به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

میثاقیان: ملوان مثل استقلال و پرسپولیس است

میثاقیان: ملوان هم مثل استقلال و پرسپولیس است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت: ملوان هم مثل استقلال و پرسپولیس یک تیم خاص است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، اکبر میثاقیان در مورد دیدار روز جمعه کارون خرمشهر با ملوان انزلی در هفته چهارم لیگ یک گفت: ملوان همیشه ملوان است مثل استقلال و پرسپولیس که همیشه تیم‌های خاصی هستند ملوان هم یک تیم خاص است. من در این تیم بازی کرده‌ام و خاطرات خوشی با ملوان و هوادارانش دارم.در سال 1356 در ملوان بازی می‌کردم.

وی افزود: کارون هم تیم خوبی است که می‌خواهد در این فصل به لیگ برتر صعود کند. تیم ما بازی به بازی بهتر می‌شود و از نظر تاکتیکی به انسجام بهتری خواهیم رسید. در این سه هفته ما فقط دو بازی انجام داده‌ایم. تیم سیاه جامگان برای بازی با ما به خرمشهر نیامد. فکر می‌کنم تیم کارون در هفته هشتم به شرایط مطلوب برسد.

میثاقیان تصریح کرد: دوست دارم با صعود کارون مردم عزیز خرمشهر را خوشحال کنم و آنها نیز در لیگ برتر تیم داشته باشند.

سرمربی کارون اروند خرمشهر در مورد تیم‌‌های مدعی صعود به لیگ برتر گفت: برای اولین فصل است که می‌بینم 10-12 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند و لیگ سختی داریم. بازیکنان خوب زیادی هم بیرون مانده‌اند و لیگ یک بسیار جذاب و تماشایی و حساس است و مثل لیگ برتر خیلی از مردم پیگیر نتایج مسابقات لیگ یک هستند.

میثاقیان در مورد اینکه محسن قهرمانی اعلام کرده بود در بازی استقلال و راه آهن به خاطر فحاشی تماشاگران به ضرر استقلال قضاوت کرده گفت: بهتر است به گذشته برنگردیم. نبش قبر فایده‌ای ندارد. من خودم فیلم مصاحبه قهرمانی را ندیدم و بعد دوستان آن را به من نشان دادند. صحبت از گذشته دردی از فوتبال ما درمان نمی‌کند. فقط یک مساله مشخص است این که فوتبال همیشه در اذهان باقی می‌ماند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها