به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

مهابادی: پیروزی سپاهان قابل پیش بینی بود

مهابادی: در دقایق ابتدایی بسیار بد بودیم

خوزستان اسپورت- داود مهابادی به این نکته اذعان کرد که تیمش شروع بدی در دیدار مقابل سپاهان اصفهان داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، داود مهابادی پس از شکست تیم شهرداری ماهشهر مقابل سپاهان اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و حذف از این مسابقات اظهار داشت: بابت این بازی و برد تیم سپاهان به مردم خوب اصفهان و تیم سپاهان تبریک می‌گویم. شروع خیلی بدی داشتیم و بازیکنان اصلاً شرایط خوبی نداشتند. همین باعث شد در پنج دقیقه اول،‌ دو گل دریافت کنیم. بازیکنان ما به خصوص مدافعان ما، در انجام وظایف‌شان خیلی بد عمل کردند و دفاع ما آشفته بود.

وی ادامه داد: به جز خلاقیت مهرداد محمدی در صحنه گل اول، اشتباهات مدافعان ما محرز بود. تا دقیقه 30 سپاهان از ما بهتر بود، اما پس از آن و با تعویض‌هایی که انجام دادیم، بازی متعادلی را شاهد بودیم. در دقایقی از نیمه دوم هم بهتر از حریف بازی کردیم. با این حال سپاهان شایسته پیروزی بود. بازیکنان ما پس از دریافت سه گل، خودشان را پیدا کردند و این یک تجربه مناسب برای تیم ما بود. امیدوارم در لیگ دسته اول، شرایط خوبی پیدا کنیم.

«پیروزی سپاهان در این مسابقه قابل پیش‌بینی بود»، سرمربی تیم شهرداری ماهشهر با بیان این جمله گفت: فکر می‌کنم سپاهان آماده‌ترین تیم ایران باشد. در نیمه دوم دقایقی ما بهتر بازی کردیم، اما در کل سپاهان شایسته پیروزی بود. تیم من بعد از سه گل سپاهان، خودش را پیدا کرد. این بازی برای لیگ یک تجربه مناسبی بود و امیدوارم شرایط خوبی پیدا کنیم.

وی با آرزوی موفقیت برای سپاهان در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: از تماشاگران اصفهانی هم تشکر می‌کنم که تنها تیم خود را تشویق کردند. این فرهنگ بالای مردم اصفهان را نشان می‌دهد.

مهابادی درخصوص قضاوت تیم داوری در این بازی تصریح کرد: داوری بسیار خوب بود و از داوران تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عملکرد ضعیف سپاهان در نیمه دوم به این خاطر بود که این تیم دیگر میلی به زدن گل‌های بیشتر نداشت، تصریح کرد: با شناختی که از قلعه‌نویی دارم، اگر تیمش با چهار پنج گل هم از حریف پیش بیفتد، باز هم شُل نمی‌کند. فکر می‌کنم تعویض‌های ما در این امر مؤثر بود، به خصوص بازیکنان جوان ما که وارد زمین شدند.

سرمربی شهرداری ماهشهر درباره عملکرد نه چندان مطلوب برخی بازیکنان این تیم که تعویض شدند، خاطرنشان کرد: آنها بازیکنان خوبی در تمرین بودند، اما در این مسابقه عملکرد خوبی نداشتند. این می‌تواند ناشی از موضوعات روانی و استرس بازی باشد. این بازیکنان شرایط خوبی نداشتند و به همین خاطر آنها را تعویض کردیم. حمید عبادی که در نیمه اول به زمین آمد، در تیم جوانان ما بازی می‌کند و عملکرد خوبی در این مسابقه داشت.

مهابادی با بیان اینکه این شکست ناشی از مشکلات روحی نیز بوده است، گفت: وقتی یک تیم دو گل تا دقیقه 5 دریافت می‌کند، برای تیم مشکل روحی ایجاد می‌شود. برنامه ما این بود که 15 دقیقه اول بازی را کنترل کنیم تا فشار سپاهان را کاهش دهیم، اما با گل‌هایی که دریافت کردیم، شیرازه تیم ما از هم پاشید. پس از آن تغییر سیستم دادیم و در نیمه دوم بهتر بازی کردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
2
آقای شهردار زودتر این آقا رو اخراج کن این آقا مربی نیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
1
آقای مهابادی پوکیده ترین مربی ها، هم خودشونو از پیش باخته نمی دونند، ولی شما فک کردی میخای با رئال مادرید بازی کنی، فراموش کردی یا نمیدونی جام حذفی، جام شگفتی هاست
یادت رفت چطور خیبر خرم آباد پرسپولیس رو حذف کرد
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
1
ماهشهر خیلی خیلی ضعیف ظاهرشد،،،،اگه سپاهان دوبرابر این گلها را نیازداشت. بااین بازی ماهشهر انجام میشد،،،ماهشهر بازی نکرد،،،
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
1
0
انتظار داشتین شهرداری ماهشهر بیاد سپاهان رو با این همه بازیکن میلیاردی ببره؟؟
انصاف داشته باشین به نظرم مهابادی بعد از سه گل خوب بازی رو جمع کرد و نتیجه عادلانه بود
اگه شهرداری همینجوری تو لیگ بازی کنه نتایج خوبی میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
1
این همه مربی تو خوزستان رفتین مربی بیرون اوردین برا لیگ یک سریع این اقا رو اخراج کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها