به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد نظرات: ۳۴ نظر

سپاهان 3 – فولاد 1؛ شکست فولاد در نقش جهان

سپاهان 3 – فولاد 1؛ شکست فولاد در نقش جهان

خوزستان اسپورت
هفته هفتم لیگ برتر – استادیوم نقش جهان
جمعه 30 شهریور 97 – ساعت 19:30
سپاهان اصفهان 3 – فولاد خوزستان 1
گل‌ها: کی‌روش استنلی (20- پنالتی)، مهرداد محمدی (23)، ساسان انصاری (66) برای سپاهان – لوسیانو پریرا (43) برای فولاد
داور: بیژن حیدری
کمک داوران: مهدی الوندی و محمدعلی پورمتقی
اخطار: سینا مریدی، فرزاد جعفری، میلاد بدرقه (فولاد)
تماشاگر: 10 هزار نفر

سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، محمد ایران پوریان، خالد شفیعی، عزت‌الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی (46- میلاد سرلک)، ولادمیر کومان (86- محمد کریمی)، ساسان انصاری، مهرداد محمدی و کی‌روش استنلی
سرمربی: امیر قلعه نویی

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی (46- رضا میرزایی)، وینیسیوس لوپز، صابر حردانی، میثم دورقی، سینا مریدی (61- مهرداد هدایتیان)، میلاد بدرقه، مهدی زبیدی (70- هیثم هاشمی‌زاده)، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا
مربی: ایلی استن

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان با پیروزی 3 بر یک تیم میزبان خاتمه یافت.

فولاد خوزستان با رهبری ایلی استن و در غیاب بازیکنانی نظیر پیمان شیرزادی، سروش رفیعی و عبدالله کرمی با انجام تغییراتی در ترکیب اصلی به مصاف سپاهان بدون باخت رفته بود تا از این میدان سخت امتیاز کسب کند. انتقال صابر حردانی به پست مدافع چپ، قرار گرفتن وینیسیوس لوپز در ترکیب اصلی و استفاده از میلاد بدرقه در نقش مهاجم کاذب از جمله تغییرات قابل ذکر در ترکیب اصلی فولادمردان جنوبی بود. سپاهان اصفهان نیز در غیاب سیاوش یزدانی و سجاد شهباززاده، از خالد شفیعی و ولادمیر کومان در ترکیب ابتدایی استفاده کرد و در این بازی خانگی با هدف کسب امتیازات کامل به میدان آمد.

در نیمه اول، سپاهان اصفهان بازی را تهاجمی آغاز کرد و با استفاده از حرکات مداوم مهرداد محمدی و کی‌روش استنلی در منطقه دفاعی فولاد خوزستان به‌دنبال ایجاد موقعیت و دستیابی به گل بود. تلاش سپاهانی‌ها در دقیقه 20 با کسب یک ضربه پنالتی منجر به گل نتیجه داد و سه دقیقه بعد نیز مهرداد محمدی دومین گل را زد.

فولادی‌ها در ادامه نیمه اول به خط دفاعی سپاهان فشار وارد کردند و ضمن اینکه یکی از گل‌های خورده را توسط لوسیانو پریرا جواب دادند، در دو صحنه دیگر هم دروازه میزبان را تهدید کردند که ثمری برای آن‌ها نداشت.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که ایوب والی کاپیتان فولاد به‌دلیل مصدومیت جایش را به رضا میرزایی داد و با این تعویض میلاد بدرقه به پست مدافع میانی برگشت و میرزایی به خط حمله اضافه شد. امیر قلعه‌نویی هم تیمش را با یک تغییر در ابتدای نیمه دوم روانه میدان کرد و میلاد سرلک به خط میانی سپاهان اضافه شد.

ناهماهنگی خط دفاعی و دروازه‌بان فولاد خوزستان در دقیقه 66 گل دیگری برای سپاهان به ارمغان آورد و تیم اصفهانی با استفاده از یک پرتاب اوت بلند به گل سوم رسید. فولادی‌ها در دقیقه 70 با سرنگون شدن لوسیانو پریرا در محوطه جریمه سپاهان شانس رسیدن به یک ضربه پنالتی را داشتند اما بیژن حیدری داور مسابقه توپ را روی خط محوطه جریمه کاشت و از اعلام پنالتی چشم‌پوشی کرد.

واکنش تماشایی پیام نیازمند مقابل ضربه ایستگاهی حسن بیت‌سعید و دفع توپ برگشتی توسط مدافعان سپاهان موقعیت خطرناکی را از فولاد گرفت و لحظاتی بعد هم لیز خوردن احسان مرادیان دروازه‌بان فولاد می‌توانست کار دست این تیم بدهد که سپاهانی‌ها به توپ نرسیدند.

در ادامه نیمه دوم، بازیکنان فولاد خوزستان با حملاتی از جناحین برای جبران نتیجه تلاش می‌کردند و بازیکنان سپاهان اصفهان منتظر استفاده از ضدحملات بودند اما گل دیگری در این مسابقه ردوبدل نشد و بازی با پیروزی 3 بر یک سپاهان به پایان رسید.

شرح گل‌ها
1-0 (سپاهان): تکل سینا مریدی روی پای مهرداد محمدی از سوی داور مسابقه پنالتی تشخیص داده شد و کی‌روش استنلی با ضربه‌ای زمینی دروازه فولاد خوزستان را گشود.

2-0 (سپاهان): مهرداد محمدی از فضای خالی پشت مدافع چپ فولاد خوزستان گریخت و با ضربه‌ای آرام از بالای دستان احسان مرادیان گل دوم را درون دروازه فولاد جای داد.

2-1 (فولاد): در پی ضربه حسن بیت‌سعید به سمت دروازه سپاهان، لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد از کمند مدافعان حریف جدا شد و توپ را با ضربه‌ای دقیق وارد دروازه میزبان اصفهانی کرد.

3-1 (سپاهان): پرتاب اوت بلند خالد شفیعی با دفع ناقص مدافعان فولاد و خروج اشتباه احسان مرادیان همراه گردید تا ساسان انصاری در فضای خالی پشت دروازه‌بان فولاد با ضربه سر توپ را تبدیل به گل سوم سپاهان کند.

در حاشیه
* نزدیک به پنجاه نفر از هواداران فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان حضور داشتند و این تیم را تشویق کردند.
* پیش از شروع مسابقه، مربیان و کادر فنی دو تیم به سمت یکدیگر رفتند و به خوش و بش پرداختند.
* حسن بیت سعید از فولاد خوزستان پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت سپاهان رفت و با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد؛ ساسان انصاری نیز از سپاهان به‌ سمت نیمکت فولاد خوزستان رفت.
* رضا میرزایی، بازیکن اسبق سپاهان که به صورتی قرضی به فولاد خوزستان پیوسته است، به سمت نیمکت سپاهان رفت و دقایقی با کادر فنی و نیمکت نشینان این تیم صحبت کرد.
* هواداران سپاهان، با شعار "سپاهان آسیایی" سعی در روحیه دادن به بازیکنان این تیم داشتند.
* پس از به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان، هواداران این تیم با روشن کردن چراغ‌های تلفن‌های همراه، صحنه‌های جالبی در ورزشگاه خلق کردند.
* در اواخر نیمه اول بین میثم دورقی از فولاد خوزستان و سعید آقایی از سپاهان درگیری پیش آمد و داور در این صحنه دخالت کرد.
* پس از پایان نیمه نخست، امیر قلعه نویی با عصبانیت به سمت سعید آقایی رفت و به تندی با او برخورد کرد. گویا قلعه نویی روی دریافت گل تیم سپاهان، سعید آقایی را مقصر می‌دانست.
* در پایان مسابقه، هواداران سپاهان به اتفاق بازیکنان به تشویق ایسلندی پرداختند.
* خالد شفیعی، پیش از خروج از زمین، پیراهن خود را به یکی از هواداران سپاهان اهدا کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۴
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
خط حمله بهتر از بازیهای قبلی بیرون از خونه بودیم گل زدیم پنالتی صددرصد داور نگرفت دو سه موقعیت دیگه هم داشتیم ولی خط دفاع وخصوصا دروازه فولاد پراشتباه هستن مثل قبل
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
2
1
و همچنان فولاد در حسرت یک سرمربی باسواد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
دورقی ، رفیعی، شیرزادی، کرمی ، میرزایی، دردی از فولاد دوا نمی کنند
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
احسان مرادیان و این دفاع برزیلیه پدر فولادو در اوردن اکه 5 گل میزدیم 6 گل میخوردیم اینا در حد فولاد نیستن چرا از ناصر سالاری استفاده نمیشه؟؟؟
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
فولاد نسبت به مسابقات قبلی بهتر بازی کرد و ایلی استن وظیفش رو به خوبی انجام داد .باختیم ولی از بازی نسبتا راضی هستیم .داور اگر پنالتی ما رو میگرفت حداقل مساوی می کردیم .مدیران باید بین استن و فرکی یکی رو انتخاب کنند
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
فولاد شده کیسه بوکس بقیه تیمها همش سه تا سه تا میخوره دفاع افتضاح بازی کرد مخصوصا بک چپ ، فولاد مهاجم و دفاع چپ میخواد
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
خدا لعنت کنه کسی که این تیم رو اول فصل بست هرچی بازیکن مصدوم باشون قرارداد بستن اقای رفیعی اقای شیرزادی کجا تشریف دارن؟
امروز نه دفاع چپ داشتیم نه دروازبان نه هافبک هجومی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
1
2
واقعا دفاع تيم افتضاح بود امروز فولاد آبروي خوزستان برد با اين بازي بايد فكري بحال اين دفاع بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
ما چه گناهی داریم که نباید یک تیم درجه یک داشته باشیم اصفهان دو نماینده داره به اندازه چهار نماینده ما ستاره دارند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
نگچی لوپز یار دوازدهم سپاهان! اقای رضایی خواهشا قرارداد اینو فسخ کنید بذارید یک دفاع جوون مثل عارف اقاسی بازی کنه خیلی بهتر از اینه معلوم نیست دلالها اینو چطوری هل دادن توی فولاد در حد فولادنوین لیگ 2 هم نیست.
جناب سینا مریدی جوگیر شده همش توی فاز دعوا و اخراج و پنالتی دادن بود معلوم نیست چرا اینکارها رو میکرد.
شیمبا و بیت سعید خوب کار کردن ولی تغذیه نمیشدن جای خالی یه پلی میکر تو فولاد احساس میشه.
على نعامى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
تغييرات محسوس بود تيّم بازيكن بى كيفيت زياد جذب كرده كه اين كار رو براى هر مربى كه تيمو بگيره سخت ميكنه
ولى اين مربى نشون داد حرف واسه گفتن زياد داره
تيم قبلا نهايتا ٣ تا پاس سالم رد و بدل ميكرد قدرت فشار به تيّم حريف رو نداشت گل بيرون خونه نداشت
امروز ديديم كه بازيكنان چقدر خوب توپ رو رد و بدل ميكردن و با برنامه فشار اوردن يك پنالتى هم داور نگرفت در كل به اينده اميدوار شدم
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
1
2
ان بی غیرتو که انداختن بیرون ..مقصره نصف بازیکنا بدرد نخور هستن.ابن مرادیان با این خروجا مسخرش همه را سکته داد.. شدیم زنگ تفریح بقیه تیم ها این تیم از ریشه وبن ضعیفه.. ابنجوری میریم قعر جدول باید ان بی لیاقتو قبل از نقل و انتقالات پرت میکردن بیرون نه که الان یه مشت بازیکن بدرد نخور اورده کاریشون هم نمیشه کرد.. قبلا هم گفتم علت بازی ندادن خارجی ها کیفیته پابینشون هست الان همه متوجه شدیم.. با این وضع سقوط حتمی هست
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
یکی نیست بگه این مریدی برا چی تو ترکیبه.بازیکن تخریبی یا بازیساز ،انگار بازی بیلیارد هست، سرد بی روح،چیه ترکیب گزاشت،همین حکایت بیت سعیده که فوتیالش در حد محلات.نه بلده پاس بده نه دریبل نه شوت زن نه گل زن.امیدوارم مربی زمان مناسب داشته باشه با این بازیکنایی که سایه بازیکنن تیم بسازه. خداییش سپاهان تیم نیست و نبود.گل هاش هم خودمون تقدیم کردیم.فولاد تیم قدیم بود. نتیجه عکس بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
2
0
آقای رضایی لطفاوقت داره هدر میره زودتر یه سرمربی بیارین
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
اوردن سرمربی فقط یه بخشی از مشکلاتو حل میکنه. سرمربی نمیتونه تنهایی معجزه کنه. پورموسوی بقدری افتضاح یارگیری کرده نصف خریدهاش مصدومن دفاع خارجی هم در حد لیگ 2 اورده. الان بزور میشه ترکیب یازده نفره از تیم در اورد با این بلایی که کادر قبلی سر فولاد اوردن. در کنار سرمربی باید چند بازیکن کمکار از فولاد اخراج بشن وبجاشون بازیکنان با کیفیت بیاریم
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
در جواب دوست ناشناس من جزو موافقین انتخاب یک سرمربی باتجربه برای فولاد هستم ولی بازی با ماشین سازی هفته دیگست زمان تغییرات زیاد نیست باید آن بازی را ببینیم بعدش لیگ بیست روز تعطیل است واگر قرار به آمدن سرمربی جدید باشه در بیست روز تعطیلی لیگ بعداز بازی ماشین سازی انجام بشود تا سرمربی با تیم مچ شود.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
آقایون سینا مریدی زمان سعداوی بک چپ بود و مدتها جای جماعتی راگرفته بود،،، دفاع برزیلی از پوچ بودنش رونمایی شد،،، بااین دروازه بان نباید فیکس فولادباشد،،، چرا هافبک برزیلی بازی نکرد،،، البته دیروزگفته بودم بامساوی دراصفهان خوشحال میشوم،،،، تیم خوب چیدمان نمیشود،،،، اینم یکی ازبدبختیهاست
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
پول هنگفتی که پورموسوی خرج قرارداد بازیکنان ناکارآمدی مثل سروش رفیعی و رضا میرزایی و پیمان شیرزادی و بازیکن شماره 5 برزیلی کرد میشد باشون دوتا بازیکن عالی گرفت بجای این چهار بازیکن ضعیف و بلااستفاده.
اقای دکتر شریف نباید قرارداد پورموسوی را تمدید میکرد. اگر مربی مثل گلمحمدی، فرکی، قلعه نویی، ویسی، یا یک مربی خوب خارجی قبل از لیگ به فولاد میومد یارگیری بهتری می کردیم.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
3
به امید تیم فولاد بودن یعنی غم و غصه خوردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
2
زبيدي سنگين بدرقه پشت فوروارد مراديان ضعيف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
تركيب تيم خوب انتخاب نشده بود هافبك باريساز نداشتيم گل هاي الكي دريافت ميكنه فولاد و زور گل زدن نداره
دختر فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
2
بابا این پنالتی چرا گرفته نشد یک پنالتی واضح
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
2
گل دوم سپاهان آفساید بود. یک پنالتی برای فولاد گرفته نشد. درکل بازی تیم بهترازقبل شد. همینکه حریف، فولادو پرس نکرد به آینده تیم امیدوارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
2
فولاد دفاع نداشت تو این بازی والی هم سنگین شده دیگه
محمدمراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
2
به نظر مربی جسوری میاد زمان بهش داده ترکیب تیم را جوان می کنه تیم روبه جلو بازی می کرد ولی از نظر بازیکن واقعا ۵ بازیکن نمی توان توی تیم پیدا کرد
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
2
فولاد کمی بهتر از قبل بود.در خط دفاع و دروازه نیاز به تقویت دارد.بهتر مدیریت مربی جدید بیارد.
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
2
0
دفاع افتضاح بود نمیدونم چرا نمیتونن چند پاس باهم ردوبدل کنن
اینطوری فایده نداره فولاد چند بازیکن در پست دفاع و هافبک میخواد در ضمن یک سرمربی درست حسابی هم لازم داره
با این بازی کردنشون فقط ابروی اهواز و خوزستان بردن
امیر فولادی
|
United States of America
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
2
بازی تهاجمی و خوبی بود فولاد در این بازی تونست به سپاهان تو خانه خودش فشار بیاره و موقعیت های خوبی خلق کنه باید به این مربی فرصت داد تا بازیکنان رو بهتر بشناسه چون تیم رو خودش نبست بلکه ی سرمربی بی سواد بست ک بهترین بازیکنان رو فروخت ایلی استن امروز نشون داد ک به فوتبال تهاجمی علاقه مند هست فقط باید فرصت پیدا کنه و یک تیم با تفکرات خودش بسازه ان شاءالله موفق خواهد شد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
2
واقعا متاسفم برای اقای با سواد که اخراجش کردن ضربه زد به تیم با یارگیریش ولی خدای مربی استان خیلی خوبه وفوتبال بلده اگه بزارنش حتما در اینده فولاد موفق خواهد شد واقعا فولاد در زمان پورموسوی خارج از خانه اصلا اینطور بازی نمیکرد .خودتون دیدید چطور پاس کاری میکردن .حمایت کنید از استان قطعا فولاد موفق خواهد شد.نیاز به چند بازیکن جدید داره انشالله بخرن
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
2
نیاز مبرم به هافبک بازی ساز داریم چرا مرییان قبلی ندیدین ضعف تیم رو .... ظاهرا هم تیم بدنسازی خوبی نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
2
نگچی لوپز یا هیچی لوپز البته پورموسوی در استقلال خوزستان هم نشان داد در اوردن بازیکنان بنجل مثل دیوید ساکونی، رافائل روبالو، کایون تخصص دارد
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
2
با سلام و عرض تسلیت به همه دوستان و شیعیان جهان بابت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش . حقیقتش بنده بازی را ندیدم ولی از نتیجه بازی و گفته های عزیزان میشه نتیجه گرفت که متاسفانه چون تیم در ابتدا توسط پورموسوی و تفکرات او بسته شد کار برای مربی جدید هم سخت خواهد بود و هم زمان بر ؛ منتهی معتقدم هیئت مدیره باید در مورد مربی سریعتر تصمیم بگیرد که مربی بتواند سریعا در پست های مورد نیاز بازیکن جذب کند . چیزی که در مورد پورموسوی عجیب بود اینکه او تفکرات دفاعی داشت و اتفاقا بزرگترین ضعف کنونی فولاد نیز در همین دفاع است و این کار او نه تنها دفاع که خط حمله فولاد را هم خراب کرد زیرا فولاد از اول و ازل تیم دفاعی نبود و میشه گفت زاغ اومد راه رفتن کبک را یاد بگیره راه رفتن خودش هم از یادش رفت ؛ اکنون چاره ای نیست جز رفع نقاط ضعف و صبر کردن جهت مچ شدن تیم که تصمیم گیری سریع مسئولین تیم جهت تعیین سرمربی حرف اول را خواهد زد .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
1
فولاد قشنگ بازی کرد
باید به استن فرصت بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
1
به نظر من باید به استان فرصت بدن چون واقعا دیشب خیییلی خوب بازی کردن جدا ازنتیجه به نظر من باید ازجوان ها استفاده اعتماد کنن مثل عارف اغاسی وبقیه که در اکادمی باشگاه تا کی میخوان روی اقای والی عبدالله کرمی متکی باشن باید به جوان ها فرصت داد متاسفانه اقای سینا مریدی قبل از لیگ مصاحبه کرد میخوام به تیم بزرگتری برم والان فولاد داره از همین بازیکن ضربه مهلکی میخوره اقای مریدی اصلا دلش باتیم نیست ولی در مورد دروازبان برچه اصولی اقای مرادیان توترکیب هست همش پر اشتباه خروج های علکی. باید از اقای سالاری استفاده کنن وسلام. موسوی شادگان