به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

صنعت‌نفت 1 – پرسپولیس 1؛ نبرد آبادان برنده نداشت

صنعت‌نفت 1 – پرسپولیس 1؛ نبرد آبادان برنده نداشت

خوزستان اسپورت
هفته پنجم لیگ هجدهم – استادیوم تختی آبادان
پنجشنبه اول شهریور 97 – ساعت 20:15
صنعت نفت آبادان 1 – پرسپولیس تهران 1
گل: میلاد جهانی (23) برای صنعت نفت – علی علیپور (68) برای پرسپولیس
داور: محمدحسین زاهدی‌فرد
کمک داوران: علی میرزابیگی و مهدی الوندی
اخطار: بهنام برزای، مصطفی احمدی، کرار جاسم (صنعت نفت) – جلال حسینی (پرسپولیس)
تماشاگر: 15 هزار نفر

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین بغلانی (79- مسلم مجدمی)، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم، میلاد جهانی (84- جاناتان بالوتلی) و بهنام برزای
سرمربی: پائولو سرجیو

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های نفت آبادان و پرسپولیس تهران با نتیجه مساوی یک – یک خاتمه یافت.

نفت آبادان برای کسب اولین پیروزی در لیگ هجدهم با حمایت هزاران هوادار متعصب آبادانی قدم به میدان گذاشت. ترکیب صنعتی‌ها شاهد خروج لوئیس سوارز مهاجم آفریقایی و تراکم بازیکن در خط میانی بود که نشان می‌داد پائولو سرجیو توجه ویژه‌ای به کنترل میانه میدان در این بازی دارد. تیم پرسپولیس نیز که برای بازگشت به صدر جدول نیاز به کسب امتیاز در این مسابقه داشت، با همان ترکیب بازی‌ قبلی در زمین حاضر شده و در پی کسب یک پیروزی ارزشمند در ورزشگاه یک‌دست زردپوش آبادان بود.

در نیمه اول، پرسپولیس با دو ضربه از علی علیپور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ثمری نداشت و در ادامه این نیمه بازیکنان صنعت نفت که رفته رفته بر بازی مسلط شده بودند، ابتدا روی پاس دیدنی کرار جاسم و ضربه میلاد جهانی در دقیقه 23 به گل رسیدند و در دقیقه 29 فرصت زدن گل بعدی را داشتند که ضربه بهنام برزای با فاصله‌ای بسیار اندک به بیرون رفت و صنعت نفت از رسیدن به گل دوم محروم شد.

بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم با هدف جبران گل خورده تهاجمی‌تر ظاهر شدند و با طراحی حملاتی از جناحین و ارسال توپ‌ها به محوطه جریمه صنعت نفت برای گشودن دروازه میزبان تلاش می‌کردند. زردپوشان نفت نیز با کنترل جریان بازی و حفاظت از گل زده چشم به ضدحملات داشتند تا از پیش آمدن خط دفاعی پرسپولیس استفاده کنند.

ضربه سر امید عالیشاه اولین فرصت پرسپولیس در نیمه دوم بود که به خارج رفت، در ادامه نیز ضربه‌ سر شجاع خلیل‌زاده به تیر افقی دروازه صنعت نفت برخورد کرد و کمال کامیابی‌نیا هم نتوانست توپ برگشتی را تبدیل به گل کند. در سمت مقابل هم بهنام برزای در دقیقه 66 فرصت زدن گل دوم را به دست آورد که علیرضا بیرانوند مانع از گلزنی وی شد.

اشتباه خط دفاعی صنعت نفت در دقیقه 68 کار دست این تیم داد و علی علیپور آقای گل فصل گذشته لیگ با ضربه‌ای از درون محوطه جریمه نفت آبادان گل تساوی را رقم زد تا همه چیز برابر شود.

بازی در بیست دقیقه پایانی با حساسیت خاصی دنبال شد و درگیری‌های لفظی بین بازیکنان پرسپولیس و صنعت نفت داور میدان را مجبور به استفاده از کارت‌ زرد برای آرام کردن بازی کرد. مربیان دوتیم نیز با دست زدن به تعویض‌های دیرهنگام مراقب بودند تا در این دقایق گل دیگری دریافت نکنند.

برخورد ضربه عالیشاه به تیر عمودی دروازه صنعت نفت و ضربه سیروان قربانی به سمت دروازه پرسپولیس آخرین موقعیت‌های جدی این بازی بودند که راه به جایی نبردند و این بازی حساس با نتیجه مساوی یک – یک خاتمه یافت.

شرح گل‌ها
1-0 (صنعت نفت): پاس عالی کرار جاسم در گوشه‌ی محوطه جریمه پرسپولیس به میلاد جهانی رسید و بازیکن چپ پای صنعت نفت در شرایطی که علیرضا بیرانوند زوایه‌ی موافق را باز گذاشته بود، با ضربه‌ای زمینی توپ را به تور دروازه قرمزپوشان دوخت تا ورزشگاه غرق در شادی شود.

1-1 (پرسپولیس): علی علیپور مهاجم پرسپولیس با جاگیری مناسب درون محوطه جریمه نفت آبادان و استفاده از غافلگیری مدافعان صنعت نفت گل تساوی را با ضربه‌ای دقیق به ثمر رساند.

در حاشیه
* گرانی بلیت باعث شد تا ظرفیت ورزشگاه تکمیل نشود. بلیت جایگاه عادی 10 هزار تومان و بلیت جایگاه ویژه 20 هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود.
* ورزشگاه تختی آبادان یکپارچه زردپوش بود و هواداران صنعت نفت یک‌صدا به تشویق تیم‌شان می‌پرداختند.
* جایگاهی که برای تماشاگران پرسپولیس در نظر گرفته شده بود، خالی از جمعیت ماند.
* این سومین بازی بود که تیم نفت آبادان بدون سرپرست وارد زمین شد و گفته می‌شود که غلامحسین امین‌فر سرپرست این تیم از سمت خود استعفا داده است.
* برانکو ایوانکوویچ قبل از آغاز بازی با سرجیو سرمربی نفت آبادان دیدار کرد.
* برانکو در ادامه به سمت نیمکت‌نشینان نفت رفت و با کلیه اعضای این تیم خوش‌وبش کرد.
* داور میدان در دقیقه 22 نیمه اول ضمن متوقف کردن مسابقه به سمت نیمکت نفت آبادان رفت و از آن‌ها خواست به تصمیمات تیم داوری اعتراض نکنند.
* با توجه به گرمای هوای آبادان، وقفه خنک گردن بازیکنان در این مسابقه اجرا شد.
* قطع برق استادیوم تختی آبادان در دقایق انتهایی نیمه اول باعث قطع شدن پخش زنده‌ی تلویزیونی این مسابقه شد.
* پس از اینکه چند بار بین کرار جاسم و جلال حسینی جروبحث پیش آمد، داور میدان به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
1
2
این دو تا نفت آبادان عین ماست وایسادن نگاه کردن، بازیکن فکر کرده آرپی جی شلیک کرده طرفش که پشتش می کنه سمت توپ، حیف از دست رفت این برد.
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
3
ماشالله بچه ها خسته نباشید خوب بازی کردید میتونستیم برنده بشیم ولی داغ برد هم به دل پرسپولیس گذاشتیم
هورالعظیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
3
حیف بغلانی دیر تعویض شد وگرنه برده بودیم سرجیو هنوز ترکیب خوب نمیچینه
یوسف فولادنفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
1
2
سرمربی اصلا تاکتیک نداره مثلا چرا طالب ریکانی داخل نمیاره چرابغلانی دفاعی بازی میکنه
دانش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
3
0
حیف شد نبردیم وگرنه داغ دل خوبی رو آبادان میزاشتیم
فقط فولاد
|
United States of America
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
3
اقای دانش خان بهتره جوابتو ندم ....شما برو تهران زندگی کن ببینم اصلا تحویلت هم میگیرن ...کاری که رسانه های تهرانی هواداران تهرانی دارن با تیمهای خوزستان و مردم خوزستان میکنن عین تبعیض و نامردیه ...اومده مصاحبه کنه ک مردم ببینن بعد یارو مجریه میگه وقت نداریم قطع میکنن این یعنی چی !! بی احترامی ب کل مردم ابادان ...یعنی حرفهای مربی آبادان مهم نیس فقط حرف برانکو و شفر مهمه !!
اون از هفته قبل بی احترامی به ویسی ...به هوادارای فولاد، مسجدسلیمان
اینا مشکلشون با کل خوزستانه با همه اقوامش ....
تا متحد نباشیم و امثال شما باشه تو این استان ک زیادم هستن به جایی نمیرسم و تو سری خور خواهیم ماند حالا شما برو بازم هواداری تهرانو بکن
سیاوش
|
Japan
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
3
ب نظر من مساوی عادلانه بود ولی ما تو شهر خودمون بودیم مساوی با باخت فرقی نمیکرد - تیم طراز نیست -- مهاجم نداشتیم مدافع هم نداریم خیلی راحت پرسپولیس تو چند صحنه گذشت از دفاع --- آقایان مدیر ب خصوص آقای عیسی زاده حالا برید ی مدافع پیدا کنید اون وقتی که علی عبدلله زاده استعداد بی نظیر و کمیاب فوتبال ایران و آبادان را فراری دادید و یا سجاد مشکل پور را نخاستید این میشه عاقبتش مگنو باتیستا سزار و شیمبا و ابراهیم زاده را ب مفت از دست دادید باید پاسخ گو باشید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
3
درسته که بازی مساوی کردیم اما یادتون باشه که پرسپولیسه اگه دفاع صنعت باهوش بودن این گل نمیخوردیم دفاع باید خوب یار حریف رو میگرفت در کل به نظرم تیم صنعت روز به روز بهتر داره کار میکنه کرار و جهانی و دروازبان عالی بودن در کل بد نبودن دفاع باید تقویت شود
سینا
|
Netherlands
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
1
خدایش صنعت اصلا کیفت تیم پارسال نداره خیلی ضعیف بازی میکننراین تیم واسه نیفتادن میجنگه سال قبل صنعت اگر بد شانس نبود یک جام میتونس بگیره اما امسال اگر شانس بیاره میتونه توی لیگ بمونه. متاسفم واسه این تیم ضعیف
احمد
|
Germany
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
1
تیم صنعت به دو مهاجم خیلی خوب نیاز داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها