به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

دریس: خوشحالم که باعث شادی هواداران شدیم

دریس: خوشحالم که باعث شادی هواداران شدیم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان، گفت: وقتی در وقت استراحت پیش سرجیو رفتیم او حس خوبی به ما داد و با اعتماد به نفس بالا برای رسیدن به تساوی و تغییر نتیجه تلاش کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد دریس بعد از مصدومیت شهاب گردان در دیدار مقابل سپیدرود رشت درون دروازه نفت آبادان قرار گرفت و در دیدار حساس مقابل تراکتورسازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده داشت. او در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و موفق شد در ضیافت پنالتی ضربه علی عبدالله‌زاده و مهدی مهدی‌پور را مهار کند.

محمد دریس در مورد دیدار مقابل تراکتورسازی و عملکردش در این مسابقه صحبت‌های زیر را انجام داد.

در مورد بازی با تراکتورسازی و پیروزی مقابل این تیم صحبت کنید.
بازی بسیار سختی بود. من هم مثل سایر بازیکنان سهمی در کسب این پیروزی داشتم. این برد را مدیون یکدلی و همدلی بازیکنان هستیم. این پیروزی را به مردم و هواداران خونگرم آبادان تقدیم می‌کنم. تمرینات خوبی که زیر نظر کاظم فرحانی و بورونو برگزار می‌کنم در کنار اعتماد به نفسی که پائولو سرجیو به من می‌داد باعث شد تا بتوانم عملکرد خوبی ارائه دهم. از اینکه شاگرد این سه مربی هستم به خودم افتخار می‌کنم.

مصدومیت شهاب گردان فرصت خوبی برای تو شد تا توانایی‌ات را به معرض نمایش بگذاری؟
برای حضور در زمین و قرار گرفتن درون دروازه صبر کردم و بخش اعظمی از این موفقیت را مدیون علی عیسی‌زاده هستم. او امسال هم به من خیلی کمک کرد و برایم مثل یک برادر بزرگتر بود. باز هم می‌جنگم و ما دوست داریم مردم آبادان را خوشحال کنیم. تابع دستورات مربی هستم و اگر تشخیص داد باز هم برای تیم تمام تلاشم را می‌کنم و اگر غیر از این بود مثل یک برادر کوچکتر کنار گردان کارم را دنبال می‌کنم.

قبل از ضربات پنالتی هم گردان با تو صحبت می‌کرد و به نظر می‌رسید رابطه خوبی با هم دارید؟
خیلی خوشحالم که دروازه‌بان بزرگی مثل شهاب گردان در کنار من است. او با صحبت‌ و نکاتی که از روی نیمکت در ضربات پنالتی به من می‌گفت باعث بالا رفتن روحیه‌ام شد. او مثل یک برادر به من کمک کرد و امیدوارم بتوانم این مسئله را جبران کنم.

با گرفتن 2 پنالتی سهم زیادی در این موفقیت داشتی؟
لطف خدا بود. من به وظایفم در قبال تیم عمل کردم. همه تیم در این پیروزی سهیم بودند و من هم یکی از بازیکنان تیم بودم و خوشحالم که توانستیم مردم را خوشحال کنیم.

وقتی 3 بر یک عقب بودید فکر می‌کردید نتیجه عوض شود؟
بله به بچه‌ها اعتماد داشتم و می‌دیدم چقدر می‌جنگند. وقتی در وقت استراحت پیش سرجیو رفتیم او حس بسیار خوبی به ما داد و با اعتماد به نفس بالا برای رسیدن به تساوی و تغییر نتیجه تلاش کردیم. به بازگشت امید زیادی داشتم. خدا را شکر توانستیم باعث شادی هواداران شویم.

با این پیروزی روند نفت تغییر می‌کند؟
بله این اولین برد ما بود  و دیگر طلسم شکسته شد. از این پس با انگیزه بیشتر کار می‌کنیم و امیدوار هستیم نتایج بهتری رقم بخورد.

امسال چه جایگاهی برای نفت متصور هستی؟
ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم. نمی‌توانم از جایگاه خاصی صحبت کنم اما قطعا تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
1
دمت گرم.فقط روی خروج از دروازه جسورتر عمل کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
1
ضمن تشكر از تك تك بازيكنان غير بومي حاضر در تيمهاي نمايندگان خوزستان در تمام ليگها ، خوزستان برخلاف ديگر استانها مثل تهران ، اصفهان ، تبريز بايد تمام بازيكنانش بومي باشند و اين پتانسيل را دارد و تاكنون هر تيمي از خوزستان كه موفق شده اگر بازيكنانش را مرور كنيد ميبينيد كه آن تيم در آن سال بيش از هفتاد هشتاد درصد بازيكنانش بومي بوده اند درسته كه فوتبال حرفه اي شده اما اين يك حقيقت است كه تيمهاي خوزستاني براي قهرماني نياز به آن دارند
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
1
دروازبان جسور و با فیزیک عالی فقط امیدوارم تحت تاثیر تعریف و تمجید قرار نگیره فقط تمرین تمرین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها