به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

توضیحات دکتر مرادی درباره وضعیت مدافع فولاد

توضیحات دکتر مرادی درباره وضعیت مدافع فولاد

خوزستان اسپورت- پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد وضعیت مصدومیت مدافع میانی این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزاش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالله کرمی مدافع فولاد خوزستان مدتی است که از مصدومیت مچ پا رنج می‌برد و به همین خاطر برای رسیدن به شرایط بازی مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

در همین راستا علی اکبر مرادی پزشک تیم فولاد خوزستان در مورد وضعیت کرمی، گفت: کرمی از روز گذشته نرم دویدن را شروع کرد. مصدومیت مچ پا یک مشکل پیش پا افتاده و معمول است که خیلی از بازیکنان فعال در لیگ برتر با این مشکل رو به رو می‌شوند. با توجه به اینکه در فوتبال و هنگام دویدن پای بازیکنان پیچ می‌خورد گاهی اوقات تاندون‌های کمکی بر اثر پیچ خوردن دچار پارگی می‌شوند و بی ثباتی در مچ به وجود می‌آید. در این شرایط به وسیله انجام تمرینات کمکی و حمایتی و تقویت مچ بازیکنان برای حضور در میدان آماده می‌شوند.

وی افزود: کرمی هم از این مشکل رنج می‌برد. خوشبختانه درد این بازیکن کمتر شده و دیروز به او اجازه دادیم که نرم دروی را با توان 40 درصد انجام دهد و بدون درد تمرین کرد. کارهای لازم را انجام می‌دهیم و اگر نیاز به انجام کارهای پارکیلینیک و تخصصی دیگر هم بود این روند را دنبال می‌کنیم.

مرادی در مورد اینکه گفته می‌شد پزشک جراح کرمی به او گفته احتمال دارد به خاطر این مشکل مجبور به کنار گذاشتن فوتبال شود، تصریح کرد: در وهله اول باید گفت این مشکل را ممکن است کرمی از سال‌ها قبل داشته باشد. زمان بهترین قاضی خواهد بود. او فعلا در حال انجام تمرینات انفرادی است و تا به الان هم شکایتی بابت درد نداشته است. ما تلاشمان را می‌کنیم تا با اقدامات درمانی او را آماده کنیم و باید ببینیم در ادامه چه پیش می‌آید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
1
عبدا... کرمی هر زمان برا فولاد بازی کرده با تمام وجود بازی کرده پارسال یک تنه خط دفاعو جمع میکرد باید باشگاه درمانش کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
1
چرا کسی درباره پیمان شیرزادی توضیح نمیده؟ بازیکن مصدوم چرا مدیریت قبلی باش قرارداد 2 ساله تمدید کرد با اینکه مصدوم بود و نمیتونه بازی کنه؟ اقای رضایی مدیرعامل محترم لطفا بررسی کنین چه خبر بوده قبل از اینکه شما مدیرعامل بشید خیلی اتفاقات مشکوک هست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها