به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

لغو ممنوعیت قرارداد با مربیان تیم‌های نفت

لغو ممنوعیت قرارداد با مربیان تیم‌های نفت

خوزستان اسپورت- منع عقد قرارداد با مربیان تیم‌های زیرمجموعه شرکت نفت برداشته شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، چندی پیش وزیر نفت دستور داده بود کارکنان شرکت نفت که سابقه ورزشی دارند یا در ورزش حرفه‌ای مربی هستند حق عقد قرارداد با باشگاه‌های ورزشی نفت را ندارند. مسئله‌ای که می‌توانست برای بسیاری از مربیان حرفه‌‌ای ایجاد مشکل کند و همین مسئله موجب پیگیری از سوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی شد.

موضوع از سوی رئیس کمیسیون انرژی مجلس با وزیر نفت در میان گذاشته شد و در این زمینه درخواست رسمی صورت گرفت تا در خصوص قرارداد مربیان نفتی با باشگاه‌های ورزشی مساعدت صورت بگیرد.

با توجه به این مسئله نامه‌نگاری‌ها در خصوص مساعدت با مربیان حاضر در شرکت نفت صورت گرفت و دستور لازم نیز برای پیگیری این موضوع داده شده است.

در حال حاضر نیز افراد ذی‌ربط با این موضوع منتظر روند اداری کار و ابلاغ دستورات هستند تا فعالیت‌های حرفه‌ای مربیان عضو شرکت نفت بدون مشکل پیش برود.

شایان ذکر است که چندین تیم زیرمجموعه‌ی وزارت نفت در شهرهای مختلف استان خوزستان که در لیگ‌های رده‌های سنی مختلف فعالیت می‌کنند، پس از دستور قبلی وزارت نفت دچار مشکل شده بودند که با برداشته شدن این ممنوعیت، می‌توانند از مربیان شاغل در شرکت نفت نیز استفاده کنند.

لغو ممنوعیت قرارداد با مربیان تیم‌های نفت

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
1
من توی این مسئله موندم که وزارت نفت برای لیگ برتر هزینه نمیکند ولی آماتورها بلامانع است،،،،خوب نفت مسجدسلیمان آبادان و،،،،میتوانند تیم های پایه نوجوانان ،،،جوانان،،،،امید راباهزینه شرکت نفت تحت عنوان آماتور فعال کنند پشتوانه محکمی را برای خود تدارک بینند،،،فقط درایت پیگیری ناراست،،،فقط،،،
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
با فریدون موافقم
چرا وقتی میتونه تو تیمهای پایه هیچ پیشرفتی ندازه
ما تو ترکیب اصلی امید اصلا بازیکنی نداریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها