به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

مهابادی: به شگفتی‌ مقابل سپاهان فکر نمی‌کنم

مهابادی: به شگفتی‌ مقابل سپاهان فکر نمی‌کنم

خوزستان اسپورت- داود مهابادی از حریف فردای شهرداری ماهشهر به عنوان تیمی خوب و مدعی یاد و تأکید کرد که تیمش در این مسابقه رو به بازی تدافعی نخواهد آورد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، داود مهابادی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: از اینکه در شهر اصفهان هستم، خوشحالم. ما فردا با تیمی بازی داریم که فوتبال خودم را در آنجا شروع کردم و برایم نوستالژی دارد. سپاهان همیشه تیم خوبی بوده و مدعی قهرمانی است.

وی افزود: سپاهان تیم مهره‌‌ای است و مربی خوبی به نام قلعه‌نویی دارد. بازی فردا دو جنبه دارد، اول اینکه می‌تواند تجربه خوبی برای ما باشد و دوم اینکه می‌توانیم توانایی‌های‌مان را مقابل تیم سپاهان به نمایش بگذاریم. با وجود اینکه در لیگ دسته اول نتایج خوبی نگرفتیم، اما تیم خوبی داریم. فردا نمایشگر بازی خوبی خواهیم بود و این موضوع را شاهد خواهید بود. روی کاغذ شانس سپاهان بیشتر از ماست، اما تلاش می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس دارند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند، صریح کرد: نفراتی که سپاهان دارد، بهتر و باتجربه‌‌تر از تیم ما هستند. ما فردا برای دفاع کردن وارد زمین نمی‌شویم. قصد داریم نمایشی داشته باشیم که مردم از دیدن بازی بازی لذت ببرند.

«از پیروزی ناامید نیستیم و به اصفهان نیامده‌ایم که ببازیم»، مهابادی با بیان این جمله ادامه داد: هر تیمی از فرصت‌هایش استفاده کند، برنده می‌شود. سپاهان را دیده‌ایم و بچه‌های ما نسبت به این تیم شناخت کافی دارند. اینکه شگفتی اتفاق بیفتد، به آن فکر نمی‌کنم و بیشتر به کیفیت بازی خودمان توجه می‌کنم.

وی در رابطه با قرعه‌کشی هر مرحله از جام حذفی گفت: جام حذفی، جام شانس‌هاست، چرا که یک تیم لیگ دسته دومی در دو مرحله به دو تیم استانی خورده است، از یک طرف هم شاهد هستیم دو تیم لیگ برتری با هم مسابقه دارند. سخت‌ترین قرعه هم برای ما بوده که به سپاهان قوی خورده‌ایم. طرح فعلی جام حذفی، طرح بهتر و جذاب‌تری است، اما شانس هم در آن دخیل است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
1
تو اصلا به هیچی فکر نمیکنی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها