به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

حیدری: ورزشگاه فولاد آره‌نا به زودی افتتاح می‌شود

حیدری: فولاد آره‌نا به زودی افتتاح می‌شود

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سال گذشته قول تاسیس مدرسه تخصصی گلف ایران در شهرستان مسجدسلیمان را داده بودیم و با مشخص شدن مکان آن، ان‌شاءالله یک مجموعه خیلی بزرگ که اولین مرکز اختصاصی مینی گلف ایران است، ساخته خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، افشین حیدری با اشاره به کمبود اعتبارات در ورزش، اظهارکرد: کمبود اعتبارات را نمی‌توان انکار کرد ولی امیدواریم بتوانیم چند پروژه ورزشی شاخص از جمله سروندی اندیمشک، جهان‌آرای خرمشهر و استخرهایی از جمله شادگان، سوسنگرد و آزادی و قدس اهواز را طی دو تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسانیم.

برای کمک به هیات‌های ورزشی به مشکل برخورده‌ایم
وی ادامه داد: باتوجه به همین کمبود اعتبارات برای کمک به هیات‌های استانی واقعا به مشکل برخورد کرده‌ایم ولی امیدوارم با کمک وزیر ورزش، استاندار و مدیرکل سازمان برنامه و بودجه خوزستان بتوانیم، اعتباراتی را فراهم کنیم و در اختیار هیات‌ها بگذاریم.

فراهم شدن شرایط بهتر برای آکادمی‌های فوتبال خوزستان
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تمام تلاش ما این است که امسال شرایط بهتری را برای آکادمی‌های فوتبال خوزستان فراهم کنیم زیرا این موضوع با اهمیت است؛ همان‌طور که می‌دانید یونس دلفی بازیکن با توجه به توانایی‌هایی بسیاری که دارد به فوتبال شناخته شد و با انتقال این بازیکن به آیندهوون، مشکل مالی باشگاه استقلال خوزستان برای فصل پیش‌رو حل شد. کار باشگاه‌ها باید همین باشد و بازیکنان خوب را شناسایی و به باشگاه‌های خارجی خوب معرفی کنند تا از کنار آن بتوانند درآمدزایی هم داشته باشند.

وی بیان کرد: در مجموع حال ورزش خوزستان خوب است و باز هم تاکید می‌کنم که کمبودها وجود دارد و مسیری حرکتی به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم تداوم داشته باشد.

به زودی فولاد آره‌نا افتتاح خواهد شد
حیدری همچنین در پاسخ به این سوال که ورزشگاه فولاد آرنا چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید؟ گفت: قرار است این ورزشگاه بزودی با حضور رییس جمهور یا آقای جهانگیری معاون اول وی به افتتاح برسد، ضمن این‌که قرار است وزیر ورزش نیز مجددا نیز به خوزستان سفر داشته باشد.

چهره ورزشگاه غدیر متفاوت می‌شود
وی در خصوص رفع مشکلات ورزشگاه غدیر نیز تاکید کرد: در حال رفع نواقص این ورزشگاه هستیم و بازسازی کامل آن آغاز شده است. مطمئنا از نیم‌فصل دوم چهره این ورزشگاه با گذشته متفاوت خواهد بود. همچنین فروش بلیت الکترونیکی از نیم‌فصل دوم برای ورزشگاه غدیر انجام می‌شود و هر هواداری بر سر صندلی مشخص شده خود خواهد نشست. در مجموع اتفاقات خوبی را در ورزشگاه غدیر شاهد خواهید بود. همچنین قرار است دو سه ایستگاه دوچرخه‌سواری بزودی در ورزشگاه‌های غدیر و تختی احداث شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌‌که امسال یکی از مهمترین هدف‌گذاری ما حمایت از بخش خصوصی است، گفت: یکی از کارهایی که قرار است انجام دهیم، احداث مجموعه سلامت در پارک‌های بانوان است، ضمن این‌که احتمالا هفته آینده نیز مجموعه ورزشی حجاب اهواز را که متعلق به بانوان است، تحویل خواهیم گرفت.

احداث اولین مرکز اختصاصی مینی گلف کشور در مسجدسلیمان
وی خاطرنشان‌کرد: سال گذشته قول تاسیس مدرسه تخصصی گلف ایران در شهرستان مسجدسلیمان را داده بودیم و در نهایت مکان مربوط به این موضوع را از شرکت نفت گرفتیم. ان‌شاءالله یک مجموعه خیلی بزرگ که اولین مرکز اختصاصی مینی گلف ایران است، ساخته خواهد شد تا آموزش رده‌های سنی پایه در این مرکز انجام شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
2
جنابعالی چ توضیحی در مورد چمن فولاد ارنا داری؟
ایا قرارداد چمن از کانال اژدری بوده؟
چرا بازخواست تو سیستم ما جایی نداره؟
چرا شرکت پول بیت المال رو حروم کرد و پیمانکار چمن پاسخگو نیست؟
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
2
شماکه فقط شعارهای رنگارنگ و زیبا اما خارج از استطاعت خود می دهید. بد نیست یک دوره کلاس آموزشی به مدیریتهای ورزش استانهای اصفهان وتبریز بروید وعینا مشاهده کنید که برای اعتلای ورزش استانهایشان وایجاد بستر افتخارآفرینی برای خود علی الخصوص درفوتبال وعدم چشم پوشی از حقوق خود چه اقداماتی انجام می دهند این درحالی است که شما وبعضا دیگر متولیان استان صرف نظر از موارد فوق الذکر که البته عمدا یا سهوا بسیارضعیف کارشده، در چندروز اخیر شاهد هتاکی وبی حرمتی های گسترده علیه مردم نجیب وشریف این خطه بودیم که مع الاسف ازشما ودیگر متولیان استان هیچ واکنشی دیده نشد واتفاقا موقفی ضعیف در قبال این موضوع در برنامه زنده 90 گرفته شد بطوریکه این رفتار احساسات مردم راجریحه دار کرد. حالیا هم درخبرها آمده که باشگاه های استان باجرایم نقدی مواجه وکماالسابق تیم های دردانه پایتخت علیرغم عیان بودن تخلف ها وتجریح مشاعرالناس بواسطه آن شعارهای غیرانسانی وغیردینی وقیحانه تبرئه گردیده شده اند تامکررا رفتار وساختار بی طرف بودن فدراسیون فوتبال زیر سوال برود واین باور در ذهن همه عوام ایجاد شود که همه چیز دراختیار تهران وآن تیم های دردانه تهرانی است...
بااین وصف واجحاف های آشكار،شمابرای مردم شهرواستانت چه کارکردیدوچه خواهیدنمودآقای مسؤل؟
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
2
بنظرم تنها کاری که از دستت برمیاد شبای دوشنبه زنگ بزن کی روشی پور معذرت خواهی کن، مهم نیست بابت چی، فقط بگو صندلیتو ازت نگیرن هی معذرت خواهی کن.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
2
ضمن تشکر از اقای حیدری و زحمات مسئولین شرکت فولاد خوزستان بابت ساخت چنین ورزشگاه مدرنی بنظرم حیف هست تیم فولاد در این ورزشگاه دنبال وقت کشی و بازی دفاعی باشه پس بهتره اول یک سرمربی تاپ استخدام کنن تا در فولاد آره نا بازیهای خوبی از فولاد ببینیم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
1
سلام خوزستان اسپورت هفته اینده افتتاح میشه
مدیر پایگاه
سلام
قرار است هفته آینده افتتاح شود، اما تا زمانی که پارکینگ ورزشگاه تکمیل نشود، امکان بازی با حضور تماشاگر در این ورزشگاه نیست.

حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
2
مرحبابه کاربر فؤاد
حرف حق جواب نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
2
ورزشگاه افتتاح نشه بهتره بابا حیف این امکانات بابا به خدا یه نگاهی به استقلال تهران کنید قبل از شفر این فرشید باقری ،فرشید اسماعیلی ،وریا غفوری ،سهرابیان چی بودند منصوریان باهمین بازیکنان شش تا از العین خورد ولی شفر تیم درپیت استقلال سوم کرد به نظرم با تمام احترام مسی هم بیاد زیر دست پورموسوی فولاد از طریق لیگ سهمیه نمیگیره شاید از طریق جام حذفی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
2
برای افتتاح ورزشگاه نه نیازی به رییس جمهور داریم نه معاونش. پیشکسوتای فوتبال خوزستان مثل آقای دهکردی برای ما ارزش بیشتری دارند.
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
2
0
آقای حیدری خداییش زحمت کشیدن واسه ورزش مخصوصا فوتبال اگر کمک های ایشان نبود الان استقلال خوزستان و اهواز و صعود نفت مسجد سلیمان هم نبود. انتقاد های دوستان باید یه کم منصفانه باشه
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
2
در ورزشگاه اره نا تو شهر خودمون از تبمهای تهرانی گل بخوربم با این سر مربی .بخدا گریم میگیره از باختمون روبرو پرسپولیس هنوز دلم اروم نگرفته .بخدا احساس حقارت کوچکی میکنم چی بگم به مسولبن فوتبال فولاد .با ان سر مربی عتیقه خواهشن از این بیشتر دل هوادار را به درد نیارین
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
2
لطفا ب گوش مسئولین برسانید ما برای افتتاح استادیوم نیاز ی پیشکسوتانی مثل سه برادران و دهکردی وسیاوش بختیازی زاده ومسعود رضاییان داریم ن مدیران دولتی
دریا
|
Italy
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
2
۲۰ساله فولاد تو بوق وکرنا کرده که ورزشگاه سرپوشیده و فلان وبهمان . آقاجان این ورزشگاه کجاش سرپوشیدست؟
تازه همون سایه بونی هم که زدید به عنوان سرپوش چرا با سکوها فاصله داره و کامل به سکوها نچسبید؟ تازه همین سایه بان از دورنمای بیرون بسیار نامتوازن سرپوش شده واصلا شکل هندسیش رو بسیار زشت طراحی کردند.
این همه هزینه دریغ از یک معماری زیبا.
اون هم از رنگ آمیزی فاجعتون.
اصلا زیبا که نیست بلکه چندش آوره .
اهوازی متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
خواهشن نه حضور رییس جمهور برامون مهم ونه معاون ایشون یه پیش کسوت ازخوزستان بیارین افتتاحش کنه مسخره بازیا چیه در میارین مگه ریس جمهور دستور داده این ورزشگاه بسازن که الان اون باید افتتاحش کنه
نفتونی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
آقای حیدری حتما حتما حتما باید از دهکردی بزرگ هم در مراسم افتتاح ورزشگاه دعوت کنید چرا که این ورزشگاه با درایت دهکردی ساخته شده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها