به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

بهادری: بابادی مدیرعامل باشگاه نفت است

بهادری: بابادی مدیرعامل باشگاه نفت است

خوزستان اسپورت- رییس هیات‌مدیره نفت‌مسجدسلیمان با تاکید بر این‌که هنوز کیوان بابادی مدیرعامل این باشگاه است، گفت: مولایی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب نشده است و من مخالف دخالت اعضای هیات‌مدیره در مسایل اجرایی تیم هستم و اگر او موافق سیاست باشگاه نیست باید کنار برود.

به گزارش خوزستان اسپورت، عطاءالله بهادری در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص این‌که چرا در حالی که مولایی پس از استعفای کیوان بابادی از مدیرعاملی باشگاه به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد، شما همچنان بر مدیرعاملی بابادی تاکید دارید؟ اظهار کرد:‌ بله، آقای بابادی مدیرعامل باشگاه است، البته من در همین جا اعلام و تاکید می‌کنم که با شخص آقای مولایی مشکلی ندارم و او همکار من است.

وی بیان کرد: وقتی تیم نفت‌ مسجدسلیمان از لیگ یک وارد لیگ برتر شد، نمی‌توانست از حمایت وزارت نفت برخوردار باشد و پس از ورود به لیگ برتر نیز اصلا فدراسیون ساختار باشگاه نفت را قبول نداشت ولی استاندار، نماینده مردم مسجدسلیمان، مدیرعامل شرکت ملی‌مناطق نفت خیز جنوب و همچنین دیگر مسوولان شهری کمک کردند تا تیم بتواند در لیگ شرکت کند.

وی بیان کرد: در آن برهه از زمان برای این‌که بتوانیم قرارداد بازیکنان را ثبت کنیم، امضای من به عنوان رییس هیات‌مدیره، بابادی به عنوان مدیرعامل و حیدری به عنوان عضو هیات‌مدیره به فدراسیون و سازمان لیگ معرفی شد.

رییس هیات‌مدیره نفت‌مسجدسلیمان گفت: زمانی که بابادی استعفا داد و این موضوع در جلسه هیات‌مدیره نیز مطرح شد از پنج عضو هیات‌مدیره، چهار نفر با این استعفا مخالفت کردند و من حتی گفتم که پذیرش این موضوع تبعات دارد و نباید موافقت شود که به این گفته توجهی نشد و بعد هم متوجه تبعات آن شدند.

وی بیان کرد: مولایی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب نشده است و باید بگویم من مخالف دخالت اعضای هیات‌مدیره در مسایل اجرایی تیم هستم و هیات‌مدیره طبق قانوان حق دخالت در این زمینه را ندارد. این نفرات باید سیاست‌گذاری‌های کلان و چشم‌انداز باشگاه را ترسیم کنند. مدیرعامل نیز کارهای اجرایی را انجام می‌دهد.

بهادری بااشاره به صحبت‌های مولایی در برنامه ورزشی تلویزیونی، گفت: او غیر واقع صحبت کرد و این‌گونه حرف زدن، یعنی او علاقه‌مند به سیاست‌های باشگاه نیست. پس اگر موافق این سیاست نیست باید کنار برود.

وی در پایان تاکید کرد: نگاه من فقط به فوتبال مسجدسلیمان نیست و به فوتبال ملی نگاه دارم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
1
آفرین عطا،،،، درجهت برچیدن اختلافات داخلی باش،،،، البته با شیوه ملایم،،،، مضافا سری باید باشد تا دنبال کلاه بگردیم،،،، پس ابتدا ملزم به حفظ سر که همان تیم نفت است باشیم،،،، به امید خبرهای خوب ازتیم نفت مسجدسلیمان،،، بنظرم اگر نیم فصل ۱۳ امتیاز بگیرد سقوط نمیکند،،،، چون نیم فصل دوم با تیمهای ته جدولی عمدتا میزبان است
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
1
مدیری ک ۳بار استعفا داد چرا دوباره بازگردانده شد این مسخره بازیا فقط تو خوزستان انجام میشه
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
آقای بهادری خجالت بکش دیگه بس کن ،،،،،،ما هواداران کیوان بابادی رو نمیخوایم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها