به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

تیم گمنام شمالی در کمین حذف استقلال خوزستان

کمین تیم گمنام شمالی برای حذف استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم شاهین بندرانزلی برای خلق شگفتی در جام حذفی به دیدار استقلال خوزستان می‌آید.

به گزارش خوزستان اسپورت، آبی‌پوشان استقلال خوزستان در اولین بازی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پذیرای شاهین بندرانزلی می‌شوند؛ تیمی که با پیروزی مقابل رستگار زنجان و یک قرعه استراحت به این مرحله از جام حذفی راه یافته است.

استقلال خوزستان در سال‌های حضورش در جام حذفی، اکثراً با پذیرش شکست برابر تیم‌هایی از دسته‌های پایین‌تر با این رقابت‌ها وداع گفته است. استقلالی‌ها فصل گذشته در نیمه نهایی مغلوب تیم دسته اولی خونه به خونه بابل شدند و دو فصل قبل نیز در ورزشگاه غدیر برابر تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران شکست خوردند که رهبری آن را داریوش یزدی سرمربی فعلی استقلال خوزستان به عهده داشت.

این بار حریف استقلال خوزستان، تیم شاهین بندرانزلی با مربیگری حسین سفیدروح بازیکن سابق تیم ملوان است که با نایب قهرمانی در لیگ برتر گیلان جواز حضور در جام حذفی ایران را کسب کرد. بازیکنانی چون بابک پورغلامی و سهیل فیاض که سابقه چند ساله بازی در ملوان انزلی را داشته‌اند، از جمله نفرات شناخته شده‌ی این تیم گمنام شمالی هستند که روز چهارشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز تیم‌شان را همراهی می‌کنند.

آبی‌پوشان جنوبی که سال گذشته تا یک‌قدمی فینال پیش رفته بودند، باید مراقب باشند که برای سومین سال متوالی گرفتار شگفتی‌سازی حریفانی از دسته‌های پایین‌تر نشوند و خیلی زود با جام وداع نکنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها