به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۲۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

برانکو: برای تیم‌های خوزستان احترام قائل هستیم

برانکو: برای تیم‌های خوزستان احترام قائل هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان به عنوان یک پیش بازی برای مصاف با الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم،‌ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: هوا یک مقدار گرم است برای همه ما، اما ایرادی ندارد. فردا یک پیش‌بازی خیلی مهم برای بازی با الدحیل داریم. فکر می‌کنم نیاز نیست بگویم چه بازی سختی خواهیم داشت. ما سال گذشته هر دو بازی را بردیم اما واقعاً دو بازی سخت را در تهران و آبادان با صنعت نفت داشتیم.

وی در ادامه یادآور شد: فصل گذشته در جام حذفی به صنعت نفت باختیم و بازی سختی داشتیم. این تیم تغییرات زیادی داشته و قبل از هر چیزی مربی جدید و باتجربه‌ای آورده‌اند که فکر می‌کنم جوابگوی آداب و رسوم و سنت این شهر است. منظورم این است که مربی آبادان دوست دارد تیمش فوتبال بازی و بازیسازی کند. حداقل چهار بازی اخیر این تیم این را نشان می‌دهد. البته از لحاظ امتیاز کیفیت این تیم بالاتر از امتیازی است که تاکنون جذب کرده‌اند. شاید یکی از دلایل آن هم جدایی شیمبا از تیم نفت است و اینکه هنوز جایگزینی برای او پیدا نکرده‌اند. اما تیمی است که به خوبی سازماندهی شده است. تیمی که واقعاً به دنبال بازی کردن است و طبیعتاً هم تیم صنعت نفت و هم مربی‌اش نیاز به زمان بیشتری دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: در مورد تیم خودمان هم باید بگویم که همه آماده هستند و امکان آن نیست که به بازیکنان‌مان بابت بازی فصل، یعنی بازی با الدحیل استراحت بدهیم. همه بازیکنان‌مان برای حضور در ترکیب در رقابت هستند. نمی‌خواهم میزبان‌مان از ما ناراحت شود، اما هدف ما همیشه یکسان است و همیشه از بازیکنانم تکلیف حداکثری می‌خواهم. برای همه حریفان‌مان احترام قائلم، به خصوص حریفان استان خوزستان و این خطه و به نظرم حضور تعداد بالای تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر، نشان از فوتبالی بودن این منطقه است. قطعاً فضا و جو بسیار خوبی هم در ورزشگاه حاکم خواهد بود که برای ما جای خوشحالی دارد. فصل گذشته هم از میزبانی آبادانی‌ها خاطرات خوبی داریم و هم بازیکنان و هم هواداران صنعت نفت شکست را جوانمردانه و منطقی پذیرفتند. فلسفه فوتبال همین است که مردم با هم دوست باشند و از ورزش لذت ببرند. فردا هم انتظار یک بازی زیبا، یک نمایش لذتبخش برای هواداران و سپس برای خودمان دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غایبان تیمش گفت: ما مصدوم و محرومی نداریم و همه بازیکنان در اختیارمان هستند.

برانکو در خصوص دیدار حساس تیمش مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: درباره آن بازی نمی‌خواهم فعلاً صحبتی کنم، چون مهم‌ترین بازی فعلی ما با صنعت نفت آبادان است. بازی به بازی پیش می‌رویم. همانطور که گفتم تمام بازیکنان سالم و سلامت هستند و اهل حساب و کتاب هم نیستیم که به بازیکنی استراحت بدهیم. شاید ذهن بازیکنان ما کمی برای بازی با الدحیل درگیر باشد، اما اینها مهم نیست و مهم‌ترین بازی ما در حال حاضر با نفت آبادان است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
0
همش دروغه چون ترسیدن این حرفا رو زدن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها