به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

عکس/کاهش امتیازات فولاد خوزستان و نفت آبادان

عکس/کاهش امتیازات فولاد خوزستان و نفت آبادان

خوزستان اسپورت- تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان نسبت به فصل گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، چهار نماینده فوتبال خوزستان در دوره‌ی هجدهم لیگ برتر عملکردی پایین‌تر از حد انتظار داشته‌اند و تمامی نمایندگان این خطه در نیمه پایین جدول رده‌بندی جا خوش کرده‌اند.

صنعت نفت آبادان که در ابتدای لیگ امسال با هدف گذاری کسب سهمیه آسیایی دست به تغییر سرمربی زده و پائولو سرجیو را جایگزین فراز کمالوند کرده بود، در پایان هفته ششم 5 امتیاز اندوخته و در رده یازدهم قرار گرفته است که در قیاس با هفته ششم فصل گذشته 2 امتیاز کمتر جمع‌آوری کرده و دو پله نزول داشته است.

اما فولاد خوزستان که در این فصل سرمربی خود را حفظ کرده و با جذب بازیکنان متعدد خارجی و داخلی خبر از هدف گذاری برای کسب مقام قهرمانی لیگ هجدهم داده بود، نسبت به سال گذشته عملکردی ضعیف‌تر داشته است. فولادی‌ها در پایان هفته ششم این فصل با تنها 8 امتیاز به رده نهم جدول سقوط کرده‌اند که در قیاس با هفته ششم فصل گذشته 6 پله نزول داشته‌اند، چرا که سال قبل در چنین هفته‌ای رده سوم جدول را در اختیار داشتند.

این در حالیست که استقلال خوزستان با رهبری داریوش یزدی نسبت به فصل گذشته اندکی بهتر عمل کرده است. استقلالی‌ها از شش بازی ابتدایی لیگ هفدهم 5 امتیاز به دست آورده بودند که امسال این عدد را به 6 امتیاز رسانده‌اند و در قیاس با فصل گذشته 3 پله در جدول بالاتر رفته‌اند.

نفت مسجدسلیمان دیگر تیم خوزستانی حاضر در لیگ هجدهم است که سال گذشته در لیگ دسته اول حضور داشت و در پایان فصل جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد.

تصویر بالا جدول رده‌بندی لیگ هفدهم (فصل 96-97) و تصویر پایین جدول رده‌بندی لیگ هجدهم (فصل 97-98) در پایان هفته ششم را نشان می‌دهد و گویای کاهش امتیازات فولاد خوزستان و نفت آبادان در رقابت‌های این فصل از لیگ برتر است.

عکس/کاهش امتیازات فولاد خوزستان و نفت آبادان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
1
فولاد پارسال اگر نیم فصل اول مثل نیم فصل دوم امتیاز می گرفت رتبه یازدهم میگرفت ولی در کل آقای کاپلو تبحر دارند هر چه از فصل میگذرد ضعیف تر ظاهر میشه فولاد اگر همین الان بهترین مربی بیاره نیم فصل دوم نتیجه میگیره چون طول میکشه بازیکنان با تفکرات مربی جدید اشنا شوند در کل پورموسوی باید اخراج شود
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
1
با پورموسوی حالا حالاها قهرمانیم :):):)
جدای از شوخی اگر هیات مدیره و مدیرعامل فولاد تو این تعطیلات بیست روزه سرمربی رو عوض نکنن مسئولیت نتایج بعدی تماما به گردن اونهاست چون پورموسوی بارها و بارها ثابت کرده در حد مربیگری فولاد نیست .
اگر مدیران باشگاه تغییرات ایجاد نکنن معلوم میشه دوست ندارند فولاد از این وضع اسفبار خارج بشه .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
1
بدترین سرمربی تاریخ فولاد چه فنی چه انضباطی... نه تاکتیک داره نه پرستیژ مربیگری... بخدا حیف از تیم لیگ 2 دست این باشه...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها