به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

مدال‌هایی که از دوومیدانی خوزستان گرفته می‌شود

مدال‌هایی که از دوومیدانی خوزستان گرفته می‌شود

خوزستان اسپورت- دبیر هیات دو و میدانی با اشاره به عدم اعزام تیم‌های نونهالان و نوجوانان استان به مرحله دوم مسابقات کشوری، گفت: با توجه به این‌که هیات خوزستان از نظر مالی با مشکل بسیاری مواجه است و در واقع پولی در اختیارمان قرار ندارد، نمی‌توانیم ورزشکاران آقا و خانم استان را به این رودیداد کشوری که در مرحله اول آن موفق به کسب 18 مدال شدیم، اعزام کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سعید پویا اظهار کرد: مسابقات دو و میدانی نونهالان و نوجوانان خوزستان جهت انتخاب نفرات برتر برای اعزام به مرحله دوم مسابقات کشوری که قرار است هفتم شهریورماه در همدان برگزار ‌شود، به انجام رسید ولی با توجه به این‌که هیات خوزستان از نظر مالی با مشکل بسیاری مواجه است و در واقع پولی در اختیارمان قرار ندارد، نمی‌توانیم ورزشکاران آقا و خانم استان را به این رودیداد کشوری اعزام کنیم.

وی بیان کرد: دو و میدانی‌کاران آقا و خانم استان در مرحله نخست مسابقات کشوری موفق به کسب 18 مدال رنگارنگ شدند و در حالی که امید بسیاری برای تداوم این موفقیت داشتیم و دو و میدانی خوزستان در مسیر پیشرفت و رشد قرار گرفته است، نمی‌توانیم اعزام داشته باشیم و این لطمه بزرگی به این رشته وارد می‌کند.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: ورزشکاران ما در مجموع دو تیمی که به مسابقات اعزام شدند، 18 مدال به دست آوردند و اکنون با اعزام نشدن این تیم، این 1۸مدال هم از دست می‌رود، البته با توجه به برنامه ویژه‌ای که برای تیم‌های اعزامی در نظر داشتیم، شاید این دو تیم در مسابقات پیش رو، بیش از این مدال‌ها را هم کسب کنند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون تمام اعزام‌ها را بدون این‌که حتی ریالی از اداره‌کل ورزش و جوانان دریافت کنیم، انجام داده‌ایم اما اکنون از نظر منابع مالی شزایط خوبی ندارم و از این به بعد نمی‌توانیم ورزشکاران‌مان را به مسابقات کشوری اعزام کنیم و حتی توان برگزاری مسابقات استانی را هم نداریم.

پویا افزود: خیلی‌ها از ما سوال می‌پرسند که آیا لیگ دو و میدانی خوزستان که سال گذشته باعث رشد این رشته شد، امسال نیز برگزار خواهد شد؟ که باید بگویم با توجه به این‌که پولی نداریم، برگزاری این لیگ هم مشخص نیست.

وی خاطرنشان‌کرد: تمام استراتژی این هیات از ابتدا روی رده سنی پایه بود و کسب این 18 مدال در مرحله نخست با توجه به برنامه‌های دو ساله هیات حاصل شد ولی این بی‌پولی چرخه دو و میدانی استان را متوقف می‌کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها