به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

استقلال 2 – شاهین 0؛ صعود استقلال خوزستان

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/6/21/81246_445.jpg

خوزستان اسپورت
یک شانزدهم نهایی جام حذفی – استادیوم غدیر اهواز
چهارشنبه 21 شهریورماه 97 – ساعت 18:50
استقلال خوزستان 2 – شاهین بندرانزلی 0
گل‌ها: میثم کریمی (38- پنالتی)، ایوب کلانتری (68)
داور: جواد رحیم زاده
کمک داوران: محمد راهی و حمیدرضا افشون
اخطار: ناصر قلاوند (استقلال) – امید کرزیان (شاهین)
تماشاگر: پانصد نفر

استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، ساسان شیرمردی، احمد آل‌نعمه، مهرداد پورابوالقاسم، ایوب کلانتری، میثم کریمی، مسلم معاوی (83- فرید امیری)، محمدرضا مظاهری (32- محمدامین باقرپور)، ناصر قلاوند، مجتبی رمضانی (3+90- رضا نعامی) و یونس دلفی
سرمربی: داریوش یزدی

شاهین بندرانزلی: میثم یعقوبی، بابک پورغلامی، میثم پورمیرزایی، سامان عاطفی، ابراهیم حسین‌زاده (89- پدرام سبقتی)، نیما ویشگاهی، امید کرزیان، مصطفی ناصری، مهیار ابراهیمی‌فر (69- مهدی شریفی)، سینا وطن‌خواه (66- مهدی ترابی) و سهیل فیاض
سرمربی: حسین سفیدروح

خلاصه بازی
تیم استقلال خوزستان در بازی افتتاحیه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر شاهین انزلی به پیروزی 2 بر صفر رسید و به مرحله بعدی صعود کرد.

آبی‌پوشان استقلال در شرایطی به دیدار حریف شمالی رفتند که داریوش یزدی در این مسابقه به اکثر بازیکنان اصلی استراحت داده بود تا در اولین بازی جام حذفی سایر نفرات تیمش را مورد ارزیابی قرار دهد.

شاهین انزلی هم با در اختیار داشتن تعدادی از بازیکنان سابق ملوان انزلی نظیر سهیل فیاض، بابک پورغلامی و ... با هدف شگفتی سازی به اهواز سفر کرده بود تا در مصاف با استقلال خوزستان جواز صعود به مرحله بعدی جام حذفی را کسب کند.

در نیمه اول، تیم استقلال خوزستان کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت گلزنی روی دروازه شاهین انزلی ایجاد کرد تا سرانجام در دقیقه 38 صاحب ضربه پنالتی شد و میثم کریمی توپ را به تور دروازه‌ی تیم میهمان دوخت تا این نیمه با برتری آبی‌پوشان تمام شود.

در نیمه دوم نیز تیم استقلال خوزستان حاکم بر جریان مسابقه بود و در دقیقه 68 با ضربه ایوب کلانتری گل دوم را درون دروازه‌ی شاهین انزلی جای دادند تا در یک بازی کم دردسر با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریف شمالی به برتری دست پیدا کنند.

استقلال خوزستان با این پیروزی به‌عنوان اولین تیم صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی شناخته شد و چهره سایر تیم‌های صعودکننده در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

از نکات جالب این مسابقه، می‌توان به تغییر داور میدان با نظر کمیته داوران اشاره داشت. در ابتدا نام روح‌الله شریفی به‌عنوان قاضی این مسابقه اعلام شده بود، اما قضاوت این بازی را جواد رحیم زاده از استان فارس به عهده داشت.

وحید حمدی‌نژاد، حسین پورحمیدی، مصطفی کیانی، میثم شامکوندزاده، وحید نامداری، ایمان مبعلی، محمد شریفی، وحید خشتان و رضا درویشی در این مسابقه با صلاحدید داریوش یزدی به میدان نرفتند تا فرصت بازی در اختیار سایر آبی‌پوشان قرار بگیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
2
تبریک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
2
تبریک ب بازیکنای اس خوزستان وسرمربی خوبشون واقعا گل کاشتن من قبلا انتظاری از این تیم نداشتم ولی الان دیگه انتظارات بزرگی از این تیم دارم خیلی زیبا بازی میکنه امیدوارم ک تیم در ادامه نتاییج خوبی بگیره وجایگاهشو تو جدول بهبود بده و ب نیمه ی بالای جدول صعود کنه از طرف یک دختر فولادی ارزوی بهترین ها رابراتون دارم
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
2
خسته نباشید و تبریک به بازیکنان زحمتکش استقلال خوزستان و اقای یزدی عزیز مربی بادانش
باقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
2
جدا از نتیجه فوتبال قشنگ و روان بازی میکنن
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
2
تبریک تبریک به تیم خوب وبا انگیزه اقای یزدی
به امید موفیقت روز افزون
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
2
خوشم مياد از فوتبال استقلال خوزستان وافعاً قشنگ و ديدني است و اگر خوب دقت كنيد ميبينيد كه همه بازيكنانش درگير بازي هستند و با غيرت و خستگي ناپذير در زمين بدنبال توپ اند ، جواناني دارد دقيقاً مثل فصل پانزدهم كه اين تيم قهرمان ليگ برتر شد ميخواهند شگفتی ساز باشند انشاءالله خداوند يار و ياورشان باشد اما واقعاً ما هواداران نسبت به اين تيم خيلي كم لطفي ميكنيم امروز فقط ٥٠٠ نفر از بازي آنها ديدن كردند باور كنيد اگر اين تيم امروز در هر جاي ايران بود با اين هزينه كم و وجود درصدي بالاي جوانان بومي و اينچنين بازي كردن الان شايد حتي براي تمريناتش بيست برابر بيشتر مي آمدند
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
2
ماشاالاه چندی خوب هستن این تیم اس خوستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها