به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

لوسیانو پریرا به مبعلی و رحمانی رسید

لوسیانو پریرا به مبعلی و رحمانی رسید

خوزستان اسپورت- لوسیانو پریرا تعداد گل‌هایش با لباس فولاد خوزستان در تاریخ لیگ برتر ایران را به عدد 24 رساند.

به گزارش خوزستان اسپورت، لوسیانو پریرا زننده تک گل فولاد خوزستان در بازی برابر سپاهان بود؛ مسابقه‌ای که در نهایت با شکست سه بر یک فولادی‌ها به پایان رسید و سرخ‌پوشان جنوبی همانند بازی با سایپا بدون کسب امتیاز از میدان خارج شدند.

لوسیانو پریرا اما با گشودن دروازه سپاهان آمار فردی‌اش در تاریخ لیگ برتر ایران را بهبود بخشید و تعداد گل‌هایش با لباس فولاد خوزستان طی سه فصل حضور در این تیم را به 24 گل رساند. این تعداد گل دقیقا برابر با تعداد گل‌هایی است که ایمان مبعلی و بختیار رحمانی هافبک‌های سابق فولاد با لباس این تیم در ادوار قبلی لیگ برتر به ثمر رسانده‌اند.

پریرا در دوره‌های دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر 21 گل برای فولاد زده بود و در این فصل نیز 3 گل به ثمر رسانده است تا مجموع گل‌هایش با پیراهن فولاد خوزستان در تاریخ لیگ برتر ایران به 24 گل برسد و با تعداد گل‌های مبعلی و رحمانی در فولاد مساوی شود.

این مهاجم باتجربه برزیلی هفتمین سال متوالی حضور در لیگ ایران را سپری می‌کند و در مجموع 61 گل با پیراهن تیم‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان، گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان به ثمر رسانده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، لوسیانو پریرا بعد از لوسیانو ادینهو مهاجم برزیلی و عماد رضا مهاجم عراقی که به ترتیب 82 و 70 گل در ادوار مختلف لیگ ایران به ثمر رسانده‌اند، سومین گلزن برتر خارجی لیگ ایران محسوب می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
1
شیمبا فوروارد خوبیه ولی سنش رفته بالا 36 ساله شده مثل دوره جوونی چالاک نیست با این هزینه میشد مهاجم جوونتری بیاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
شيمبا هنوز هم بهترينه وقتي نگاه به بازي بقيه بازيكنا ميكنيد متوجه ميشيد كه شيمبا سرامد بازيكناست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها