به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

ایمانی: امیدوارم مهاجم برزیلی مشکل را حل کند

ایمانی: امیدوارم مهاجم برزیلی مشکل را حل کند

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد جاناتان بالوتلی مشکل گلزنی این تیم خوزستانی را برطرف کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، اکبر ایمانی در مورد اینکه چرا صنعت نفت در شش بازی ابتدایی بردی را به دست نیاورده است، گفت: ما مشکل فنی نداریم و اتفاقاً خوب بازی می‌کنیم. در همین بازی با سپیدرود سه موقعیت تک به تک از دست دادیم و در بازی با استقلال خوزستان هم باید برنده می‌شدیم. در این بازی‌ها بدشانس بودیم و مشکل گلزنی داشتیم، اما امیدوارم جاناتان بالوتلی که تازه به تیم ما ملحق شده است، این مشکل را حل کند.

وی در مورد کار کردن با پائولو سرجیو هم خاطر نشان کرد: او از لحاظ اخلاقی و فنی بهترین است و یک بار ندیدیم که به بازیکنان بی‌احترامی کند. سرجیو روی تمرینات وقت می‌گذارد و خیلی برای تیم زحمت می‌کشد. ما باید قدر زحمات این مربی را بدانیم و در زمین مسابقه بیشتر تلاش کنیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به بازی برابر تراکتورسازی تبریز در جام حذفی تصریح کرد: بازی سختی داریم، چون تراکتورسازی تیم خوبی است، اما در این بازی میزبان هستیم و با حمایت هواداران می‌توانیم تراکتورسازی را حذف کنیم. تراکتوری‌ها هم‌زبان من هستند و برای بازی مقابل این تیم انگیزه زیادی دارم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حامد ناصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
1
1
آقای ایمانی مردم آبادان فوتبال را میفهمند
در بازی با پرسپولیس موقعیت های گل پرسپولیس دو برابر صنعت نفت بود
در بازی با استقلال خوزستان هم همین طور موقعیت های خطرناک و گلزنی استقلال خیلی بیشتر بود
در بازی با گسترش فولاد هم اصلا موقعیت خاصی ایجاد نکرد صنعت نفت جز گل سلمانی
استقلال خوزستان هفته قبلش در برابر سپیدرود 3 تا گل زد و تقریبا 8تا موقعیت صددرصد گل رو خراب بعد شما میگی ما 3 تا موقعیت ایجاد کردیم!؟ واقعا زحمت کشیدید حاجی!
اکبر خان پس بهتره فنی و واقع بینانه اظهار نظر بکنید
جالبه این روزها بازیکنان یکم خوب صنعت مثل جهانی و ایمانی و کرار مصاحبه میکنن و نصف مصاحبشون تعریف از تمجید از سرجیو هست...
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
1
اکبر جان شما مثل سرجیو که فقط حرف میزنه نپاشید با شعار دادن امتیاز نمیدن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها