به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

سپاهان 3 – شهرداری 1؛ حذف شهرداری ماهشهر

سپاهان 3 – شهرداری 1؛ حذف شهرداری ماهشهر

خوزستان اسپورت
یک شانزدهم نهایی جام حذفی – استادیوم نقش جهان
جمعه 23 شهریور 97 – ساعت 17:30
سپاهان اصفهان 3 – شهرداری ماهشهر 1
گل‌ها: مهرداد محمدی (3)، سجاد شهباززاده (5)، عزت پورقاز (17) برای سپاهان – سعید خردمند (64- پنالتی) برای شهرداری
داور: موعود بنیادی‌فر
کمک داوران: قهرمان نجفی و براتعلی مولوی
اخطار: محمود خمیس، محمدرضا فیروززاده، سعید خردمند، میررسول حسینی (شهرداری)
تماشاگر: پنج هزار نفر

سپاهان اصفهان: پیام نیازمند ، محمد ایرانپوریان، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، ساسان انصاری (46- رضا دهقانی)، سجاد شهباززاده (74- میلاد سرلک) و کیروش استنلی
سرمربی: امیر قلعه نویی

شهرداری ماهشهر: میررسول حسینی، ایمان کیانی، محمود خمیس، محمد باشی، خیر الله ویسی آرا، رضا جباری (38- علی محمدی)،‌ ادریس کوچکی (38- حمیدرضا عبادی)، سجاد قنواتی (82- صادق گشنی)، محمدرضا فیروز زاده، ایمان شوریابی و سعید خردمند
سرمربی: داود مهابادی

خلاصه بازی
تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با پذیرش شکست 3 بر یک مقابل سپاهان اصفهان از گردونه جام حذفی خارج شد.

شهرداری ماهشهر که در لیگ یک نتایج خوبی نگرفته است، در جام حذفی هم خیلی زود قافیه را به حریف قدرتمند لیگ برتری واگذار کرد و در پنج دقیقه ابتدایی دیدار مقابل سپاهان 2 گل متوالی را پذیرفت. گل سوم سپاهان در دقیقه 17 نیمه نخست کار را برای شهرداری سخت‌تر کرد.

داود مهابادی در ادامه نیمه اول دست به دو تعویض در ترکیب شهرداری ماهشهر زد تا به اوضاع تیمش سروسامان دهد و از گل‌های بعدی سپاهان جلوگیری کند، ضمن اینکه یاران شهرداری دوبار روی دروازه سپاهان ظاهر شدند اما توپ‌ها را با کم‌دقتی از دست دادند.

در نیمه دوم، بازیکنان شهرداری ماهشهر نمایش متفاوتی نسبت به نیمه نخست ارائه کردند و پس از طراحی چند حمله روی دروازه سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شدند و در دقیقه 64 یکی از گل‌های خورده را پاسخ دادند.

شاگردان مهابادی در ادامه این نیمه هم بازی محکم و پایاپای با سپاهان را به نمایش گذاشتند، اما موفق به جبران نتیجه نشدند و سپاهان اصفهان به لطف گل‌هایی که در 17 دقیقه ابتدایی مسابقه به ثمر رساند، جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورد.

شرح گل‌ها
1-0 (سپاهان): مهرداد محمدی پس از دریبل مدافع حریف با ضربه‌ای محکم دروازه شهرداری را گشود و سپاهان را در دقیقه سوم بازی پیش انداخت.

2-0 (سپاهان): دو دقیقه بعد از گل مهرداد محمدی نوبت به سجاد شهباززاده رسید تا دروازه شهرداری را روی پاشنه بچرخاند. شهباززاده پس از دریافت توپ از استنلی کیروش با ضربه‌ای دقیق گل دوم میزبان را به ثمر رساند.

3-0 (سپاهان): مهرداد محمدی از سمت چپ خط دفاعی شهرداری حرکت کرد و ارسال بلند این بازیکن به نقطه کور خط دفاعی تیم میهمان با ضربه سر محکم عزت‌الله پورقاز تبدیل به سومین گل سپاهان شد.

3-1 (شهرداری): خطای محمد ایران‌پوریان روی سعید خردمند یک ضربه پنالتی برای تیم شهرداری ماهشهر به همراه داشت. سعید خردمند این پنالتی را با ضربه زمینی به زاویه سمت چپ دروازه سپاهان تبدیل به گل کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
1
1
شهرداری پارسال کجا ، شهرداری امسال کجا!!!!!!!!!
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
پارسال بدتر بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
3
بجز بیست دقیقه اول که خط دفاع افتضاح بود بقیه بازی بچه ها خیلی خوب کار کردن خصوصا بعداز تعویضهای نیمه اول تیم هماهنگ شد ولی خب فاصله گلها زیاد بود
علی
|
Germany
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
1
1
خب دیگه. الان فقط یک انتظار از تیم باقی می مونه. اینکه از ته جدول لیگ یک جدا بشه و بیاد بالا.والا پارسال که سال اول حضورش در لیگ یک بود، هیچکس انتظار صدرنشینی رو از این تیم نداشت. اینقدر برای آقای کوروش موسوی حاشیه ساختن که رفت و نتیجه ش شد رتبه ی دوازدهم در پایان لیگ. اما امسال که بازی های تدارکاتی خوبی با تیم های لیگ برتری داشته، از 3 بازی بردی کسب نکرده و گل زده هم نداره.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها