به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

قلعه‌نویی: با تمام قوا به مصاف شهرداری می‌رویم

قلعه‌نویی: با تمام قوا به مصاف شهرداری می‌رویم

خوزستان اسپورت- سرمربی سپاهان گفت: حتی یک بازی نیست که تیمی که قلعه نویی مربی آن باشد و تیمم از داوری سود برده باشد. آقای اصفهانیان و کمیته داوران در این چندسال یک بازی پیدا نمی کنند که تیم من از داوری منفعتی کسب کرده باشد و این مسائل بیرون از فوتبال است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و شهرداری ماهشهر، گفت: در چند سال اخیر، شور حسینیمان زیاد شده و شعور حسینیمان هم باید زیاد شود. امام حسین (ع) به دنبال اخلاق مداری و کرامت انسانی بود که در کشور ما کم شده است.

وی اظهار کرد: گاهی اوقات در بازی اتفاقاتی می افتد که دست من نیست، سال گذشته در بازی ذوب آهن و فجر سپاسی، دو پنالتی برای ذوب آهن گرفته نشد و حالا امسال برای سپاهان نیز این اتفاقات می افتد. جالب است که همه مسئولان سکوت کرده اند و امیدوارم در آینده برای سپاهان عدالت رعایت و در حق سپاهان اجحاف نشود. امیدوارم که مشکلاتی که با قلعه نویی دارند را به تیم های تحت مسئولیت من ربط ندهند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، افزود: مهابادی از شاگردان من است، مربی بسیار باهوشی است ولی با همه قوا به مصاف این تیم می رویم. این مسابقه مثل بازی های لیگ قابل جبران نیست و باید این بازی را بیشتر از مسابقات لیگ برتر جدی بگیریم.

قلعه نویی، خاطرنشان کرد: پس از تعطیلات، شدت تمریناتمان را بیشتر کردیم و بازیکنان سپاهان نیز به این مسئله رسیدند که شرایط جام حذفی با لیگ فرق دارد.

وی ادامه داد: محمد کریمی به دلیل مصدومیت در این بازی خضور ندارد، از دروازه بان دوم در جام حذفی استفاده نمی کنیم اما علی کیخسروی کاملا آماده است ولی گلر اول و دوم ما مشخص است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، تصریح کرد: امیدواریم بچه ها در صورت پیروزی برابر شهرداری ماهشهر، روحیه بهتری برای لیگ برتر پیدا کنند. اما در مورد مسائل داوری واقعا اذیت شده ام، حتی یک بازی نیست که تیمی که قلعه نویی مربی آن باشد و تیمم از داوری سود برده باشد. آقای اصفهانیان و کمیته داوران در این چندسال یک بازی پیدا نمی کنند که تیم من از داوری منفعتی کسب کرده باشد، این مسائل بیرون از فوتبال است اما نمی دانم مشکل آن ها چیست.

قلعه نویی اضافه کرد: به نظرم سیستم قدیمی جام حذفی ایران، سیستم بهتری بود اما مکان فینال بسیار مهم تر است که این جای سوال دارد. ورزشگاه فینال جام حذفی باید امکانات داشته باشد، خرمشهر و تمام شهرهای حاضر در دفاع مقدس برای ما عزیزند اما مهمتر از فوتبال امکانات مناسب برای خرمشهر است، مردم خرمشهر آب ندارند و باید امکانات زیادی برای آن ها فراهم کنند.

وی اظهار کرد: در بازی با تراکتورسازی جلو بودیم که پنالتی ما را نگرفتند و به همین دلایل نتوانستیم در خانه نتیجه بگیریم. برخی از افراد اعتراضاتی به داوری می کنند و وقتی می بینند ما بیشتر ضربه خورده ایم، حتی یک معذرت خواهی هم نمی کنند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: اصلا شهرداری ماهشهر را دست کم نمی گیریم و پس از بازی با ذوب آهن که بسیار برای ما سازنده بود، با تمام قوا به این بازی خواهیم رسید. گفته شده که چمن نقش جهان ترمیم شده و بسیار مناسب شده است. چمن نقش جهان در ناه اول مانند ومبلی لندن است اما تا روی این چمن باری نکنیم نمی توانیم بگوییم خوب شده یا نه، اما ساعت بازی را نیز به طوری تنظیم کردیم که چمن رطوبت کمتری داشته باشد و آسیبی نبیند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها