به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان معرفی شدند

هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان معرفی شدند

خوزستان اسپورت- اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان به‌صورت رسمی معرفی شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه نفت مسجدسلیمان از ابتدای صعود به لیگ برتر و با توجه به قوانین خاص وزارت نفت دچار مشکلاتی در زمینه مالکیت و مدیریت باشگاه شد که طی هفته‌های گذشته نیز این مشکلات تداوم پیدا کرد.

با توجه به اینکه قوانین وزارت نفت که باشگاه نفت مسجدسلیمان را ملزم به انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه از بین کارمندان شرکت نفت می‌کند، در نهایت مقرر شد که عطاءالله بهادری، ابوذر شجاعی، پیمان ملایی، مهران نصیریان دوست و حسین فرجی به‌عنوان پنج عضو هیئت مدیره این تیم زردپوش فوتبال خوزستان فعالیت کنند.

همچنین کیوان بابادی که پیش از این از سمت مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان استعفا کرده بود، به‌عنوان سرپرست باشگاه نفت امور حوزه مدیریت را انجام می‌دهد.

اینکه ترکیب جدید مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان با حضور نفرات مذکور حفظ شده یا باز هم دست‌خوش تغییرات می‌شود، موضوعی است که در آینده مشخص خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون
|
Germany
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
2
هرتیمی که درهییت مدیره اختلاف اساسی داشته باشد بفکرسقوط باشد،،،،یعنی تیم قربانی منافع شخصی یکی دونفر میشود،،،،به امید اتحاد در نفت مسجدسلیمان وحفظ تیم که حاصل لیاقتهاست،،،،
حمید شهبازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
2
باواااا بس کنین ای مسخره بازیاتونو به فکر مردم باشین که جز این تبم چیزی ندارن___دیگه موندم یقه یکیو بگیرم ولی نمیدونم کی