به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

آل‌نعمه: استقلال خوزستان نیاز به حمایت دارد

آل‌نعمه: استقلال خوزستان نیاز به حمایت دارد

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: تعطیلات لیگ در این مقطع به سود ما بود و توانست از لحاظ بدنی به تیم کمک کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، احمد آل نعمه در مورد وضعیت استقلال خوزستان، گفت: اردوی 10 روزه‌ای را در تهران پشت سر گذاشتیم. از لحاظ بدنی عقب بودیم و تیم‌مان دیر بسته شده بود. توانستیم در این اردو از لحاظ بدنی شرایط بهتری پیدا کردیم و توانستیم روی هماهنگی تیم بیشتر کار کنیم.

وی افزود: اول فصل با وجود اینکه تیم بسته شد خیلی با قدرت کار را شروع کردیم.  ما تمرینات زیادی نداشتیم و نیاز بود به هماهنگی برسیم. این اردو خیلی به ما کمک کرد.

مدافع استقلال خوزستان در مورد اینکه این تیم برخلاف انتظارها در شروع لیگ عملکرد خوبی داشته است، گفت: یک تیم جوان داریم. روزی که اینجا آمدم اکثر نفرات جوان بودند و می‌دانستیم کار سختی داریم. بازیکنانی مثل من، ایمان مبعلی، وحید حمدی‌نژاد، ایوب کلانتری و ... که در اواخر نقل و انتقالات به تیم آمدند توانستند از لحاظ روحی به تیم جوان‌مان کمک کنند. وقتی دیدیم این جوانان با استعداد در تیم هستند واقعا امیدوار شدیم. نیاز بود با حضور بازیکنان با تجربه بالانس لازم در سطح تیم ایجاد شود. یک تیم هماهنگ و همدل داریم و کارمان را به نحو احسن انجام می‌دهیم.

وی در مورد اینکه در چند بازی از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه بازی را واگذار کردند، اظهار داشت: در بازی با پدیده که صدرنشین جدول است تا دقیقه 92 پیش بودیم اما با دریافت دو گل بازنده شدیم.این نشان می‌دهد ما بی تجربه هستیم. البته از لحاظ بدنی هم عقب بودیم. در دیدار مقابل نفت آبادان و پرسپولیس بسیار خوب کار کردیم. نا هماهنگی‌هایی در تیم وجود داشت که در این اردوها سعی کردیم این مسئله را برطرف کنیم. دیگر این اتفاق که در دو دقیقه 2 گل بخوریم بعید است تکرار شود.

آل‌نعمه در مورد دیدار جام حذفی مقابل شاهین انزلی، تصریح کرد: شنیدیم شاهین یکی دو حریف را شکست داده و به این مرحله رسیده است. این مسئله نشان از انگیزه و شرایط خوب این تیم دارد. قطعا آنها اهداف بزرگی دارند که در این وضعیت از شمال به اهواز می‌آیند. آنها می‌خواهند کیفیت‌شان را به فوتبال کشور نشان دهند. جام حذفی در همه دنیا جام شگفتی‌ها است. سال قبل خونه به خونه تا فینال پیش رفت و قهرمانی را مقابل استقلال از دست داد. جام حذفی یک سکو خوب برای تیم‌های درجه دو و درجه سه است تا بتوانند سهمیه بگیرند.

وی در پایان، گفت: امیدوارم مسئولان استان استقلال خوزستان را حمایت کنند. این تیم نیاز به حمایت دارد. سال قبل مشکلاتی مثل  عدم پرداختی باعث ناراحتی بازیکنان و کادرفنی استقلال خوزستان و اعتصاب آنها شد.  امسال تیم خوبی نشان دادیم و نیاز به حمایت مسئولان داریم. نباید کار را به آخر فصل موکول کنند تا به مشکل بخوریم. از همین الان باید از ما حمایت کنند و فکر نکنم این برای تیمی که 3-4 میلیارد بیشتر هزینه نکرده خیلی سخت باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Netherlands
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
1
ال نعمه بسیار پخته‌ و سنجیده هم‌ بازی میکنی هم صحبت میکنی. دمت گرم
mobile iphone
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
بازي جام حذفي استقلال خوزستان پخش زنده داره؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها