به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

دایی: داوری کیفیت بازی را پایین آورده بود

دایی: داور کیفیت بازی را پایین  آورده بود

خوزستان اسپورت- علی دایی،‌ سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در مورد بازی هم ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و در حد خودمان نبودیم و اصلا کارهای که از بچه‌ها خواسته بودیم انجام ندادند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم،‌ علی دایی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: اول از همه حادثه تروریستی و به شهادت رسیدند چند تن از هموطنان را تسلیت می‌گویم. متاسفانه این اتفاق فکر همه را درگیر خودش کرد. در مورد بازی هم ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و در حد خودمان نبودیم و اصلا کارهای که از بچه‌ها خواسته بودیم انجام ندادند.

وی افزود: در نیمه دوم هم به شاهکار داوری رسیدیم و بازیکن ما اخراج شد، به نظرم داوری کیفیت بازی را پایین آورده بود. ما قبل از 10 نفره شدن تغییراتی در تیم‌مان انجام دادیم، اما متاسفانه این تغییرات با اخراج بازیکن‌مان خراب شد. در هر صورت بچه‌ها بعد از 10 نفره شدن به خودشان آمدند و من به آن‌ها تبریک می‌گویم، فکر می‌کنم با وجود 10 نفره شدن، چندین موقعیت گل ایجاد کردیم. خدا را شکر می‌کنم کسی نتوانست سه امتیاز این مسابقه را از ما بگیرد، این سه امتیاز خیلی به درد ما می‌خورد. از این به بعد هم باید بازی برای داوری نیز دعا کنیم تا درست تصمیم بگیرند و این اتفاقات تکرار نشود. به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم، آنها از جان مایه گذاشتند.

علی دایی در مورد تغییر تاکتیک تیمش در نیمه دوم تصریح کرد: مطمئناً ما چون 10 نفره شدیم، حریف راحت‌تر می‌توانست از فضاها استفاده کند. به همین دلیل مجبور شدیم به سیستم 1- 4-4 تغییر سیستم بدهیم، در هر صورت خدا را شکر سه امتیاز سخت را به دست آوردیم.

دایی در مورد عملکرد مهدی ترابی در فصل جاری و اینکه به نظر می‌رسد این بازیکن تمرکزش روی تیم پرسپولیس است،‌ عنوان کرد:‌ مطمئنا این موضوع می‌تواند تأثیرگذار باشد، او درگیر مسائل پرسپولیس است و شاید به لحاظ فکری تمرکزش را از دست بدهد. ترابی برای ما خیلی زحمت کشیده است. بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی هم در تمرینات عالی بود، اما امروز ما به خاطر اینکه 10 نفره شدیم، مجبور شدم او را تعویض کنم. ترابی از قدیمی‌های تیم ما و کاپیتان‌مان است و خیلی به او احتیاج داریم.

وی در مورد اینکه آیا با ترابی صحبتی داشته است یا خیر،‌ گفت: من تمرینات را نگاه می‌کنم. با او صحبت نکرد‌ه‌ام و اجازه داده‌ام تا به خودش بیاید. به نظرم او هر چقدر آماده‌تر به پرسپولیس برود به سود خودش است و جایگاه بهتری در این تیم به دست می‌آورد اما اگر نیاز باشد با او صحبت می‌کنم.

سرمربی تیم سایپا در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی هم اظهار داشت:‌ این زمین نسبت فصل گذشته بدتر شده و کیفیت لازم را ندارد. امیدوارم مسئولان کاری کنند تا شرایط بهتر شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
2
اون سالی که با ناداوری قهرمانی رو از استقلال اهواز گرفتی چرا به داوری اعتراض نکردی ؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها