به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات پرورش‌ اندام

درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات پرورش‌ اندام

خوزستان اسپورت- تیم خوزستان در مسابقات قهرمانی پرورش‌اندام، بادی‌کلاسیک و فیزیک کشور که انتخابی تیم‌ملی نیز محسوب می‌شد موفق به کسب چند مدال رنگارنگ شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، اردوان قاسمی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت هفته دولت با عنوان "جام 2018 تبریز" از هفتم تا نهم شهريورماه در سالن شهيد اقدمی تبریز برگزار شد.

وی بیان کرد:‌ در رده سنی پيشكسوتان محمدرضا قنواتی در دسته 80- کیلوگرم رشته پرورش‌اندام و سجاد چگنی در دسته 180 قدی رشته بادی‌کلاسیک به مدال طلا دست پیدا کردند و محسن شكری نیز در دسته 70- کیلوگرم رشته پرورش‌اندام به نشان نقره رسید.

وی افزود: همچنین در رده‌سنی بزرگسالان حسن آلبوعلي در دسته 100+ کیلوگرم رشته پرورش‌اندام و در رده سنی جوانان رضا اسكندری در دسته 75- کیلوگرم همین رشته، نایب قهرمان شدند و حسن دريس مدال برنز دسته 65- کیلوگرم رشته پرورش اندام را به خود اختصا داد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش ‌اندام خوزستان گفت: محمد جوهري، جواد موحدي، مصطفي حسيوند، مهرشاد طاهري، علي حدادنيا نیز به مقام چهارن رسیدند و آرين غلامي پنجم شد و وحيد صالحي و فرشاد كريمي نیز در رده ششم جای گرفتند.

وی عنوان کرد: مسابات در سطح خیلی خوبی برگزار شد و ورزشکاران خوزستانی نیز عملکرد راضی‌کننده‌ای داشتند. کسب شش مدال بسیار خوب است و امیدوارم در رقابت‌های آینده نیز سکوهای بیشتری را به خود اختصاص دهیم.

درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات پرورش‌ اندام

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
اگه مربی روانشناس کم دارین پورموسوی هست
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
1
,برای مطلع شدن از مسابقات فیزیک استانی باید به کجا مراجعه کنم...؟
مدیر پایگاه
سلام
برای کسب اطلاعات در این زمینه باید به هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان یا اداره کل ورزش استان در ورزشگاه تختی اهواز مراجعه کنید.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها