به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

یزدی: جام حذفی اولویت دوم استقلال است

یزدی: جام حذفی اولویت دوم استقلال است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هدف اولیه ما مسابقات لیگ برتر است و رقابت‌های جام حذفی در اولویت دوم باشگاه قرار دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، داریوش یزدی افزود: در مسابقات جام حذفی سعی می‌کنیم به بازیکنانی که در لیگ کمتر بازی کردند میدان دهیم تا از این طریق عملکرد تمام بازیکنان را زیر ذره‌بین داشته باشیم. شناخت لازم را از تیم شاهین انزلی نداریم اما بی‌شک جوانان با انگیزه ما نمایش خوبی مقابل این تیم خواهند داشت.

وی به برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم از روز دوشنبه هفته جاری در تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در فصل آماده سازی زمان کافی برای کار کردن نداشتیم این اردو را برگزار کردیم تا بازیکنان تیم به لحاظ فنی و جسمانی در شرایط بهتری قرار گیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی به تیم استقلال خوزستان اضافه خواهد شد افزود: برای جذب بازیکن جا داریم و در چند روز اخیر با چند بازیکن صحبت کردیم. نام چند بازیکن را به باشگاه اعلام کردم اما با توجه به بودجه‌ای که داریم باید منتظر بمانیم شرایط چگونه رقم می‌خورد.

داریوش یزدی، نگاه فوتبالی مسئولان باشگاه استقلال خوزستان را یکی از عوامل موفقیت این تیم دانست و گفت: تمام بازیکنان این فصل ما از دید فوتبالی به مجموعه تیم اضافه شدند ضمن اینکه بازیکنان جوان خوبی به مجموعه ما اضافه شد و در کنار آن بازیکنان باتجربه‌ای مثل ایمان مبعلی، احمد آل‌نعمه و وحید حمدی‌نژاد کمک بسیاری به ما می‌کنند.

وی بیان کرد: تیم در ابتدا با مشکلاتی روبه‌رو بود و این موضوع قدری به کار ما لطمه زد ولی همه بچه‌ها خواهان موفقیت تیم هستند. انتظار ما از تیم بیش از وضع موجود است، اگر چه گفته بودم از هفته پنجم به بعد روند تیم ما بهتر می‌شود و این اتفاق در بازی پنجم ما نمایان شد، در بازی با پیکان اگر چه نتیجه را واگذار کردیم اما بازیکنان ما خیلی خوب بودند. امیدوارم در بازی های آینده با کسب نتایج بهتر بتوانیم در شان فوتبال خوزستان کار کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص تعطیلات لیگ گفت: تعطیلات لیگ به سود تیم ما است چون ما دیر شروع کردیم و این اردوی آماده سازی باعث می‌شود که ظرفیت‌های بازیکنان خود را بهتر بشناسیم ضمن اینکه سطح فنی بازیکنان ارتقا پیدا می‌کند.

یزدی درباره حواشی پیش آمده برای تیم نفت مسجدسلیمان بیان کرد: برخی دنبال درست کردن حاشیه برای تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ هستند تا در سال‌های آتی از این تعداد نماینده کاسته شود لذا امیدوارم هر چهار نماینده خوزستان نتایج بهتری بگیرند. نوید آن را می‌دهم که تیم‌های خوزستان قرص و محکم به کارشان ادامه داده و جایگاه واقعی فوتبال استان را بالاتر از وضع موجود نشان می‌دهند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان روز دوشنبه به منظور برپایی اردوی آماده‌ سازی و انجام چند مسابقه تدارکاتی عازم تهران شد. این اردو در مجموعه ورزشی الیاف برپا شده و تمرینات این تیم صبح و بعدازظهر در این مجموعه برگزار می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
1
اقای یزدی دفاع روی توپای بلند مشکل داده
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
1
آقای یزدی بدن سازی کارکن،،،،تیم نیمه دوم مشکل داره،،،،،کاش بازی حذفی که برای استقلال خوزستان بمثابه بازی تدارکاتی ست صدوبیست دقیقه ای شود تا به تیم فشار وارد شود،،،،،البته با برد اس خوزستان،،،،،
گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
1
با سلام اقای یزدی همیشه در جام حذفی امار خوب موفقی داشته تیم دسته دومی گچساران رو جز هشت تیم هم برده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها