به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان بدون بازی رسمی

افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان بدون بازی رسمی

خوزستان اسپورت- ورزشگاه فولاد خوزستان تا زمان آماده شدن پارکینگ، امکان برگزاری دیدارهای رسمی با حضور تماشاگران را نخواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان موسوم به فولاد آره‌نا که کلنگ احداث آن در اواسط دهه 80 شمسی به زمین خورده بود، مراحل نهایی آماده سازی را پشت سر می‌گذارد و تکمیل پارکینگ این ورزشگاه مهم‌ترین موضوعی است که در دستور کار سازندگان آن قرار دارد.

استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان روز گذشته خبر دادند که مراسم افتتاح ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان احتمالاً طی روزهای آینده با حضور مسئولان ارشد کشور و به مناسبت هفته دولت انجام می‌شود.

این در حالیست که استادیوم فولاد آره‌نا در صورت افتتاح نیز نمی‌تواند میزبان مسابقات رسمی با حضور تماشاگران باشد، چرا که براساس قوانین AFC داشتن پارکینگ با ظرفیت مناسب از جمله اولویت‌های هر ورزشگاه برای میزبانی مسابقات لیگ‌های حرفه‌ای است.

احداث پارکینگ اختصاصی ورزشگاه فولاد خوزستان در مساحتی نزدیک به 18 هکتار با ظرفیت پذیرش 3400 خودرو از اواخر سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و به‌نظر می‌رسد که طی هفته‌های آینده به سرانجام خواهد رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، با توجه به تعطیلی چند هفته‌ای مسابقات لیگ هجدهم، احتمالاً باید در فصل پاییز منتظر انجام اولین بازی رسمی در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
1
3
مگه الان ورزشگاه آزادی پارکینگ داره؟ یه بیابون برهوتی رو کردن پارکینگ، بعدش هم مگه چقد تماشاگر می آد بازی فولاد رو با این وضعیت نگاه کنه، 100 نفر، میانگین 50 ماشین لازم دارن، همون بغل مغلا یه جایی گیربیارن پارک کنند، مثل ابادان و مسجدسلیمان و قائم شهر و رشت که نیست همه شهر بریزن ورزشگاه.
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
1
یکی توضیح بده چرا نیمکت ها اینقدر بی ریختن