به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

کرار: این پیروزی حاصل حمایت هواداران آبادانی بود

کرار: این پیروزی حاصل حمایت هواداران آبادانی بود

خوزستان اسپورت- هافبک عراقی صنعت نفت آبادان پس از درخشش مقابل تراکتورسازی در جام حذفی گفت: مشکل من با فدراسیون عراق است و با کمال احترام به ملت عراق کارم را تیم ملی تمام شده می‌دانم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، جاسم کرار ستاره دیدار صنعت نفت آبادان مقابل تراکتورسازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بود و با زدن 2 گل در جریان مسابقه و یک گل در ضربات پنالتی نقش پررنگی در صعود زردپوشان آبادانی داشته باشد.

کرار جاسم در خصوص این مسابقه و شرایط تیم نفت آبادان به سئوالاتی پاسخ داد که در ادامه مرور می‌کنید.

درباره بازی مقابل تراکتورسازی بگو. تو در این بازی هت‌تریک کردی.
این برد حاصل زحمات کادر فنی، بازیکنان و هیئت مدیره باشگاه بود. خیلی خوشحال هستیم که باعث رضایت کادر فنی، مسئولان باشگاه و هواداران خونگرممان شدیم. این برد حاصل حمایت بی بدیل هواداران وفادار ماست که به نوعی زبان گویای تیم هستند. آنها در تمام 120 دقیقه و ضربات پنالتی از تیمشان حمایت کردند و این برد حاصل حمایت‌های آنهاست. نفت تیم شجاعی است و مزد شجاعت خود را در این بازی گرفت. امیدوارم در بازی های آینده در لیگ ایران نیز پیروزی هایمان تداوم داشته باشد.

درباره تراکتورسازی بگو؟ چطور بازی کرد؟
ما برای تیم تراکتور احترام زیادی قائل هستم. آنها تیم بزرگی هستند. بازیکنان و ستاره‌های ملی‌پوش زیادی در ترکیب این تیم حضور دارد. تراکتورسازی هواداران پرشور و با اخلاقی دارد و من از صمیم قلبم هواداران این تیم را دوست دارم.

چرا بعد از گل‌هایت شادی نکردی؟
اول اینکه به خاطر ماه محرم و ایام عاشورا بود. الان ماه حرام است و شادی و خوشحالی در این ماه درست نیست. دومین دلیلی که من بعد از گلزنی خوشحالی نکردم احترام به هواداران با اخلاق و پرشور تراکتور بود. من زمانی بازیکن این تیم بودم و به تیم سابقم احترام گذاشتم. اگرچه من به تیم تراکتور گل زدم ولی با توجه به اینکه برای این تیم چند سال بازی کردم و هواداران این تیم همیشه به من لطف داشتند به همین خاطر خوشحالی نکردم.

نفت نسبت به سال قبل خیلی از مهره‌ها را از دست داده و هزینه کمتری کرده با این وضعیت امیدی به ادامه مسابقات هست؟
این طور نیست. تیم متکی به بازیکن خاصی نیست. هر سال تیم بازیکنان خاص خودش را دارد. امسال نیز بازیکنان خوبی داریم. بازیکنان ما در این فصل جوان هستند و نیاز به زمان دارند تا هماهنگی کامل را به دست بیاورند. تیم نیاز به برد دارد. معتقدم بازیکنان روحیه بالایی دارند تا در بازی‌ها به پیروزی برسند. ان شا الله بازی به بازی وضعیتمان بهتر می‌شود و تیم به وضعیت ایده آل می‌رسد.

این اولین برد شما در فصل جاری بود چقدر دیر راه افتادید؟
بله درست است. این فصل با تمام فصل های گذشته تفاوت دارد. در رقابت‌های امسال تمام تیم‌ها دچار مشکل بودند و 3 هفته ابتدایی رقابت‌ها با نتایج تساوی به پایان رسید و نه تنها تیم ما بلکه تمام تیم‌ها دیگر نیز در این فصل نتایج خوبی را نگرفتند. چون هر تیمی دارای نقصانی بود. برخی از تیم‌ها در دفاع و برخی دیگر در خط حمله مشکل داشتند. تیم ما نیز این مشکلات مبرا نبود و در خط حمله نقص داشتیم. ولی با این برد ان‌شاءالله در بازی های آینده پیروزی هایمان ادامه دار شود و بتوانیم گلزنی کنیم و به پیروزی برسیم.

در لیگ چه آینده‌ای برای تیم‌تان متصور هستی؟
ما در این فصل از رقابت‌ها تلاش می‌کنیم تا هواداران، هیئت مدیره باشگاه و خودمان را راضی کنیم. به نوعی عملکردی از خودمان به نمایش بگذاریم تا رضایت همه را داشته باشد. شعار ما در تمام بازی‌ها برد است. بقیه امور در دست قضا و قدر الهی است که ما در رده های اول جدول لیگ باشیم و در جام حذفی نیز به مراتب بالایی برسیم.

هفته گذشته یک سایت عراقی به نقل از تو خبر داد که از تیم ملی عراق خداحافظی کردی. این موضوع صحت دارد؟
بله. واقعیت این است من یک سال و نیم است که به تیم ملی دعوت نمی‌شوم. در این مدت هواداران عراقی در صفحات مجازی با گذاشتن پست‌های حمایتی مرا حمایت کردند و خواستار حضورم در تیم ملی شدند. از تمام آنها به خاطر لطفی که به من دارند تقدیر و تشکر می‌کنم اما مشکل من با فدراسیون عراق است. اما من با کمال احترام به ملت عراق می‌خواهم به این موضوع که از آن رنج می‌برم پایان دهیم و کارم با تیم ملی عراق با 85 بازی ملی پایان دادم. از نظر من این موضوع بسته شده است اما اگر فدراسیون دوباره مرا دعوت کند به خاطر احترام به کشورم و هواداران دعوتشان را می‌پذیرم چون من تا زمانی‌که زنده هستم در خدمت کشورم هستم.

بحث‌هایی برای جدایی‌ات از نفت آبادان مطرح شده بود اما چه شد که ماندگار شدی؟
نه درست نیست. قرار نبود من از صنعت نفت جدا شوم. شما می‌دانید در ماه گذشته وضعیت دلار و تومان چطور شد. بحث این مطرح شد که قرارداد جدیدم را به تومان باشد یا دلار. من در 4 هفته ابتدایی فصل قرارداد رسمی با باشگاه نداشتم. اما بعد از آ ن با باشگاه و آقای عیسی زاده، مدیر عامل باشگاه به توافق رسیدم و مردم نیز در این موضوع کمک کردند. خلاصه اینکه هیچ چیزی واضح نیست. الانم من پیشنهادهایی از ایران و خارج  و عراق دارم.

رفتن کمالوند چه تغییری در وضعیت تیم ایجاد کرده است؟
کمالوند، برادر، دوستم و مربی‌ام بود. من با او دائما در ارتباط هستم او به نجف می‌آید و من نیز برای دیدنش نزد او می‌روم. ما با کمالوند رفت و آمد خانوادگی داریم. اما نسبت به سرجیو، سرمربی وقت صنعت نفت باید به صراحت بگویم که یکی از بهترین مربیان خارجی است که به ایران آمده است. او یکی از بهترین مربیان لیگ ایران است. او کاملا حرفه‌ای و دارای تاکتیک است. تمرینات او عالی و اخلاق نیز عالی است.

سوال آخر. الان باشگاه نفت قراردادت را دلاری می دهد یا تومان؟
(کرار با خنده) واقعیت امر این موضوع بین من و باشگاه است و نمی‌توانم جواب بدهم. فقط این را می‌توانم بگویم که دلار باشد یا تومان، من با باشگاه توافق کردم و امور خوب پیش می‌رود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
1
واقعا کرار ستودنیست خیلی عالی بازی میکنه درود بر کرار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
1
بازیکن با تجربه وعالیه هم شوت زن هست و هم پا به توپ خوبی دارد باید باشگاه خوب از این بازیکن مراقبت کنه واقعا از ته دلش زحمت میکشه امیدوارم همیشه موفق باشه
سید ابادانی از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
1
کرار عالی و ستودنی است با تمام توان و غیرت برای صنعت بازی میکنه.با بازیها و حرکات تکنیکی منحصر بفردش در تاریخ صنعت ماندگار شد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها