به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

پیری: هواداران استقلال نقشی در درگیری نداشتند

پیری: هواداران استقلال نقشی در درگیری نداشتند

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم استقلال خوزستان ضمن اعتراض به جریمه 200 میلیون ریالی این تیم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عنوان کرد که هواداران استقلال خوزستان در اتفاقات سکوهای ورزشگاه غدیر اهواز در جریان بازی مقابل پرسپولیس تهران نقشی نداشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، یعقوب پیری در گفت‌وگو با ایرنا ضمن بیان این که نسبت به رای صادره حق اعتراض داریم اظهار داشت: مستندات و ادله خود را بار دیگر برای کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم و از حق خود دفاع خواهیم کرد.

سرپرست تیم استقلال خوزستان افزود: در آن دیدار هواداران ما پشت نیمکت ما نشسته بودند و تنها تیم استقلال خوزستان را تشویق می‌کردند که فیلم آن نیز موجود است و حتی نماینده بازی و سازمان لیگ این موضوع را از نزدیک مشاهده کرد و به درستی ادعای ما را تایید نمود.

وی با اشاره به این که به رای کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم اما در فرصت باقی مانده اعتراض خود را به طور رسمی اعلام می‌کنیم افزود: از هواداران تیم‌مان که در سرما و گرما همیشه تیم ما را تشویق می کنند انتظار داریم که مثل همیشه یار و یاور تیم باشند تا بتوانیم از بازی‌های خانگی امتیازات کامل را جذب کنیم.

پیری در خصوص بازی آینده تیمش مقابل پیکان تهران گفت: بعد از بردی که مقابل تیم نساجی کسب کردیم، بازیکنان به لحاظ روحی در شرایط خوب قرار دارند و با انگیزه بالا به سراغ بازی با پیکان می‌رویم و خوشبختانه بازیکن مصدوم و محروم نداریم و همه در سلامت کامل هستند.

وی به جذب یک بازیکن به مجموعه تیم استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: مجتبی رمضانی بازیکن سابق تیم خونه به خونه بابل که از چند روز قبل در تمرینات ما حضور دارد با صلاحدید کادر فنی به تیم اضافه شده است.

سرپرست تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: یونس دلفی که قرار است برای پیوستن به تیم آیندهوون به هلند سفر کند از امروز در تمرینات تیم شرکت می‌کند و به احتمال زیاد پیش از رفتن به هلند در چند بازی کنار ما خواهد بود.

شایان ذکر است که تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 6 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
2
بابا بزارید دلفی بره بنده خدا مصدوم میشه همه چی به باد میره
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
2
اقای سلطانی که ادعا میکرد مسئولین تیم ملی امید نمیذارن یونس دلفی بره هلند پس چی شد چرا حالا نمیفرستدش بره؟ دنبال چی هستی اقای سلطانی مگه زوره یونس خودش مدیربرنامه داره دلش نمیخاد شما مدیربرنامش باشی چرا اذیتش میکنی؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها