به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

والی: از تساوی مقابل استقلال راضی هستیم

والی: از تساوی مقابل استقلال راضی هستیم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان تساوی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی را راضی‌کننده توصیف کرد.

ایوب والی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: خدا را شکر نتیجه لازم گرفتیم. بعد از باخت مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، مساوی امروز خوب بود. ما یکسری تمرینات برای ضدحملات نیز داشتیم. در واقع اول به دنبال دفاع و بعد ضدحمله بودیم. خوب دفاع کردیم، اما نتوانستیم ضدحمله‌ای داشته باشیم.

وی درباره وقت تلف کردن بازیکنان فولاد گفت: ما وقت تلف نمی‌کنیم. در برخی دقایق به دلیل فشار تیم حریف، بازیکنان ما مصدوم می‌شدند، اما هیچ وقت دنبال وقت‌کشی نیستیم. در فوتبال امروز، اول دفاع می‌کنند و بعد به دنبال ضدحمله هستند. ما هم در دفاع خوب بودیم، اما در ضدحملات فرصت کمی داشتیم. در مجموع راضی بودیم.

مدافع فولاد در پاسخ به این سؤال که «آیا کسی به مرادیان، دروازه‌بان فولاد گفته بود که خودش را به روی زمین بیندازد؟»، گفت: ما هیچ قصدی نداریم و هیچ‌کسی هم به مرادیان در این باره چیزی نمی‌گوید. ما همیشه به دنبال بازی خوب هستیم، اما آکادمی خوبی هم داریم.

والی در پایان عنوان کرد: در لیگ ایران تیمی که ندود، بازنده است. فکر می‌کنم همه تیم‌ها این شرایط را دارند و تیمی می‌تواند دروازه‌اش را حفظ کند و گل بزند که جنگنده و دونده باشد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
3
بیت سعید خیلی بد بازی کرد باید عملکردش بررسی بشه انتظارمون از حسن خیلی بیشتر از این بود
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
3
شما خیلی محترمی اقای والی، ولی خداییش تیم خوبه؟ درحال پیشرفته؟ شما به این بازی و بازیا قبلی میگید فوتبال؟ شرممون میاد بگیم فوتبال خوزستانی، شورش دراومده، هوادار خوزستانی وغیره این سبک دفاع و بزن زیرش نمیخاد، خسته شدیم، ب کی بگیم اخه؟
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
3
تو دیگه چرا آقای والی؟ مساوی راضی کننده بود برای شما؟ واقعا اگه این تیم ازنظر فنی بهتر هدایت میشد قادر بود استقلال رو د رتهران ببره چی میگی برادرمان اینطوری وبااین سبک مزخرف قول قهرمانی یا کسب سهمیه داده شده؟ هواداران تیم فولاد باصلابت و بابرنامه می خواهند واین موضوع فقط با دراختیار داشتن مربی باسواد ومقتدر از لحاظ فنی و انضباطی محقق میشه ونه با باندبازی مثلا امشب بیت سعید وحشتناک بود چرا باید در زمین باقی بمونه؟
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
2
0
خوب بودین دمتون گرم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
3
ایوب جان خسته نباشی باتعصب دمت گرم امشب خوب دفاع کردی .
اقا ایوب من بانظرت مخالفم. دیشب کامنت گذاشتم گفتم تنها تیمی که امسال به استقلال باخته تراکتورسازی که اون بازی با اشتباهات فاحش دفاعای خوزستانیش بایو باخت. استقلال ستونهای اصلیش از دست داده هنوز تیمش راه نیافتاده بجز تراکتورسازی هیچ تیمیو نبرده.
استقلال نیم فصل دوم راه میفته اونموقع حریفش نمیشیم اگه یادت باشه پارسال هم تو تهران صفر صفر کردیم با استقلال ولی بازی برگشت 4 تا خوردیم...
بنظرم امشب بهترین فرصت داشتیم استقلال شکست بدیم ولی خیلی با ترس و بی برنامه بازی کردیم با خوش شانسی یه مساوی گرفتیم.
با این نوع بازی قهرمان نمیشیم ایوب جان به بازیکنان بگو هجومی بازی کنن کاری به حرفهای پورموسوی نداشته باشن فقط بلده بگه برگردید عقب بزنید زیر توپ ...
نوید
|
Germany
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
1
خیلی بازی ضعیفی از فولاد بود:( اولا استقلال موقعیتهای 100 درصد خیلی زیادی داشت که با اشتباه خودشون گل نزدند؛ دوما تیم فولاد هیچ موقعیت خاص تاکتیکی ایجاد نکرد؛ سوما حتی دفاع فولاد خیلی خیلی ضعیف است. این چندمین بازی است که دفاع فولاد (به خصوص ایوب والی) توپهای خیلی ساده را به جای اینکه به بازی برگردونند، به راحتی تبدیل به کرنر برای تیم حریف میکنند!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها