به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

صنعت‌نفت 1 – پیکان 2؛ بازی نیمه تمام ماند

صنعت‌نفت 1 – پیکان 2؛ بازی نیمه تمام ماند

خوزستان اسپورت
هفته هفتم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
جمعه 30 شهریور 97 – ساعت 19:30
صنعت نفت آبادان 1 – پیکان تهران 2
طالب ریکانی (26) برای صنعت نفت – شاهین ثاقبی (11)، سامان نریمان جهان (82) برای پیکان
داور: موعود بنیادی‌فر
کمک داوران: قهرمان نجفی و براتعلی مولوی
اخطار: کرار جاسم، مصطفی احمدی (صنعت نفت) – فراز امامعلی (پیکان)
تماشاگر: چهار هزار نفر

صنعت نفت آبادان: محمد دریس، فردین عابدینی، حسین بغلانی (83- جعفر سلمانی)، وفا هخامنش، محمد قریشی، مصطفی احمدی (63- جاناتان بالوتلی)، اکبر ایمانی، طالب ریکانی، حسین ساکی، میلاد جهانی و کرار جاسم
سرمربی: پائولو سرجیو

پیکان تهران: وحید شیخ‌ویسی، علی حمودی، سجاد مشکل‌پور، حجت حق وردی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، مهدی مومنی، شاهین ثاقبی (60- مهدی شیری)، فراز امامعلی (81- سامان نریمان جهان) و محمد قاضی (70- عیسی آل‌کثیر)
سرمربی: مجید جلالی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در شرایطی که با نتیجه 2 بر یک به‌سود پیکان جریان داشت، در آخرین دقایق ناتمام ماند.

نفت آبادان با تغییراتی در خط دفاعی برابر پیکان به میدان رفت. غیبت سیروان قربانی محروم و نیمکت نشینی عقیل کعبی با حضور سیدمحمد قریشی و حسین بغلانی در ترکیب اصلی نفت آبادان همراه شد تا زردپوشان در منطقه دفاعی تغییراتی را شاهد باشند. در بخش تهاجمی نیز همانند بازی‌های قبلی از کرار جاسم در کنار طالب ریکانی و میلاد جهانی استفاده می‌شد و جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی صنعت نفت در جمع نفرات اصلی قرار نگرفت.

در نیمه اول، پیکان تهران خیلی زود از تیم میزان پیش افتاد و شاهین ثاقبی در دقیقه 11 با استفاده از پاس مهدی مومنی دروازه صنعت نفت را گشود. این گل اما دوام زیادی نداشت و حملات یاران صنعت نفت برای جبران گل خورده در دقیقه 26 با ضربه طالب ریکانی به ثمر نشست. ضمن اینکه دو دقیقه قبل از به ثمر رسیدن گل مساوی، فردین عابدینی بازیکن نفت آبادان درون محوطه جریمه پیکان سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در نیمه دوم، بازی با هیجان بیشتری دنبال شد و بازیکنان صنعت نفت و پیکان برای رسیدن به گل نمایشی تهاجمی‌تر از نیمه نخست داشتند. داور مسابقه پس از اینکه از یک صحنه مشکوک به پنالتی دیگر در محوطه جریمه پیکان گذشت، در دقیقه 59 گل فراز امامعلی مهاجم پیکان را مردود اعلام کرد و به این بازیکن کارت زرد نشان داد. داور معتقد به خطای هند فراز امامعلی بود.

در ادامه این نیمه، پس از اینکه چند صحنه روی دروازه‌های پیکان و صنعت نفت خلق شد، پیکانی‌ها در دقیقه 82 با ضربه‌ی سامان نریمان جهان که جانشین فراز امامعلی شده بود، گل دوم را وارد دروازه نفت آبادان کردند.

دقایقی بعد از این صحنه، داور میدان برخورد توپ به دست مدافع پیکان را پنالتی اعلام نکرد تا موجب اعتراض شدید بازیکنان صنعت نفت شود. چند تن از هواداران میزبان نیز با ورود به محوطه بازی نسبت به تصمیمات داور اعتراض کردند. ضمن اینکه برخورد یکی از اشیای پرتاب شده به سمت براتعلی مولوی کمک داور دوم بازی موجب مصدومیت وی از ناحیه صورت شد و پس از آن تیم داوری با قطع جریان بازی به رختکن رفتند.

در نهایت با نظر داوران و نماینده سازمان لیگ، بازی نفت آبادان و پیکان تهران به‌دلیل اتفاقات رخ داده در دقایق پایانی بازی، نیمه تمام ماند و پرونده این بازی برای تعیین تکلیف به کمیته انضباطی می‌رود.

شرح گل‌ها
0-1 (پیکان): مهدی مومنی از منطقه چپ خط دفاعی نفت آبادان گریخت و پاس به بیرون این بازیکن با ضربه زمینی شاهین ثاقبی به درون دروازه صنعت نفت غلطید تا تیم میهمان پیش بیفتد.

1-1 (صنعت نفت): طالب ریکانی روی پاس میلاد جهانی در محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شد و بعد از اینکه مدافع مستقیم خود را از پیش رو برداشت، با ضربه پای راست محکم دروازه پیکان را به زیبایی فرو ریخت.

1-2 (پیکان): سامان نریمان جهان که تنها چند ثانیه از حضورش در میدان می‌گذشت، از درون محوطه جریمه نفت آبادان با ضربه‌ای زمینی گل دوم را برای پیکان به ثمر رساند.

در حاشیه
* تقابل مگنو باتیستا و سجاد مشکل‌پور، دو بازیکن اسبق صنعت نفت مقابل این تیم از نکات جالب این دیدار بود.
* محمد دریس، دروازه‌بان جوان صنعت نفت پس از نمایش خوب خود در دوبازی گذشته این تیم جای گردان را در ترکیب اصلی صنعت نفت گرفته بود.
* بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت 9 صبح در سطح شهر و از ساعت 17 در محل ورزشگاه تختی آبادان اغاز شده است، درب‌های ورزشگاه نیز از ساعت 18:30 بر روی تماشاگران باز شد.
* بهای بلیت‌های این دیدار در جایگاه عادی سه هزار تومان و در جایگاه ویژه 10 هزار تومان بود.
* تیم پیکان در این دیدار از همراهی حمید مطهری، دستیار جلالی بر روی نیمکت محروم است و نفت آبادان سیروان قربانی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.
* چمن ورزشگاه تختی آبادان از کیفیت مناسبی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر برخوردار بود اما تصویربرداری مسابقه کیفیت مناسبی نداشت.
* داور مسابقه با توجه به گرمای هوای آبادان، وقفه خنک کردن بازیکنان را در این مسابقه به اجرا گذاشت.
* تصمیمات موعود بنیادی‌فر داور این بازی با اعتراض شدید هواداران صنعت نفت روبرو شد و تعدادی از هواداران آبادانی در اواخر نیمه دوم با ورود به محوطه مسابقه نسبت به عملکرد داور اعتراض کردند. برخورد یکی از اشیای پرتاب شده به سمت کمک داور دوم مسابقه نیز باعث مصدومیت وی شد. در نهایت این مسابقه نیمه کاره ماند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
بابا چه وضع داوری خب 3تا پنالتی نگرفت هوادار چقدر تحمل کنه خب
دختر فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
اخه اینا دیگه چ داورایی هستند خطای فولاد داخل محوطه ی جریمه بود داور پنالتی اعلام نکرد اینم از بازی صنعت باید بگیم داور ضد خوزستان
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
داور کلا دنبال بهونه بود برای برنده کردن پیکان خیلی یکطرفه سوت زد . حرکت تماشاگرا رو تایید نمیکنیم اما ورزشگاههای دیگه اتفاقات مشابه میفته بازی رو تعطیل نمیکنن کلا داور امشب ضعیف بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
داور افتضاح بود چند تا پنالتی بنفع صنعت نگرفت واقعا داوری ضعیف بود
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
آقا داور بد فدراسیون مغرص اصِلا همه بد اخه این چه کاریه هوادارای صنعت می کنن چرا اب به آسیاب دشمن میریزین حالا وایسید ببینید چطور نقره داغ میشیم دیگه بهونه هم دستشونه
rama
|
United States of America
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
داور سه تا صحنه مشکوک پنالتی رو نگرفت
بازی بد نبود ولی طبق معمول دریس 3تا گل خورد که البته یه گل رو داور نگرفت
با این وضع دروازه بانی و وجود فراحانی نتیجه نگرفتن سخته
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
داور ضعیف بود ولی اقای عیسی زاده بیلان کاری شما چی بوده شما چرا استعفا نمیدی مقصر اصلی شما هستید مربی ضعیف نتیجه نمیگیره ما اگه 3 تا میزدیم پیکان4 تا میزد شما دو نفر عامل نتیجه نگرفتن تیم می‌باشید هواداران بزرگ صنعت گول 1 نتیجه را نخورید با این دو نفر اش همان کاسه همان عده ای انگشت شمار این حرکات زشت را انجام میدن باید همین چند نفر از حضور در ورزشگاه محروم شوند نه همه
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
داوری هر چقدر هم بد، رفتار تماشاگران قابل توجیه نیست. آبروی استان رو بردند با این کار. امیدوارم عواملش پیدا بشن و جریمه سنگینی در نظر گرفته بشه تا دیگه شاهد تکرار چنین حرکتی نباشیم
سید ابادانی از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
اصل اشتباهات داوری از برنامه ۹۰ عادل فردوسی پور شروع شد که اون هفته با نشان دادن کلیپی از کرارجاسم،ادعا کرد که داورها رو فریب میده. نتیجه ش رو امروز دیدیم که این فیلم داورها رو تحت تاثیر قرار داده.هرچند هوادار ابادانی صنعت باید خویشتندار باشد و دست به اینکارهای غیر فوتبالی نزند.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
داور پنالتی نگرفت درست ولی پیکان تمام دقایق مسلط به بازی بود و نفت خیلی ضعیف انگار پیکان میزبان بود ، اگر پیکان پیروز میشد عدالت فوتبال اجرا میشد نفت واقعا بد بود
داور بازی رو به جنجال کشاند ولی کار تماشگران هم خیلی مبتدیانه بود دیگه زمان سنگ انداختن تمام شده
باید منتظر رای کمیته انظباطی باشیم که شاید خیلی بد باشه متاسفانه
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
1
آقای عیسی زاده پس چی شد سهمیه آسیا آقای عیسی زاده شما فکر کردی با مدیریت از نوع کره شمالی و ایجاد فضای پلیسی میشه تیم رو اداره کرد هفته قبل گزارشگر بازی حرف دل مردم رو زد بجای شکایت کردن از این و آن چهار تا بازیکن در حد لیگ برتر خرید میکردید هافبک تدافعی ما تو این بازی کی بود کدام بازیکن توپهای پیکان رو خراب میکرد جایی که تو تیم مقابل مگنو بازی میکرد که البته با درایت آقایان فراری شد نوک حمله ما کی بود تو قلب دفاع تا کی ما باید ناهماهنگ باشیم ب نظر من نفت با این مدیریت و سطح فنی و بازیکن شک نکنید گزینه سقوط هستش
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
1
اقاي عيسي زاده دستت درد نكنه با اين تيم بستنت تيم خوب پارسال نابود كردی با دلالها تنها ايماني خريد خوب مان بوده تيم را بخاطر نزديكانت نابود كردي
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها