به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

صدرنشینی پدیده لیگ بدون بازیکن خارجی

صدرنشینی پدیده لیگ برتر بدون بازیکن خارجی

خوزستان اسپورت- چهار تیم در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از بازیکن خارجی استفاده نکرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، رقابت‌های هجدهمین دوره لیگ برتر پس از برگزاری شش هفته از این مسابقات دچار وقفه شده و تیم‌های لیگ برتری در 2 روز باقی مانده از نقل و انتقالات تابستانی مشغول آخرین تغییرات در فهرست بازیکنان‌شان هستند.

در شش هفته سپری شده از فصل جاری، تیم‌های پدیده مشهد، استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت، چهار تیمی بودند که تاکنون از بازیکن خارجی استفاده نکرده‌اند.

تیم پدیده مشهد که با ارائه بازی‌های تهاجمی و کسب نتایج عالی فراتر از انتظارات ظاهر شده و به تنهایی در صدر جدول ایستاده، یکی از چهار تیمی است که بدون بازیکن خارجی برابر حریفان ظاهر شده است. پدیده البته قراردادی به ارزش چهل هزار دلار با جونیور مارینی مهاجم برزیلی فصل گذشته استقلال خوزستان به امضا رسانده بود، اما این بازیکن به‌دلیل داشتن قرارداد قبلی با باشگاهی در برزیل موفق به همراهی پدیده مشهد در شش هفته گذشته نشده و تیم یحیی گل‌محمدی با ترکیب صددرصد ایرانی به صدر جدول تکیه زده است.

پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت، تیم‌هایی که فصل گذشته از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده بودند، دیگر تیم‌هایی هستند که در شش بازی ابتدایی بدون بازیکن خارجی به میدان رفته‌اند.

استقلال خوزستان نیز تنها تیم این استان است که در فصل جاری لیگ برتر از بازیکن خارجی استفاده نکرده و با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه که عمدتاً خوزستانی هستند، به پیکار با حریفان پرداخته است. شاگردان داریوش یزدی بیشترین تعداد گل زده در بین چهار نماینده خوزستان را به خود اختصاص  و با بودجه 3 میلیارد تومانی کم هزینه‌ترین تیم حاضر در لیگ هجدهم محسوب می‌شوند.

صدرنشینی پدیده لیگ برتر بدون بازیکن خارجی

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها