به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
تعداد نظرات: ۲۵ نظر

تراکتور 6 – استقلال 0؛ باخت سنگین آبی خوزستان

تراکتور 6 – استقلال 0؛ باخت سنگین آبی خوزستان

خوزستان اسپورت
هفته هشتم لیگ هجدهم – استادیوم یادگار تبریز
جمعه 6 مهرماه 97 – ساعت 17:40
تراکتورسازی تبریز 6 – استقلال خوزستان 0
گل: علی عبدالله‌زاده (20) آنتونی استوکس (34- پنالتی، 40، 63 و 83)، اشکان دژاگه (89)
داور: یاسر همرنگ
کمک داوران: جواد مداح و حسن انتظاری
اخطار: مصطفی کیانی، میثم شامکوندزاده، وحید حمدی‌نژاد (استقلال)
تماشاگر: 40 هزار نفر

تراکتورسازی تبریز: محسن فروزان، احسان حاج‌صفی، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود شجاعی، مهدی مهدی‌پور، علیرضا نقی‌زاده (85- علی طاهران)، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا (78- احسان پهلوان) و آنتونی استوکس
مربی: محمد تقوی

استقلال خوزستان: حسین پورحمیدی، مهرداد پورابوالقاسم، مصطفی کیانی، احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد، میثم شامکوندزاده (46- ایوب کلانتری)، میثم کریمی، ایمان مبعلی، محمد شریفی (46- یونس دلفی)، وحید خشتان و رضا درویشی (73- محمدرضا مظاهری)
سرمربی: داریوش یزدی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان با نتیجه شش بر صفر به‌سود تیم تبریزی خاتمه یافت.

قرمزپوشان تراکتورسازی در نیمه اول تیم برتر میدان بودند و در میان حمایت هواداران تبریزی با ارائه یک بازی هماهنگ و تهاجمی 3 گل درون دروازه استقلال خوزستان جای دادند. نقطه قوت میزبان در خط هافبک بود و هافبک‌های تراکتورسازی با کنترل نبض بازی و تغذیه مهاجمین بارها دروازه استقلالی‌ها را با خطر مواجه کردند.

 آبی‌پوشان خوزستانی در نیمه نخست این مسابقه نمایشی پایین‌تر از حد انتظار ارائه کردند و با ارتکاب اشتباهات فردی متوالی به یاران حریف اجازه‌ی خلق موقعیت‌های گلزنی می‌دادند. استقلالی‌ها همچنین در دو سه صحنه نیز به دروازه تراکتورسازی نزدیک شدند، اما حملات این تیم به گونه‌ای نبود که دروازه میزبان را فرو بریزد و در نهایت این نیمه با 3 گل به‌سود تراکتورسازی خاتمه یافت.

در نیمه دوم، تیم استقلال خوزستان با انجام 2 تعویض به میدان قدم گذاشت تا گل‌های خورده را جبران کند. استقلالی‌ها این نیمه را تهاجمی آغاز کردند و یاران باتجربه تراکتورسازی هم مترصد بهره بردن از ضدحملات بودند. پس از اینکه چند حمله از جانب بازیکنان استقلال خوزستان ثمری برای این تیم نداشت، تراکتوری‌ها روی یک ضدحمله سریع در دقیقه 63 با استفاده از قدرت گلزنی آنتونی استوکس به گل چهارم رسیدند.

استقلالی‌ها در دقیقه 73 یک بخت مسلم گلزنی را از دست دادند و ضربه وحید خشتان توسط محسن فروزان دفع شد. خشتان در دقیقه 77 هم نتوانست از ارسال یونس دلفی استفاده کند و توپ از مقابل وی به بیرون رفت تا باز هم تراکتورسازان با استفاده از آشفتگی خط دفاعی استقلال خوزستان به گل برسند و آنتونی استوکس در دقیقه 83 گل پنجم را وارد دروازه پورحمیدی کرد. این گل پایان کار نبود و اشکان دژاگه در دقیقه 89 گل ششم را نیر به ثمر رساند تا یک باخت سنگین با نتیجه 6 بر صفر در کارنامه استقلال خوزستان ثبت شود.

شرح گل‌ها
1-0 (تراکتورسازی): کرنر ارسالی بازیکنان تراکتورسازی از سوی استقلالی‌ها دفع شد و علی عبدالله‌زاده مدافع خوزستانی تیم تراکتورسازی که پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان قرار داشت با ضربه‌ای به زاویه سمت راست دروازه آبی‌پوشان گل اول بازی را به ثمر رساند.

2-0 (تراکتورسازی): داور میدان خطای پنالتی مصطفی کیانی روی علیرضا نقی‌زاده را اعلام کرد و این پنالتی را آنتونی استوکس با ضربه‌ای زمینی برخلاف جهت حرکت سنگربان استقلال خوزستان تبدیل به گل دوم کرد.

3-0 (تراکتورسازی): دانیال اسماعیلی‌فر پس از جا گذاشتن دو بازیکن توپ را به آنتونی استوکس در پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان رساند و این مهاجم گلزن تراکتورسازی با عبور از بین مصطفی کیانی و میثم شامکوندزاده با یک شوت پای چپ تماشایی گل سوم را زد.

4-0 (تراکتورسازی): پاس عمقی احسان حاج‌صفی به آنتونی استوکس رسید، مهاجم ایرلندی تیم تراکتورسازی به زیبایی احمد آل‌نعمه مدافع استقلال خوزستان را از پیش رو برداشت و با ضربه‌ای دقیق به زاویه مخالف گل چهارم را درون دروازه تیم میهمان قرار داد.

5-0 (تراکتورسازی): پاس در عمق اشکان دژاگه از بین سه بازیکن استقلال خوزستان به آنتونی استوکس رسید و این مهاجم گلزن با عبور دادن توپ از حسین پورحمیدی گل پنجم میزبان را به ثمر رساند.

6-0 (تراکتورسازی): احسان پهلوان بازیکن تعویضی تراکتورسازی در محوطه جریمه استقلال خوزستان میثم کریمی را از پیش رو برداشت، اما ضربه محکم وی به زیر تیر افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت اشکان دژاگه توپ را تبدیل به گل ششم تراکتورسازی کرد.

در حاشیه
* اکثر تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار با به تن داشتن پیراهن‌های قرمزرنگ به تشویق تیم محبوب‌شان پرداختند.
* هرچه از زمان بازی می‌گذشت بر تعداد هواداران تراکتورسازی اضافه می‌شود. تبریزی‌ها در این مسابقه یک‌صدا تیم خود را تشویق می‌کردند و خواستار برد تراکتورسازی بودند.
* سوگیتا بازیکن ژاپنی تراکتورسازی محبوب تماشاگران بود و هواداران این تیم به شدت وی را تشویق کردند.
* احسان حاج صفی بعد از شش سال نخستین بازی خود را در تبریز تجربه می‌کرد. این بازیکن ملی‌پوش در دوران سربازی خود برای تیم تراکتورسازی توپ می‌زد.
* داریوش یزدی در جریان نیمه اول نسبت به لیزر انداختن هواداران تراکتورسازی روی صورت دروازه‌بان استقلال خوزستان اعتراض کرد و داور مسابقه نیز به این موضوع رسیدگی کرد و از مسئولین ورزشگاه خواست مانع از لیزر انداختن تماشاگر خاطی شوند.
* محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی بعد از گل‌های متوالی تیمش در نیمه اول بازیکنان تراکتورسازی را مورد تشویق قرار داد.
* هواداران تراکتورسازی که از نتیجه تیم خود خوشحال بودند، موج مکزیکی را در ورزشگاه به راه انداختند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
3
انصافا تراکتور قوی و پرمهره است ولی شش گل دیگه خیلی سخت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
4
1
آقای یزدی پرادعا این مسابقه معیاری برای سنجش توانایی فنی جنابعالی بودولی متاسفانه دراین امتحان مردودشدید. استعفاءبده بهتره تا اخراجت کنن
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
به تو ربطی نداره از وقتی باند شما رو از تیمتون بیرون کردن دارید علیه استقلال خوزستان توطئه میچینید فکر کردی میتونین برگردید اینجا خجالت بکشید دست بردارین از اینکارا دلالها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
اقای ناشناس از پیام پر از کینه و نفرت و حقارت آمیزت معلومه طرفدار استقلال خوزستان نیستی هرکس که هستی برات متاسفم . این رو بدون که داریوش یزدی با کمترین بودجه و امکانات نتایج خوبی تا الان گرفته وکاملا مورد حمایت باشگاه و هواداران واقعی است. شما هم هرکس هستی انشائالله خدا روزی ات رو جای دیگه بهت میده لطفا دست از سر این تیم بردار
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
4
امیدوارم بچه ها با این باخت به خودشون بیان بنوعی دچار غرور کاذب بودند بعداز نتایج خوبی که بازیهای قبلی گرفتن
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
3
آقای یزدی من یکی از طرفدارای پر و پا قرصت هستم،، شما ب چ دلیل وقتی تا دقیقه ۲۰ دو گل میخورید بازم میخاید سر تا حمله بشید،، شما تیم را باید ب دفاع میکشیدید،، هیچ تیمی ب تراکتور فرصت ضد حمله نمیده چون همشون سرعتی اند،، لاقل بازیکنای خوبتو همون نیمه اول میفرستادی داخل شش گل خوردی،، میتونستی این تعداد رو روی دوگل نگه میداشتی،،آبروی خوزستان در میانه آقای محترم،، آقای درویشی تاکید میکنم، در حد لیگ برتر نیست، آقای شماره۳۳ شده بود اتوبان، حمدی نژاد مثل همیشه بد بود، خشتان میتونست سه گل بزنه دو گل بسازه،، چرا آخه تنبیه یا چیز دیگری برای خشتان در نظر نمیگیری هر بازی همینجوره خشتان، محمد شریفی در حد لیگ برتر ک نیست هیچ در حد لیگ یک استان هم نیست، لطفا بازیش نده، دفاعت همیشه اشتباه میکنه،، و خود شما هم باید وقتی زود هنگام گل اول رو خوردید، باید عقب میکشیدید، گل دوم رو خوردید همینجور، تا گل سوم و چهارم،،، از چهارتا ب بالا آبرو ریزی برای خوزستان بود،، در یک بازی یک بازیکن را از پیش آقای گل کردید،، نمیدونم چی بهتون بگم،، واقعاچرا شمایی ک میخان باهات تمدید قرداد کنن چرا، واقعا ی فکر اساسی و ی تنبیه اساسی برای بازیکنان و مدافعانت در نظر بگیر،، فیلم بازی را چک کن بازیکن کم کار را جریمه کن لطفا
اتحاد خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
1
3
ماشاا... ب تعصب عبدالله زاده گل زد به تیم استان خودش داشت سکته میکرد از خوشحالی
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
3
با اینکه بازی با شش گل تمام شد ولی انصافا کار تیمی خوبی از استقلال خوزستان تا آخرین دقیقه بازی شاهد بودیم
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
2
اختلاف بازی 2 یا 3 گل بود چند فرصت گلزنی خراب کردیم ولی تراکتور هر توپی اورد به لطف دفاع و دروازبان استقلال گل زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
2
دروازبانت رو عوض کن آقای یزدی
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
2
واقعا این دو تیم از هر نظر نگاه کنی قابل مقایسه نبودن آقای یزدی باعث افتخار خوزستانه شک نکنید تبم جوان اس بهتر میشه
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
2
با این باخت ولی استقلال تهاجمی بازی میکنه
فولاد عشق است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
2
خدایی خوب جنگید اس خوزستان ولی حقش نبود شش گل بخوره
ولی امیدی اگه دارم به اس خوزستانه استقلال امروز با یه تیم ملی بازی کرد نه باشگاهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
2
آقای یزدی خسته نباشید فوتبال همینه برد وباخت وقت زیادی دارید تازه هفته هشتم لیگ هست نگران نباشید درضمن دروازبان هم خوب بازی کرد بدبخت چکار باید بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
2
مشکل اصلی دفاع وسط هست آقای یزدی یک زوج خوب برای احمد ال نعمه و یک مهاجم نوک اگر رضا نوروزی اماده بشه خیلی بدرد استقلال میخوره
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
2
باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز واقعا اختلاف دو تیم شش گل نبود و تیم جوان داریوش یزدی اسیر اشتباهات و کم تجربگیشون شدن لطفا حمایت کنید و بازیکنان و مربی محترم تیممون رو تخریب نکنیم کل بودجه باشگاه به اندازه قیمت حاج صفی هم نیست . با تشکر و قدردانی از هواداران واقعی استفلال خوزستان
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
2
استقلال خوزستان قشنگ بازی میکنه این بازی هم یه اتفاق بود توانایی این تیم خیلی زیاد هستش
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
2
طبق گفته اقای تقوی مربی تراکتورسازی بچه های استقلال خوزستان پایاپای بازی کردن ولی از فرصتهاشون استفاده نکردن ضمنا پول قرارداد یه بازیکن تراکتورسازی به اندازه کل بودجه استقلال خوزستانه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
1
درود برشرف بازیکنان استقلال خوزستان،درسته باختن ولی اینو هم در نظر بگیرید که نصف قرارداد استوکس اندازه بوجه کل استقلال خوزستان هستش،بازیکنان استقلال خوزستان نباید دلسرد بشن اتفاقیست که افتاده و اینو بدونن که مورد حمایت طرفداران خوزستانی هستن.
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
1
0
چرا باید تیمی مثل استقلال خوزستان که قهرمانی لیگ برتر رو داره مقابل تیمی که حتی یه قهرمانی تو لیگ نداره اینجور باید تحقیر بشه ... چرا باید بودجه یه بازیکن معمولی تراکتور معادل کل بودجه استقلال حوزستان باشه ... چرا کسی به داد خوزستان نمیرسه کل منابع مالی تو خوزستانن چرا باید اینقد تحقیر شه خوزستان چرا چرا
فولاد
|
Germany
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
مربیان کم تجربه ای ک با تمام وجود برای تیم کار میکنن رو سرزنش نکنید.یزدی هم امروز متوجه شد باید با هیجان برد های قبلی برای بازی بعد برنامه ریزی کرد.
من حامی سرمربی و تیم هستم.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
داریوش یزدی مربی خوبیه انصافا باید بیشتر حمایت بشه این تیم قطعا به مرور بهتر میشه شک نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
مبارک است انشاالله آقایون دستتون درد نکنه
آقای قیصری از ابوالعباس تشخیص داد که به چه شکل مقابل تراکتور باید بازی کرد اما متاسفانه کادر فنی ما نود دقیقه خواب تشریف داشتند.
محمد
|
United States of America
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
استقلال خوزستان مشكل دروازبان داره بايد يك دروازبان شش دانگ بياره
ی خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
اگه فولاد فولاد باشه باید ماشین سازی درهم بکویه تا دلمون خنک شه خیلی ناراحتم بی وجدان تراکتور اصلن ملاحظه خوزستان نکرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها