به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

انتقاد مربی پیکان از سرمربی استقلال خوزستان

انتقاد مربی پیکان از سرمربی استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- دستیار مجید جلالی در کادر فنی پیکان تهران، در مصاحبه‌ای به انتقاد از سرمربی تیم استقلال خوزستان پرداخت.

به گزارش خوزستان اسپورت، حمید مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار پرحاشیه تیمش مقابل استقلال خوزستان که در جریان آن از زمین اخراج شد، اظهار داشت: بازی فوق‌العاده حساسی بود که کمیته داوران به مانند ما مربیان که دست به جوان‌گرایی می‌زنیم، در انتخاب داور مسابقه ما این کار را انجام داد. یک داور خام و بی‌تجربه قضاوت این مسابقه حساس را بر عهده گرفته بود و با قضاوت پراشتباه خود تأثیر منفی روی بازی گذاشت. البته ما مخالف جوان‌گرایی داوران نیستیم، اما بهتر است داوران جوان را در دیدار‌های نه چندان حساس  امتحان کنند.

داوران جوان فقط در دیدارهای پیکان امتحان می‌شوند
وی با طرح این پرسش که چرا داوران جوان فقط در بازی‌های پیکان به کار گرفته می‌شوند، یادآور شد: شاید چون پیکان تیم بدون تماشاگری است، کمیته داوران، داوران جوان خود را در بازی‌های ما امتحان می‌کند. به‌هرحال آنها به این فکر می‌کنند که پیکان هواداری ندارد و اگر داور اشتباه کند کسی معترض نخواهد شد. تأکید می‌کنم که ما مخالف جوان‌گرایی در داوری نیستیم، بلکه اعتقادمان این است که در یک فرصت مناسب این کار انجام شود. جو بازی ما با استقلال خوزستان واقعاً برای داور جوانی چون کمیل غلامی سنگین بود و این امر به وضوح در بازی دیده می‌شد. جالب اینکه داور چهارم، آقای عادل باتجربه‌تر از داور میدان بود.

اگر داور پنالتی می‌گرفت نتیجه خیلی فرق می‌کرد
مربی پیکان با اشاره به مسائل فنی بازی نیز خاطرنشان کرد: در نیمه اول ما کاملاً بر بازی مسلط بودیم و ضمن زدن یک گل یک بار توپ به تیر دروازه‌شان برخورد کرد و بار دیگر هم آل‌نعمه توپ را از روی خط دروازه برگرداند. در دقیقه 20 هم داور باید خطای رخ داده در محوطه جریمه حریف را پنالتی اعلام و بازیکن‌شان را اخراج می‌کرد. اگر داور این تصمیم درست را گرفته بود، نتیجه پایانی خیلی تفاوت داشت، مخصوصاً اینکه ما یک بر صفر هم جلو بودیم و بازی 2 بر صفر می‌شد. داور نه تنها پنالتی محرز را اعلام نکرد، بلکه به بازیکن ما هم کارت زرد نشان داد. فیلم مربوط به این صحنه را روی سایت باشگاه پیکان گذاشته‌ایم و می‌توانید ببینید که پنالتی چقدر محرز بود. همین اشتباه بزرگ داور شروع‌کننده جنجال‌های بعد بود. در نیمه دوم هم مدل سوت‌های داور در بازی دو تیم تأثیر کاملاً منفی گذاشت.

یزدی باید احترام جلالی را حفظ می‌کرد
مطهری در واکنش به صحبت‌های داریوش یزدی در نشست خبری بعد از بازی راجع به بازی ضدفوتبال پیکان و دستورات دفاعی که از روی نیمکت این تیم به بازیکنان انتقال پیدا می‌کرد، گفت: متأسفانه در جریان بازی از روی نیمکت تیم استقلال خوزستان مدام به ما کنایه می‌زدند. آقای یزدی بهتر است حداقل دو ماه از حضورش روی نیمکت تیم لیگ برتری بگذرد و بعد به خودش اجازه دهد آن حرف‌ها را بزند. یزدی در اهواز دستیار دو و سوم مجید جلالی بود و خوب نیست آدم راجع به استاد خودش این‌طور صحبت کند. او عادت دارد که درباره تیم‌ها زیاد صحبت می‌کند. یکبار هم درباره سپاهان صحبت کرده بود که امیر قلعه‌نویی عصبانی شد و گفت حق ندارد درباره سایر تیم‌ها صحبت کند. مربیانی که تازه وارد عرصه لیگ برتر شده‌اند نباید غیرحرفه ای رفتار کنند.

مربیان استقلال خوزستان مرا مسخره می‌کردند
وی  در این باره تصریح کرد: من لب خط به بازیکنان می‌گفتم فوتبال‌تان را بازی کنید، اما از روی نیمکت تیم حریف مرا مسخره کرده و می‌گفتند فوتبال؟! اگر واقعاً ما دنبال ضدفوتبال بودیم داور به حریف پنج کارت زرد نشان نمی‌داد در حالی که از تیم ما فقط دو نفر کارت گرفتند. همان‌طور که گفتم اگر داور در نیمه اول آن پنالتی و اخراج را گرفته بود شرایط خیلی فرق می‌کرد و با نتیجه بهتری بازی را می‌بردیم. بهتر است مربیان روی نیمکت به همکاران خود احترام بگذارند. بوستانی به عنوان یکی از مربیان باتجربه نفت در پایان بازی با من حرف زد و دلجوی کرد. به‌هرحال او سال‌هاست که در این سطح مربیگری می‌کند و مربی باتجربه‌ای به حساب می‌آید.

داور مرا اخراج کرد تا توازن برقرار شود
مطهری با اشاره به صحنه اخراجش از روی نیمکت پیکان اضافه کرد: داور دو نفر را از روی نیمکت تیم استقلال خوزستان اخراج کرد و برای اینکه توازن را تا حدی برقرار کنند یک نفر را هم از روی نیمکت ما اخراج کردند. مربیان آنها به نوعی با من کل‌کل می‌کردند و داور چهارم هم به داور میدان گفت به من کارت قرمز نشان دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
جناب مطهری عزیز؛ اقای یزدی غیر حرفه ای صحبت نکرده واقعیت رو گفته .جنگ نابرابر تیمهای صنعتی رو گفته که واقعا اصولی نیست اگر شما خیلی ادعا داری تیمها بصورت یکسان هزینه کنند ببینم چهار تیم اول خوزستانی نیستند. شما هم زمان نشستن رو نیمکت لیگ برتری رو به رخ نکش مهم درک و شعور انسان از واقعیتهای درونی خود و محیط پیرامونش داره
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
اقای مطهری، آدم بزرگی ب مانند مجید جلالی احتیاج ندارد امثال جنابعالی ازش حمایت کنن، یزدی واقعیت ها را گفت ومجید جلالی هم ازحق خود وتیمش دفاع کردو داستان تمام شد، ضمنا اگه اقای یزدی حرف ناخوشی دراین باره زده، بگذارید یک شخص هم وزن یزدی جواب ایشون رو بدهد، جنابعالی خیلی کوچکتر از امثال یزدی هستید وحق جسارت را ب خودت نده... وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
آقاي مطهري شما هر وقت در مقام سرمربي ظاهر شدي آن موقع حق انتقاد از آقاي داريوش يزدي و كميته داوران را خواهي داشت پس بنابراين الان خيلي بزرگتر از خودت انتقاد ميكني ثانياً بهترين تيمي كه بشود در بازيهايش داوران جوان و بقول خودت بي تجربه را امتحان كرد همين پيكان و سايپا ميباشند كه حتي يك هوادار دلسوز ندارند و براي هيچكس فرقي نميكند كه در ليگ برتر توپ بزنند يا در ليگ سه دقيقاً مثل نفت تهران كاشكي الان بجاي اين دو تيم ، دو تيم شهرستاني در ليگ برتر بودن لاأقل هواداران يك شهرستان پيگير اخبارشان بودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
ضمنا آقاي مطهري چرا ضد و نقيص صحبت ميكني شما به يزدي انتقاد ميكني كه با توجه به اينكه هنوز دو ماه از سرمربيگريش در ليگ برتر نگذشته است چرا عليه تيم حريف انتقاد ميكند در صورتيكه خودت هنوز سرمربي نشده و بعنوان دستيار كمك مربي تيم پيكان روي نيمكت ، هم عليه سرمربي تيم حريف آقاي يزدي ، هم عليه كل نيمكت تيم استقلال خوزستان و هم عليه كميته داوران داري خيلي بي ادبانه انتقاد ميكني .
کعبی
|
United States of America
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
یزدی بازیکن بزرگ و ملی پوشی بوده و حتی پیراهن پر افتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا یعنی استقلال تهران را هم برتن کرده تو چی آقای مطهری میشه بفرمائید سبقه و رزومه فوتبالی ات را ؟
ذخیره میناوند در تیم پرسپولیس بالاترین افتخار شما بوده . تورا چه به کری خوانی با یزدی شیر بچه خوزستان مهد فوتبال ایران؟
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
دم یزدی گرم. شما هم از نردبان قلعه نوعی و جلالی بالا نرو.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
پاچه خواری علنی شده!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
من طرفدار متعصب یزدی و استقلال خوزستانم ولی قبول کنیم که یزدی اگه کمتر حرف بزنه خیلی بهتره هنوز حرفه ای مصاحبه نمیکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها