به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

جهانی: سرجیو که نمی‌تواند تک‌به‌تک‌ها را گل کند

جهانی: سرجیو که نمی‌تواند تک‌به‌تک‌ها را گل کند

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برنده نشدن و گل نشدن موقعیت‌ها فشار زیادی روی تیم ما وارد کرده و مشکل تیم ما با کسب اولین برد حل می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، میلاد جهانی در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: خودمان را برای بازی جام حذفی برابر تراکتورسازی آماده کردیم. شنیدیم تراکتورسازی در این بازی ملی‌پوشان خود را در اختیار ندارد و از طرفی در آبادان بازی می‌کنیم و حمایت هواداران را به همراه داریم. از این رو امیدوارم در این بازی برنده شده و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی با اشاره به عدم کسب پیروزی تیمش در لیگ گفت: ما اغلب با تیم‌های بالای جدول بازی کردیم و بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. در برخی از این دیدارها باید برنده می‌شدیم، ولی بدشانس بودیم. مثلا در همین بازی با سپیدرود سه موقعیت تک به تک را از دست دادیم و شاید اگر کمی تمرکز می‌کردیم می‌توانستیم پیروز شویم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: من در همه بازی‌ها همه تلاشم را به کار می‌گیرم ولی در بازی با سپیدرود رشت چون در زمین چمن مصنوعی بازی می‌کردیم و به زمین عادت نداشتم و از طرفی هم شنیده بودم چمن مصنوعی باعث مصدومیت می‌شود از ابتدا با ترس وارد زمین شدم. امیدوارم در ادامه جبران کنم.

جهانی با اشاره به نتایج تیمش تصریح کرد: از نظر من ایرادی به سرجیو وارد نیست. تیم بازیکنان زیادی از دست داد و تا نفرات جدید با هم هماهنگ شوند زمان می‌برد. از طرفی ما مهاجم نداشتیم و نتوانستیم آن طور که باید گلزنی کنیم و نتیجه بگیریم. در روز‌های اخیر به تیم، بازیکن اضافه کردند تا شاید از این پس بهتر نتیجه بگیریم. مربی که نمی‌تواند تک به تک‌ها را گل کند و این بازیکنان هستند که تمرکز ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ابتدای فصل تیم خوبی جمع شد و هرگز فکر نمی‌کردیم با شروع لیگ به این شکل نتیجه بگیریم. بازی به بازی فشار روی تیم زیاد می‌شود و همه به این فکر می‌کنند که چرا نمی‌توانیم برنده شویم. فکر می‌کنم با یک برد شرایط تغییر کند و فشار برداشته شود و من به این تیم امیدوارم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
2
خود تیم ملی هم بیارن حریف صنعت تو آبادان نمیشن به امید خدا صعود تیمهای استان رو به مرحله بعد جشن میگیریم.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
1
کی گفتعه تراکتور ملی پوشاش رو در اختیار نداره؟؟
100 در100 ملی پوش های تراکتور تو بازی جمعه هستن حالا یا از اول یا به عنوان بازیکن تعویضی
پس تیم باید با تمرکز کامل و بدون ترس دنبال نتیجه باشه و کادر فنی حتی حضور ملی پوشا رو هم تو برنامه در نظر بگیره که غافلگیر نشه
بازیکنای ملی پوش با دو روز استراحت هم حالت ایده آل دارن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها