به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مرزبان: از هواداران می‌خواهم به تیم روحیه بدهند

مرزبان: از هواداران می‌خواهم به تیم روحیه بدهند

خوزستان اسپورت- علیرضا مرزبان گفت: بازی مقابل تیمی که هر سال با توجه به شرایطش باید برای قهرمانی مبارزه کند، برای ما سخت خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: مقابل تیمی که هر سال با توجه به شرایطش باید برای قهرمانی مبارزه کند، برای ما سخت خواهد بود. سپاهان چند سال در قهرمانی فوتبال ایران نقشی نداشته و تغییرات زیادی داشته تا این فصل بتواند قهرمانی کسب کند. کادرفنی خوب و بازیکنان خوبی به این تیم اضافه شده‌اند. از طرفی ما هم دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا بتوانیم شرایط‌مان را بهتر کنیم.

وی با اشاره به دیدار مقابل سپاهان در لیگ برتر و مصاف با استقلال در جام حذفی خاطرنشان کرد: ما 10 روز سخت پیش‌رو داریم که باید مقابل سپاهان و استقلال بازی کنیم و نیاز به انگیزه و روحیه داریم. وقتی صحبت از شیران زاگرس می‌کنیم، نه فقط در زمین بلکه باید شیران زمین را روی سکوها نیز داشته باشیم. از هواداران‌مان می‌خواهم که به تیم ما روحیه بدهند. درباره سپاهان می‌توانم بگویم بازیکنانی که به این تیم اضافه شده، کیفیت فوتبالی سپاهان را بالاتر برده‌اند و کار ما را سخت می‌کند. البته ما هم تلاش کردیم بهتر شویم و کیفیت فوتبالی‌مان را بالاتر بردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اینکه دیدار با سپاهان برای آنها مهم‌تر است یا دیدار با استقلال در جام حذفی، گفت: هر دو بازی را جدی خواهیم گرفت. دیدار فردا مقابل سپاهان برای ما مهم است و بازی جام حذفی را هم جدی خواهیم گرفت تا هواداران روی ما حساب کنند. نمی‌توانیم بگوییم کدام برای ما مهم‌تر است، چون هواداران ما چیزی که از ما می‌خواهند، عملکرد شرافتمندانه است. به همین دلیل ما مقابل استقلال هم در جام حذفی با تمام توان و نیرو به میدان می‌رویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
1
آقای مرزبان بفاصله هشت روز ۳بازی سنگین داریم ،،،البته هر۳تا میزبانیم،،، بنظرم یک برد هم بیاریم نمره قبولی گرفتیم،،، مردانه خودتو نشان بده،،، نامه نگاری به رئیس جمهور بذار برای بعد که ازسفر برگشتن،،،، تمرکزتان روی این ۳بازی باشد،،،، به امید پیروزی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها