به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

مرزبان: مسئولان باشگاه به لغو بازی اعتراض کردند

مرزبان: مسئولان باشگاه به لغو بازی اعتراض کردند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان باکیفیت وخوبی داریم که از انگیزه زیادی هم برخوردار هستند و امیدوارم با این شرایط بتوانیم از بحران خارج شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علیرضا مرزبان در خصوص دور جدید تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما چند روزی است که تمرینات‌مان را آغاز کردیم و باید بگویم که بازیکنان باکیفیتی در تیم ما حضور دارند و امیدوارم که احساس ما خیلی زود نسبت به هم بهتر شود. بازیکنان خیلی خوبی داریم و همه آنها از انگیزه بالایی برخوردار هستند و این موضوع ما را به ادامه کار امیدوار می‌کند.

وی در خصوص اینکه چقدر به این تیم امیدوار است، افزود: شخصیت تیم خیلی خوب است و بازیکنانی با شخصیت مثبت در این تیم حضور دارند که این مسئله بزرگترین فاکتور برای یک تیم به حساب می‌آید و امیدواریم با استفاده از همین فاکتورهای تعیین کننده بتوانیم از بحران خارج شویم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره به تعویق افتادن بازی با استقلال،خاطرنشان کرد: بیانیه‌ای از طرف مسئولان باشگاه داده شده که به این مسئله اعتراض کردند.

مرزبان در مورد شرایط تیمش هم گفت: ما در روزهای اخیر در بخش‌های نفوذی تمرینات خوبی انجام دادیم و کیفیت تیم را بالاتر بردیم و هر روز بهتر می‌شویم اما باید سرعت بازی را بیشتر کنیم و در صورتی که شرایط فراهم شود از روز دوشنبه به اهواز می‌رویم تا در این شهر اردوی آماده سازی را تا روز جمعه برگزار کنیم. می‌خواهیم در این اردو مسائل بدنی تیم را جلوتر ببریم و بیشتر با همدیگر آشنا شویم. همچنین باید روی حریفان آنالیز انجام دهیم و در مورد نقاط ضعف و قوت خودمان را بررسی کنیم.

وی درخصوص اینکه آیا به کادر فنی تیمش شخصی اضافه می‌شود یا نه، افزود: در چند وقت اخیر تغییرات زیادی در باشگاه انجام شده و صلاح نیست بخواهیم بیشتر از این در تیم تغییرات ایجاد دهیم. فعلا قصد انجام تغییر خاصی نداریم چرا که نفت مسجدسلیمان نیاز به آرامش دارد. همچنین باید از اعضای هیأت مدیره باشگاه تشکر کنم که به ما در آماده سازی کمک می‌کند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره نامه‌ای که قصد دارد برای حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان بفرستد،‌ افزود:‌ می‌خواهم برای آقای روحانی نامه‌ای بنویسم و به او بگویم که چطور می‌شد در شهری که شهر اولین‌هاست و تاریخ بسیار غنی دارد باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند؟ در مسجدسلیمان اولین چاه نفت درست شده اما این شهر فرودگاه ندارد و مردم این شهر هر کجا که بخواهند بروند باید بیشتر از دو ساعت جاده‌ای را طی کنند که جاده‌ای بسیار خطرناک است. جاده‌ای که به مسجدسلیمان منتهی می‌شود بسیار جاده خطرناکی است و این مسائل باید حل شود. مردم این شهر لیاقت داشتن بهترین امکانات را دارند اما متاسفانه شرایط برای آنها خوب نیست. نباید با جان افراد و مردم ریسک کرد. جاده منتهی به شهر مسجدسلیمان واقعا خطرناک است و ایمنی لازم را ندارد. مردم شهر مسجدسلیمان لیاقت داشتن بهترین امکانات را دارند و امیدوارم هر چه زودتر این شرایط برایشان فراهم شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
حمید شهبازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
1
تومیری یو سوار ماشینا خط اویده میسلیمان ههههه فکر جادهای
تاراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
1
با سلام
به نظرم باید به نظر آقای مرزبان احترام گذاشت ،این حرف دل همه مردم مسجدسلیمان هست...
خداییش همینکه آقای مرزبان از آلمان یه شبه بلند شد اومد مسجدسلیمان قابل تحسین هست.درسته پولشو میگیره!!انصافا کاری نکنیم فراریش بدیم...خداییش ادم کار بلدی هست....امیدوارم بتونه کمک کنه به تیم..
همینکه به فکرش رسید نامه بنویس و درد و رنج مردم م...رو بگه قابل احترامه کارش،حتی اینکه نتیجه ای هم نداشته باشه نامش...
(خواهشا حاشیه نسازیم واسش انسان قابل احترامی هست.)
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
هنوز مرزبان رو نشناختین که چه زبون بازیه به وقتش همه میفهمن مرزبان یه دستیار بیشتر نبود که فقط بخاطر اینکه زبون خارجی بلده با گفتن چندتا جمله انگلیسی سر همه شیره مالیده هرجا هم میره از مردم همون شهر تعریف میکنه که مردم رو ..... کنه برا این فوتبال فاسد باید عزا گرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها