به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

یزدی: برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم

یزدی: برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم

خوزستان اسپورت- داریوش یزدی تأکید کرد که استقلال خوزستان بازیکنانی باانگیزه و خوب در اختیار دارد و اینکه آنها می‌توانند آینده‌ای خوب را برای آبی پوشان رقم بزنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: عرض تسلیت دارم بابت ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) و همچنین تبریک می‌گویم به خاطر هفته دفاع مقدس. ما یک بازی سخت با تیم ذوب‌آهن داریم. از یک جهت تیم ذوب‌آهن دو سه بازی است که نتیجه نگرفته و دنبال امتیاز از ماست. از سوی دیگر ما هم شرایط خوبی داریم و از تعطیلی مسابقات خوب استفاده کردیم. ما در بازی‌های تدارکاتی هم ارتقا داشتیم و امیدواریم فردا یک بازی خوب و حساب‌شده داشته باشیم. بچه‌های ما کاملاً با انگیزه هستند و می‌دانیم که باید سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: سرپرست و مربی تیم ما محروم هستند، اما دیگر بازیکنان همه در خدمت تیم خواهند بود.

یزدی درباره شرایط تیم ذوب‌آهن خاطر نشان کرد:  قطعاً ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب این فصل از مسابقات است. آنها در چند سال گذشته تغییرات آنچنانی در ترکیب‌شان نداشته‌اند و این موضوع نشان‌دهنده این است که این تیم از هماهنگی خوبی برخوردار است و یکی از باشگاه‌های با ساختار ایران به شمار می‌آید. امیدواریم که باشگاه‌های دیگر از این باشگاه الگوبرداری کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شرایط تیمش نیز گفت: بازیکنان استقلال خوزستان بازیکنانی هستند که با توجه به نواقص‌مان به خدمت گرفتیم، ضمن اینکه ما به دلیل مسائل مالی نمی‌توانستیم هر بازیکنی را بگیریم. الان هم خوشبختانه بازیکنانی باانگیزه و خوب در اختیار داریم و امیدوارم که شرایط خوبی برای استقلال خوزستان رقم بزنند.

یزدی درباره برگزاری اردوی تدارکاتی‌شان در تهران تصریح کرد: اردو‌ی‌مان در تهران خیلی خوب بود و فرصتی بود تا بتوانیم کارهای جبرانی‌مان را انجام دهیم. در هشت روزی که تهران بودیم 17 جلسه تمرین خوب برگزار کردیم و دو بازی تدارکاتی در برنامه داشتیم که خوشبختانه در هر دو دیدار هم به لحاظ نتیجه و هم به لحاظ رفع نقاط ضعف‌مان موفق بودیم. امیدواریم که این اردو بتواند در ادامه مسابقات به ما کمک کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
افرین به این اعتماد به نفس حتی اگه نتیجه نگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
افرین بر شما مربی بادانش احسنت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها