به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

شفر: مهاجمان ما توپ‌های آخر را قطع نمی‌کردند

شفر: مهاجمان توپ‌های آخر را قطع نمی‌کردند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تساوی در بازی خانگی مقابل فولاد خوزستان برای این تیم به مانند باخت است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم،‌ وینفرد شفر پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: نتیجه تساوی صفر - صفر شبیه به این است که ما بازی را باخته‌ایم. در نیمه اول ما آن طور که باید خوب و محکم برای رساندن پاس به بازیکنان‌مان بازی نکردیم. بیشتر توپ را پشت محوطه جریمه حریف می‌چرخاندیم. ما پاس‌های زیادی می‌دادیم و این نکته خوبی است، اما اصل کار رساندن توپ و ارسال آن به داخل محوطه جریمه به مهاجمان‌مان بود. مشخص بود هر چقدر که از بازی می‌گذشت، دقیقه به دقیقه بازیکنان عصبی‌تر می‌شدند. در نیمه اول هم در یک صحنه مشخص، معلوم نشد که توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد هند بود یا نبود، اما به نظرم ما کلید گلزنی در این بازی را به دست نیاوردیم.

وی ادامه داد: ارسال‌های خوبی داشتیم، اما موردی که در ارسال خوب وجود دارد، این است که مهاجم ما در ارسال‌ها باید به تیر یک می‌رفت تا توپ را قطع کند. در نیمه دوم هم اینطور بود و ما توپ‌های زیادی از چپ و راست ارسال کردیم، اما زمانی که مهاجم از عقب خود را به تیر یک نمی‌رساند، شما نمی‌توانید موقعیت جدی به دست بیاورید. مرتضی تبریزی هم موقعیت‌های خوبی به دست آورد، اما این فوتبال است. شاید اگر چیپ می‌زد توپ او گل می‌شد، اما او ضربه‌اش را زمینی زد و گل نشد. در 70 دقیقه از بازی ایراد ما این بود که روی دفاع حریف فشاری وارد نمی‌کردیم. توپ را در اختیار داشتیم از دست می‌دادیم، دوباره فشار می‌آوردیم و توپ را می‌گرفتیم، اما در پاس آخر یا فشار روی دفاع حریف آنطور که باید موفق نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: زمانی که تیم حریف با 10 نفر در محوطه جریمه خودش دفاع می‌کند، ما باید از پشت محوطه جریمه شوت بزنیم. ما یک یا دو بار این کار را انجام دادیم که یک بار فرشید اسماعیلی و بار دیگر الحاجی گرو این کار را کردند. ما باید یاد بگیریم و باید بیشتر تمرین کنیم، همیشه باید پاس خوب، حرکت و فوتبال یک ضرب و دو ضرب را بیشتر تمرین کنیم. فکر می‌کنم می‌توانیم دوباره به اهدافی که داشتیم، برگردیم. شاید تیم ما به لحاظ ذهنی از این مساوی خسته باشد، اما ما باید خودمان را برای بازی با السد آماده کنیم. السد تیمی نیست که عقب بنشیند و دفاع کند. آنها فوتبال خوبی انجام می‌دهد با در اختیار داشتن بازیکنانی خوبی که در این تیم هستند. مشخص است اکنون السد تیمی است که با نتایج این فصل آنها، صحبت زیادی درباره این تیم می‌شود و فکر می‌کنم به همین دلیل فشار روی آنها بیشتر باشد تا اینکه روی ما فشاری وجود داشته باشد.

شفر با بیان این جمله که ما در دو بازی آخرمان شانس گلزنی داشتیم، تصریح کرد: در نیمه اول بازی قبلی خیلی موقعیت نبود، اما در نیمه دوم چند شانس خوب داشتیم. امروز هم شانس ما زیاد بود و فکر می‌کنم فقط یک موقعیت روی دروازه مهدی رحمتی آمد، اما ما موقعیت‌هایی داشتیم که باید بیشتر دقت کنیم و بازیکنی که صاحب توپ است باید محکم‌تر به توپ ضربه بزند. باید اینگونه فکر کند که توپ رسیده به او تنها موقعیت تیم برای گلزنی است و باید محکم‌تر به توپ ضربه بزند. ایراد ما این بود که توپ‌های زیادی از چپ و راست روی دروازه ارسال می‌کردیم، اما مهاجمان ما به خوبی نمی‌توانستند توپ را در خط دفاعی حریف قطع کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
خدایا ببین چی راجب فولاد بزرگ میگن میگه تیم حریف ۱۰ نفره دفاع میکرد آقای شفر شانس اوردین بیت سعید خوب بازی نکرد و پورموسوی مربی نیست والا باید بازی رو میباختین
فولادی مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
0
اینجا فرق مربی بزرگ و کوچک مشخص میشود شفر گفت این تساوی برای ما حکم یک باخت را دارد ولی پورموسوی تو اهواز چهارتا از استقلال میخوره میاد به هوادار گیر میده عین خیالش هم نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها