به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

سرجیو: شرایط بازی مقابل سپیدرود عادی نیست

سرجیو: شرایط بازی مقابل سپیدرود عادی نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که تیمش فردا بازی سختی مقابل سپیدرود رشت خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم،‌ پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: قطعاً این بازی یک بازی بسیار سخت برای ما خواهد بود. سپیدرود به دنبال امتیاز است و ما هم به امتیاز احتیاج داریم و اعتقاد دارم که بازی سختی خواهد بود. این بازی روی چمن مصنوعی برگزار می‌شود و باید تلاش کنیم تا به شرایط این زمین عادت کنیم. شروع رقابت‌‌مان به تمرکز بالایی احتیاج دارد و ما باید یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

وی درباره اینکه آیا برای این بازی محروم و مصدومی هم دارند یا خیر, گفت: محروم که نداریم، ولی برخی از بازیکنان‌مان دچار آسیب‌دیدگی جزئی بودند که فکر می‌کنم به بازی فردا می‌رسند و مشکلی نخواهند داشت.

سرمربی صنعت نفت درباره بازی روی چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل تصریح کرد: همان‌طور که گفتم باید خیلی زود به بازی کردن روی این زمین عادت کنیم. قطعاً این شرایط برای ما عالی نیست. مخصوصاً که ما تا به حال روی چمن مصنوعی بازی نکرده‌ایم و باید خیلی سریع به آن عادت و سعی کنیم که بهترین بازی را انجام بدهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
rama
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
1
تو این بازی هیچ دلیلی برای نبردن قابل قبول نیست
اگه سپید رود رو با این شرایط داغونی که داره نخواین ببرین حقتون سقوط به لیگ یکه تیمای دیگه بش 6تا 6تا میزنن.از اول بازی هجومی بازی کنین و حتما این بازی رو باید ببرید
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
2
شما ک اینهمه فیلم نگاه میکنی نمیدیدی رشت چمن مصنوعیه بهانه کافیه نبردی یک راست برو پرتغال
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها