به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

عکس/آیا گل دوم سپاهان به فولاد آفساید بود؟

عکس/آیا گل دوم سپاهان آفساید بود؟

خوزستان اسپورت- مربی رومانیایی فولاد خوزستان نسبت به دو صحنه مهم بازی برابر سپاهان اعتراض داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایلی استن مربی رومانیایی فولاد خوزستان که موقتا هدایت سرخ‌پوشان جنوبی را عهده‌دار شده است، در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش برابر سپاهان، نسبت به پنالتی اعلام نشده برای فولاد، همچنین پذیرفته شدن گل دوم سپاهان در این مسابقه ابراز تردید کرد و خواستار بازبینی این صحنه‌ها توسط کارشناسان شد.

در صحنه گل دوم سپاهان، هنگامی که پاس عمقی ولادمیر کومان به مهرداد محمدی رسید، این بازیکن اصلا در آفساید قرار نداشت و چنانچه ضربه محمدی مستقیما وارد دروازه فولاد خوزستان می‌شد، هیچ اعتراضی به این گل وارد نبود.

فولادی‌ها اما اعتقاد داشتند پیش از اینکه توپ با ضربه مهرداد محمدی از خط دروازه فولاد عبور کند، سعید آقایی بازیکن شماره 7 سپاهان که از قبل در شرایط آفساید قرار داشت، به توپ ضربه‌ای وارد کرده و آن را از خط دروازه فولاد خوزستان عبور داده است.

تصویر بالا مربوط به لحظه‌ای است که گل دوم سپاهان به ثمر می‌رسد و در صورتی که این گل در شرایط ناسالم به ثمر رسیده باشد، با احتساب پنالتی گرفته نشده روی لوسیانو پریرا در محوطه جریمه سپاهان، می‌توان گفت که تصمیمات بیژن حیدری در رقم خوردن شکست فولاد مقابل سپاهان تأثیرگذار بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، چنانچه داور مسابقه این گل را به نام سعید آقایی ثبت کرده باشد، آن‌گاه اعتراض فولادی‌ها می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد، گرچه تغییری در نتیجه نهایی مسابقه حاصل نمی‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
1
داور پنالتی صددرصد فولاد رو نگرفت روی صحنه پنالتی شکی وجود نداشت اگر اعلام میشد میتونستیم بازی رومساوی کنیم. فولاد خیلی بهتر از بازیهای قبلی بازی کرد زمان اقای بیسواد فقط زیر توپ میزدیم
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
1
داور خیلی هوای سپاهان رو داشت
بیژن حیدری میخواست دل سپاهانیها رو بدست بیاره قبلا یه بازی بضررشون گرفته بود و دیشب جبران کرد برای سپاهان با قضاوت یکطرفه
جدای از ضعف داوری فولاد هم ضعفهایی داشت
بازهم ثابت شد بعضی بازیکنان با رابطه وارد فولاد شده اند بودجه زیاد برای چند بازیکن که یا مصدومند یا کیفیت فنی ندارند
پورموسوی به فولاد ضربه ای تاریخی زد با این نقل و انتقالات فاجعه بار
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
1
مافیا فوتبال امثال قلعه نویی و فدراسیون الوده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها