتیاز به میدان رفته بودیم

گردان: برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بویم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به جز یک بازی با پدیده که واقعاً از ما بهتر بودند، در بقیه بازی‌ها اگر بهتر از حریف نبودیم اما پا به پای آن‌ها بازی کردیم و برای همین نتایج تساوی به دست می‌آوریم.

شهاب گردان پس از تساوی نفت آبادان مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نتیجه بدی نبود اما چون دو بر صفر جلو بودیم و کار سخت شد، در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند به خصوص در نیمه دوم می توانستیم در ضد حملات به گل‌های بیشتری برسیم. در کل بازی تماشاگرپسندی بود، پس از چندین تساوی پشت‌ سر هم برای کسب سه امتیاز به بازی آمده بودیم ولی متأسفانه اواخر بازی گل تساوی را دریافت کردیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: تقریباً در همه مسابقات مثل همین مسابقه بازی می‌کنیم و بازی را مدیریت می‌کنیم. به جز یک بازی با پدیده که واقعاً از ما بهتر بودند، در بقیه بازی‌ها اگر بهتر از حریف نبودیم اما پا به پای آن ها بازی کردیم و برای همین نتایج تساوی به دست می‌آوریم.

وی در مورد عدم حضورش در زمین پیش از شروع بازی، اظهار کرد: لباس دروازه‌بان تیم ذوب آهن ایراد داشت، از من خواهش کرد که پیراهنم را عوض کنم و من هم برای تعویض لباسم به رختکن رفتم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
بهترین بازیکن نفت بود اگر نبودش نفت با حضور دریس پر گل می باخت پنالتی هم خوب تشخیص داد اما زهیوی عالی زد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها