به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

مهاجم استقلال از ترکیه پیشنهادی ندارد

مهاجم آبی‌پوشان از ترکیه پیشنهادی ندارد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان تأکید کرد که یونس دلفی مهاجم جوان آبی‌پوشان فقط از باشگاه آیندهوون هلند پیشنهاد رسمی دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، طی روزهای گذشته یک سایت ورزشی از کشور ترکیه خبری مبنی بر تمایل باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه به جذب یونس دلفی منتشر کرد اما براساس اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ادعای آن سایت ترکیه‌ای صحت نداشته است.

امیر سلطانی در گفت‌وگو با ایرنا عنوان کرد: یونس دلفی تنها از باشگاه آیندهوون هلند پیشنهاد دارد و به محض گرفتن ویزا به این باشگاه می‌پیوندد.

مدیرعامل استقلال خوزستان افزود: دلفی همچنان عضو تیم ما بوده و حتی در اردوی باشگاه کنار سایر بازیکنان مشغول تمرین بود؛ این بازیکن تا زمانی که در ایران است می‌تواند برای ما به میدان برود.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از برگزاری اردوی چند روزه در تهران همگی بازیکنان به لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارند، گفت: در این فصل بازیکنان جوان و با تجربه خوبی داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سلطانی در پاسخ به این پرسش که با وجود تیم نداشتن این باشگاه در لیگ برتر بانوان اما نام استقلال خوزستان در میان تیم‍های شرکت کننده در قرعه‌کشی به چشم خورد، بیان کرد: از این موضوع اطلاعی نداشته و آن را پیگیری می‌کنیم اما در کل باید بگویم که قصد تیم‌داری در بخش بانوان را نداریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها