به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

پاسخ منفی مکوندی به پیشنهاد سرمربیگری نفت

پاسخ منفی مکوندی به پیشنهاد سرمربیگری نفت

خوزستان اسپورت- پس از جدایی عبدالله ویسی از تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان، مکوندی هم از این تیم جدا شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی که چند روز پیش از هدایت نفتی‌ها استعفا داده بود، در نهایت روز گذشته به صورت رسمی از این باشگاه جدا شد.

پس از این موضوع نیز مسوولان باشگاه نفت‌ مسجدسلیمان به بهروز مکوندی دستیار ویسی، سرمربیگری در این تیم را پیشنهاد دادند که او نیز ضمن عدم پذیرش این موضوع، اعلام کرد که قصد جدایی از این باشگاه را دارد که البته گزینه اصلی نفتی‌ها برای هدایت این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر، به صورت رسمی از تیم جدا نشده است.

مسجدسلیمانی‌ها پس از خاطره تلخی که از اولین حضور در لیگ برتر دارند، به امید بقا در لیگ هجدهم پا یه این رقابت‌ها گذاشتند ولی در حالی که تنها پنج بازی در لیگ برتر انجام داده‌اند، نیمکت این تیم با مشکلات بسیاری مواجه شده است.

این اتفاقات در حالی رخ داده است که نفتی‌ها باید 22 شهریورماه در هفته ششم لیگ برتر پذیرای استقلال تهران باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
آقای استاندار آقای مدیرکل ورزش و جوانان آقایان نمایندگان استان آقای رئیس هیئت فوتبال یه فکری به حال نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان کنید استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی از طریق اپراتور ایرانسل درامد زدایی هنگفتی میکنند شما هم راهی برای درامدزایی تیم ها پیدا کنید تا دیر نشده است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
چه بر سر تیم های خوزستانی می آورند.
مثل اینکه چهار تیمی شدن استان در لیگ ایران برای خیلی ها سنگین است، چون می دانند اگر این کارها رو نکنند خوزستان قابلیت داشتن بیش از چهار تیم را در لیگ دارد و این یعنی فاجعه برای پایتخت نشینان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها