به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

بابادی: با دستور استاندار به تیم نفت برگشتم

بابادی: با دستور استاندار به تیم نفت برگشتم

خوزستان اسپورت- سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از بازگشت به این باشگاه، گفت: باتوجه به این که من برای انجام کارهای باشگاه حق امضا دارم، برای این که کارها روی زمین نماند، استاندار به من دستور داد که به باشگاه برگردم و من نیز باتوجه به تعهدی که دارم به باشگاه بازگشتم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، کیوان بابادی ضمن تایید خبر بازگشت به باشگاه نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: در ابتدای فصل باتوجه به این که تیم از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده بود و تیم طبق قانون دیگر نمی توانست از حمایت های شرکت نفت بهره مند شود، به همین از نظر ساختار مدیریتی و هیات مدیره با چالش های بسیاری روبه رو بود.

وی بیان کرد: بر همین اساس در همان ابتدای فصل، استاندار خوزستان شخصا برای حل مشکلات تیم و باشگاه ورود کرد و طی جلسه ای که با حضور مسوولانی از جمله آقایان شریعتی، عالی پور و ناصری برگزار شد، قرار بر این شد که من به عنوان سرپرست باشگاه به سازمان لیگ معرفی شوم تا مشکلات حل شده و مقدمات ثبت قرارداد بازیکنان نیز فراهم شود.

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: در همین جلسه نیز مقرر شد تا بهادری به عنوان رییس هیات مدیره و حیدری به عنوان مدیرکل ورزش خوزستان در حل مشکلات باشگاه کمک کنند. همچنین باتوجه به این که تیم نفت ارزش ریالی دارد و جزو سرمایه های شرکت نفت محسوب می شود، پنج عضو هیات مدیره از کارمندان نفت انتخاب شدند تا دیگر اقدامات برای حل مشکلات انجام شود‌.

وی بیان کرد: به هر حال باتوجه به بدهی های عدیده ای که از سال ۹۳ برای باشگاه نفت به ارث مانده بود، تلاش کردیم تا بخشی از بدهی ها را با حمایت استاندار، نماینده مردم مسجدسلیمان و مدیرکل ورزش خوزستان پرداخت کنیم و تیم بتواند در مسابقات شرکت کند که به همین دلیل نیز خیلی نتوانستیم به برنامه های خودمان برای آینده باشگاه ورود کنیم و حتی من در مقطعی احساس کردم نمی توانم به باشگاه کمک کنم و به همین دلیل استعفا دادم.

بابادی تاکید کرد: باتوجه به این که من برای کارهای باشگاه حق امضا دارم، برای این که کارها روی زمین نماند، استاندار به من دستور داد که به باشگاه برگردم و من نیز باتوجه به تعهدی که دارم به باشگاه بازگشتم.

وی گفت: امیدوارم با بازگشت به باشگاه در کنار دیگر دوستان هیات مدیره کارها را به خوبی پیش ببریم و اگر اختلافی هم وجود دارد کنار بگذاریم. ما باید به خاطر تیم نفت که تنها داشته مردم مسجدسلیمان است، منیت ها را کنار گذاشته و آرامش را به تیم و باشگاه برگردانیم.

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: مرزبان هم که اکنون سرمربی تیم شده است ابتدای فصل نیز جزو گزینه های من برای هدایت تیم بود. او مربی با دانشی است و امیدوارم همه با هم به موفقیت نفت کمک کنیم. با همدل بودن چشم انداز خوبی پیش روی نفت است. همه ما در یک کشتی هستیم و باید برای رسیدن به ساحل امن تلاش کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها