به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

پاسخ باشگاه نفت آبادان به صحبت‌های فردوسی‌پور

پاسخ باشگاه نفت آبادان به برنامه نود

خوزستان اسپورت- باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد که این باشگاه به دنبال حق قانونی خود است، نه لطف داوران.

به گزارش خوزستان اسپورت، کارشناس داوری برنامه 90 شب گذشته تصریح کرد که موعود بنیادی‌فر داور بازی نفت آبادان و پیکان تهران 3 پنالتی صددرصد تیم صنعت نفت را نادیده گرفته و از اخراج بازیکن پیکان در صحنه اولین پنالتی گرفته نشده چشم‌پوشی کرده است.

در همین رابطه، پس از صحبت‌هایی که عادل فردوسی‌پور مجری برنامه 90 در خصوص اتفاقات بازی صنعت نفت و پیکان مطرح کرد، باشگاه نفت آبادان متنی در پاسخ وی منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید:

"برنامه 90 سومین روز از مهر 97 «آبادان» را دید، دیدنی که ممکن است منتج به تنبیهات تشدیدی در مورد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شود؛ در خصوص موضوعات مطروحه در خصوص دیدار صنعت نفت و پیکان در برنامه 90 یادشده ذکر چند نکته ضروری‌ست.

یکم؛ در برنامه یادشده از عدم عذرخواهی باشگاه صنعت نفت از کمک داور دیدار تیم فوتبال این مجموعه مقابل پیکان در«بیانیه» منتشر شده در سایت باشگاه انتقاد شد؛ در حالیکه این موضوع در بحث «خبر و سابقه‌»ی آن به دلیل نبود «درستی خبر» -به عنوان یک ویژگی اصلی- به این دلیل که نوشته مذکور «نامه باشگاه صنعت نفت به رئیس هیات فوتبال خوزستان» بوده و نه یک بیانیه، کاملا مردود است.

دوم؛ باشگاه صنعت نفت در خصوص اتفاقات تیم فوتبالش مقابل پیکان در همان نامه اداری -که به اشتباه بیانیه ذکر شد- نیز با بیان «محکوم کردن شکل‌گیری اغتشاش و بحران در تمامی ورزشگاه‌های کشور» نوشته را آغاز کرده است، ضمن اینکه مدیر رسانه ای تیم فوتبال صنعت نفت نیز در گفتگو با خبرگزاری‌‎ها بارها تاثر و تاسف مجموعه صنعت نفت را از حادثه‌‎ای که برای کمک داور این دیدار رخ داد ابراز کرده است.

سوم؛ ضمن تاکید بر تاسف و تاثر مجموعه مدیران، مربیان، بازیکنان و هواداران صنعت نفت از حادثه‌ای که برای جسم کمک داور دیدار صنعت نفت و پیکان رخ داد، سوال می‌کنیم که چرا مجری برنامه که تا این اندازه به بحث الزام عذرخواهی باشگاه صنعت نفت از داور مضروب اصرار داشت، حتی یک بار در خصوص عذرخواهی بانیان اتفاق شکل‌گرفته در ورزشگاه تختی حرفی به میان نیاورد، تمام هواداران اصیل صنعت نفت از «براتعلی مولوی» دلجویی می‌کنند، اما آیا کسی از کمیته داوران هم از صدها هزار هوادار تیم فوتبال صنعت نفت به خاطر دل شکسته‌شان و نادیده گرفتن حق‌شان آن هم در صحنه‌هایی که فاصله داور با پنالتی‌ها تنها چند قدم بوده(!) عذرخواهی می‌کند؟!

چهارم؛ «تشویق» مجری برنامه 90 برای مردم آبادان استفاده از واژه‌های لوث شده‌ی«فوتبالدوست» و «عاشقان فوتبال» است اما بعد از آن می‌بینیم که بارها در لفافه کلامش می‌گوید که «تنبیه»‌ها باید از همین جا شروع شود؛ تنبیه‌ها برای عاشقان فوتبال!

پنجم؛ پنالتی مسلم در بازی مقابل پیکان روی کرار جاسم گرفته نمی‌شود و وقتی اعتراض مدیرعامل باشگاه صنعت نفت نسبت به آیتم پخش‌شده در این برنامه و محکوم کردن جاسم به متمارض بودن در محوطه جریمه اعلام می‌شود، مجری برنامه با واژه‌ها و جملات غیرمرتبطی همچون«کرار دوست‌داشتنی است» و «کرار فارسی سلیس صحبت می‌کند» و «خطای اول روی فردین عابدینی بوده است» از اصل تاثیرگذاریِ برنامه تحت مدیریتش روی سوتهای داوران وقتی پای کرار در میان باشد، عبور می‌کند.

ششم؛ در همین برنامه 90 مظلومیت صنعت نفت با چشم‌پوشی آشکار داور از 3 ضربه پنالتی صحبت به میان آمد؛ امید است کمیته محترم انضباطی بدون در نظر گرفتن فشارهای رسانه‌ای این روزها علیه تیم فوتبال صنعت نفت تصمیم نهایی را اتخاذ نماید و این نکته را در نظر داشته باشد که صنعت نفت و هوادارش به دنبال«حق» است و نه «لطف»."

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۷
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
2
0
اگه ده پنالت دیگه هم نمیگرفت تماشاگران نباید اینکارو میکردن
قطعا حق با فردوسی پور بود و این مطلب سراسر فرافکنیه
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
معلومه از اون لنگیهای بی تعصب هستی که وقتی تیم تهرانی میاد اهواز میری فرودگاه جلوشون میرقصی
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
3
فردوسی پور دشمن خوزستانه این رو بارها ثابت کرده . داوریها کاملا جانبدارانه و تنها چیزی که براشون مهم نیست شرافت کاری است.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
3
بجای صحبتهای فردوسی پور باید تیتر میزدید اراجیف فردوسی پور. ماهیت استاد کیروشی پور برا همه مشخصه نیازی به گفتن نیست دیشب داشت عقده هاشو خالی میکرد کارشناس داوری میگفت بازیکن پیکان توپو با دست زده اقای کیروشی پور اصرار میکرد نه نزده بعد قبل از لحظه ای که بازیکن پیکان هند کرد فیلمو استپ میکرد . شومن پولکی بجای اجرای برنامه نود باید بره سیرک برنامه اجرا کنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
2
فردوسی پور فقط بفکر منافع خودشه. بابت برنامه هایی که تهیه میکنه پولهای میلیاردی از صداو سیما میگیره. ایشون فقط ژست طرفداری از حق رو میگیره و متاسفانه بعضى از آدم های ساده لوح هم باور میکنند. بطور مثال تا حالا شده که ایشون یکبار در درباره حق پخش تلویزیونی و حق باشگاهها در این زمینه حرف بزنه?
یا شده یکبار در مورد حق ورود زنان به ورزشگاها چیزی بگه?
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
2
در اینکه ما چوب ضعف مدیریت و مربی را داریم می‌خوریم ولی در کجای دنیا سه پنالتی در یک بازی گرفته نمیشه خیلی مشکوکه داور وکمکش. اقای فردوسی پور چطور هواداران دو تیم سرخ ابی در آسیا جلوی رئیس فیفا اغتشاش و شورش کردند هوادار عاشق محسوب شدند ولی هواداران تیمهای دیگه دشمن؟ الان در ایران همه برنامه ها مجریان دنبال پول چاپلوسی کردن هستند چشمها را باید شست جور دیگر باید نگاه کرد
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
1
رفتار هواداران نفت عالی بود
این درس عبرتی باید باشه برای تمام داورانی که به عمد به ضرر نفت آبادان سوت میزنن
داور و کمک داور تو تمام صحنه ها نزدیک بودن و عمدا به نفع پیکان سوت میزدن
داور و کمک داوری که 3 تا پنالتی رو که تو فاصله نزدیک نبینه باید بشینه خونه پاستیل بخوره
اون خطای اوت هم که گرفت اشتباه بود و یه موقعیت عالی رو از نفت گرفت
این داورها باید ممنوع الفعالیت بشن و کمیته انظباطی ورود کنه و شماره تلفن هاشون رو بررسی کنه ببینیم چیزی رد و بدل شده یا نه؟؟؟
صنعت نفت باید این صحنه های داوری رو به فیفا ببره و از حقش دفاع کنه
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
1
1
من اصلا نمی دونم چرا یه باشگاهی با این قدمت بیاد جواب یه نفر مثل کی روشی پور رو بده؟ مثلا چی رو می خواد ثابت کنه؟ آخه این آقای دلال کجای فوتبال این مملکت که اینقد گندش می کنن؟ اصلا من جای باشگاه باشم نه تلفنش جواب می دم نه اهمیتی می دم، اولا که همه دیدند که داور چکار کرد، کمیته بی انضباطی هم که تحت هر شرایطی کار خودش رو می کنه پس چه اصراری هست که به این آقا جواب بدی، از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشیه، هر چند در کل قبول دارم که رفتار تماشاگران درست نیست ولی هر انسانی هم یه تحملی و یه ظرفیتی داره، اگه فدراسیون این داور رو جریمه و محروم کرد نفت رو هم جریمه کنه اشکال نداره. ولی بالاخره داور باید بدونه اگه اشتباه کنه تنبیه می شه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
1
اگر کمیته ضد انضباطی علی رغم تایید کارشناس برنامه 90 مبنی بر نگرفتن سه پنالتی بنفع صنعت نفت بخواد محرومیت ناعادلانه ای بر هوادارا و یا تیممون روابداره بدونه که در اولین حضور مجدد هوادارا در بازی های داخلی بازهم به داوران خاطی اعتراض میکنیم .
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
1
من کاملا از این حرکت هواداران حمایت میکنم کمیته داوران باید از مردم آبادان عذرخواهی کنه ۳ امتیاز را از نفت گرفتن در ضمن باید در باره این که حرکت داور از قصد بوده یا ن هم باید تحقیق بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
1
واقعاً آدم نميدونه چه بگويد ولي مقصره اصلي داور و كمك داور بود آخه هوادار هر چقدر هم بخواهد انسانيت را حفظ كند بعد نگرفتن سه تا پنالتي پياپي صد در صدي صبرش لبريز ميشه اميدواريم كميته انضباطي يكطرفه به قاضي نرود .
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
مردم آبادان فوتبال کثیف رو میفهمند درود بر هواداران نفت فدراسیون بدونه آبادانیها با کسی شوخی ندارن این حرکت کاملا از روی بینش و ب منظور اعتراض ب فدراسیون لنگی بو د
سینا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
1
به نظر من فردوسی پور فقط فکر جمع کردن و بالابردن آمار اس‌ام‌اسهای برنامه خودش و منافع خودش هست و اصلا واسش مهم نیست من بازی را ندیدم اما واقعا سخت ببینی تیم موردعلاقت حقش خورده میشه صبر هم حدی داره عادل دنبال جمع کردن هوادار واسه خودش حالا قرمز یا ابی واسش مهم نیست، مهم جلب توجه مردم به برنامه های تلویزیونی ایران دیگه مشکلات حاد مردم واسش مهم نیست . اونم باید نظر مسولین جلب کنه مرگ بر چاپلوس منفعت طلب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
هوادارا در اولین بازی خانگی باید با تهیه بنر خطاب به برنامه 90 اعتراض خود را به این برنامه اعلام کنن .
سید ابادانی از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
جناب فردوسی پور،انصافا اگه داور برای تیم مورد علاقه ت ۳ پنالتی نگیره،عکس العملت چی میتونه باشه؟انصافا عذرخواهی یه داور از چندهزارنفر هوادار ارجح تر است،یا یه تیم از یه داور؟مقصر اصلی این اشتباهات داوری بازی صنعت نفت برنامه ۹۰ است که با ساختن اون کلیپ کذایی علیه کرار داوران رو فریب دادید و حساس کردید.
خسرو پیرائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
خوشحال نیستم که بگویم، متأسفانه صنعت نفت تیم محبوب اینجانب با این سرمربی دفاعی، دفاع بسیار ضعیف و بازیکن بی خاصیت "بالوتلی" سقوط خواهد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
با سلام
این داور با مردم یک شهر سر دعوا دارد این اقا نمی داند مردم این شهر حصر آبادان را انجام دادند این آقا مثل هر داوری حق یک اشتباه یا دو اشتباه را دارد و نه اینکه هر چه سوت زد به ضرر یک تیم بود . حالا کیروش پور می گوید این مردم از این آقا معذرت خواهی کند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها