به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

یزدی: اولویت استقلال خوزستان جام حذفی نیست

یزدی: اولویت استقلال خوزستان جام حذفی نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به آماده سازی که در تعطیلات داشتیم با احترام به حریف این بازی سومین دیدار تدارکاتی ما محسوب می‌شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، داریوش یزدی بعد از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: نمی‌شود بگوییم بازی امشب سخت نبود چون همه تیم‌ها در هر سطحی که باشند برای برد به زمین می‌آیند.

وی افزود: با توجه به آماده سازی که در تعطیلات داشتیم این بازی سومین دیدار تدارکاتی ما محسوب می‌شد البته این موضوع را با احترام به حریف می‌گویم. خوشبختانه بازیکنان ما یک بازی تدارکاتی خوب را انجام دادند و زیاد به بازیکنان ما فشار وارد نشد.

یزدی در خصوص ادامه کار تیمش در لیگ گفت: قطعا شرایط ما بهتر از 6 هفته اول است. ما در این مدت خوب تمرین  کردیم و امیدواریم در لیگ بهتر شویم. اولویت ما مسابقات حذفی نبود ولی امروز برنده شدیم. ما به لحاظ عددی امتیازات زیادی نگرفتیم ولی به لحاظ کیفیت در لیگ خوب کار کردیم.باید در ادامه کار بیشتر امتیاز بگیرم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص  ادامه کار تیمش در جام حذفی گفت: هر تیمی که یک مرحله بالاتر می‌رود جدیتش بیشتر می‌شود. انگیزه ما برای رسیدن به مرحله بعد بیشتر می‌شود ولی اولویت ما بازی دادن به بازیکنانی است که در لیگ کمتر به میدان رفته‌اند.

وی در پایان در خصوص اعتراض سرمربی شاهین انزلی به داور گفت: او نظرش را گفته و من نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
2
ب امید بردهای شیرین استقلال خوزستان در لیگ برتر وجام حذفی....
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
2
خسته نباشيد به اقاي يزدي مربي با دانش و با اخلاق با ارزوي موفقيت در بازي با ذوب اهن
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
1
سلام دلاور، حياك الله ، واقعاً فداي داري داريوش عزيز
شما بر خلاف ويسي و پورموسوي كه در استقلال خوزستان همش صحبت از نبود پول و مدام تهديد به اعتصاب و تعطيلي تيم ميكردن به اميد خدا همه صحبتهايت اميدوار كننده است، برايت بهترينها را آرزومنديم . البته درسته كه ويسي فصل گذشته همش صحبت از پول ميزد ولي با همين استقلال خوزستان كاري كرد كه شايد بهترينهاي ليگ برتر (تراكتور) با اين همه حضور در اين ليگ و هزينه هاي هنگفت تاكنون نتوانسته حتي براي يكبار مثل او مزه قهرماني را در اين ليگ بچشند .
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
1
خیلی شما خوبی داریوش خان .خدا خواست واسه ما خوزستانی ها و ی جورایی ترحم کرد که صمد مرفاوی استعفا داد و گرنه بعد از فولاد عزای دوممون استقلال بود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها