به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

گلزن‌ترین مدافع خارجی تاریخ لیگ با قرارداد ریالی

گلزن‌ترین مدافع خارجی تاریخ لیگ با قرارداد ریالی

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان گلزن‌ترین مدافع خارجی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران را به خود اختصاص داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، موسی کولیبالی مدافع میانی نفت مسجدسلیمان در جریان دیدار مقابل سایپا تهران که با پیروزی 2 بر یک میزبان به پایان رسید، طلسم گل نزدن‌های تیم نفت در لیگ هجدهم را شکست و اولین گل تیمش در این فصل را به ثمر رساند.

کولیبالی با زدن این گل تبدیل به گلزن‌ترین مدافع خارجی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران شد. این مدافع اهل کشور مالی در سال 92 توسط عبدالله ویسی سرمربی وقت استقلال خوزستان برای بازی در این تیم انتخاب شد و با این تیم آبی‌پوش جنوبی به عنوان قهرمانی لیگ پانزدهم رسید.

این بازیکن 26 ساله ششمین فصل حضور در لیگ ایران را سپری می‌کند و با 8 گل زده عنوان گلزن‌ترین مدافع خارجی تاریخ لیگ را به دست آورده است. پنج گل با پیراهن استقلال خوزستان، دو گل با لباس سپاهان و یک گل برای نفت مسجدسلیمان، موسی کولیبالی را تبدیل به گلزن‌ترین مدافع خارجی تاریخ لیگ ایران کرده است.

نکته جالب در خصوص قرارداد موسی کولیبالی با نفت مسجدسلیمان اینست که قرارداد کولیبالی برخلاف اکثر بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران به ریال امضا شده و مبلغ قرارداد این مدافع ارزشمند خارجی از برخی مدافعان معمولی ایرانی پایین‌تر است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان علیرغم قرار گرفتن در منطقه پایین جدول، جزو تیم‌هایی است که کمترین گل خورده را در لیگ هجدهم متحمل شده‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
2
موسی برای نفت مایه دلگرمیه خط دفاعو جمع میکنه و برا ضربات ایستگاهی میره جلو ضربه سر میزنه. اگر باشگاه اون نوک حمله خارجی رو هم میگرفت که توپای آخر رو گل کنه الان تیم وسط جدول بود ولی هنوزم دیر نشده نیمفصل یه مهاجم نوک خارجی بخریم نصف مشکلات حل میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
2
یکی از کارهای مثبت ویسی تو مسجدسلیمان اوردن کولیبالی بود
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
اگر ویسی میماند نتیجه میگرفتیم،،،،بخاطر آوردن کولیبالی هم ممنونیم،،، مقایسه کنید با آوردن لوپز دفاع فولاد خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها