به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

صعود شهرداری ماهشهر با حذف فولادنوین اهواز

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/6/10/80831_638.jpg

خوزستان اسپورت- تیم شهرداری ماهشهر در یک بازی نزدیک برابر فولادنوین اهواز به پیروزی رسید تا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، از سری مسابقات مرحله سوم جام حذفی فوتبال ایران، یک دیدار بین تیم‌های شهرداری ماهشهر و فولادنوین اهواز در استادیوم شهداء ماهشهر به انجام رسید که تیم شهرداری در اوقات اضافی با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و به مرحله بعدی صعود کرد.

در دقایق ابتدایی نیمه اول این مسابقه، تیم میزبان توسط حمیدرضا عبادی به گل رسید اما این گل را حجت چهارمحالی مهاجم فولادنوین قبل از پایان این نیمه پاسخ داد تا کار به تساوی کشیده شود.

پس از تساوی یک - یک در وقت قانونی، این دیدار به وقت‌های اضافی کشده شد و سرانجام تیم شهرداری ماهشهر در دقیقه 116 مسابقه با ضربه سر ایمان شوریابی به گل دوم رسید تا در یک بازی نزدیک جواز صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را کسب کند.

دور یک شانزدهم جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری و تیم‌های صعود کننده از مراحل پایین‌تر انجام خواهد شد و مراسم قرعه کشی این مرحله روز دوشنبه برگزار می‌شود.

شایان ذکر است که شهرداری ماهشهر نماینده استان در لیگ دسته اول و فولادنوین اهواز نماینده استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
1
فولاد غیر نوینش مالی نیست چه برسه نوینش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
فولاد عشق است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها